Side 5 av 5 FørstFørst ... 345
Viser resultater 81 til 99 av 99
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Sitat Opprinnelig skrevet av DelPiero Vis innlegg
    Dere som støtter Mjelde og er så glad i harmoni.
    Er usikker på graden av støtte til Mjelde her på forumet.

Det jeg er sikker på er at debatten trenger nyanser og at noen forsøker å bidra til nettopp det.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av BruerVockid Vis innlegg
    5. ...Paniagua avslørte seg som et feilkjøp allerede i treningskampene i vinter, men Mjelde både sa seg fornøyd med prestasjonene og uttalte at dette var en soleklar forsterkning for Start. Selvsagt kan man anta at dette er noe han sier utad for å bygge opp spilleren, men det ble aldri gjort noen justeringer, og nå er FP ute av laget, tilsynelatende av rene sportslige grunner.
    FP er ute av laget på grunn av lyskeproblemer, og har slitt med dette i en periode: http://www.fvn.no/100Sport/fotball/e...d#.U5g5s_l_uYE

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av SpennEnde Vis innlegg
    Er usikker på graden av støtte til Mjelde her på forumet.

Det jeg er sikker på er at debatten trenger nyanser og at noen forsøker å bidra til nettopp det.
    Helt enig. Det er enkelte her inne som forventer at man skal innta en "enten er du for eller så er du imot Mjelde" standpunkt her inne. Verden er ikke svart-hvit, og det er ikke trenerspørsmålet heller selv om enkelte her inne etter beste evne forsøker å få det til å se ut som Mjelde kun har mislykkes med alt han har foretatt seg i klubben. Det finnes alltid argumenter for og imot, og to sider i en sak.
    Personlig er jeg av dem som tror Mjelde er rett mann til å holde oss i divisjonen, og bygge laget og klubben med de begrensede rammebetingelsene vi har. Jeg tror ikke han er rett mann til å føre oss opp i norgestoppen. Men det å tro at alt løser seg bare treneren får sparken er i mine øyne en naiv tankegang. Mitt favorittlag i England hadde 4 managere på noe sånt som 15 måneder. Det tok dem fra Premier League til Division 1 på 2 sesonger. Jeg er gjerne med på å ansette en ny trener (hvis økonomien tillater det), men jeg vil ikke ansette en som ikke er en klar forsterkning på trenersiden. Grasset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden, er det?

Så et spørsmål til dere som vil ha Mjelde bort. HVEM vil dere ha inn (realistisk sett) som ny trener, og hva har denne treneren å vise til som tyder på at det skulle hjelpe klubben? Jeg er klar for å bli overbevist
    Sist endret av jbasma : 06-11-2014 kl 14:29

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Bare la oss slå fast en ting først som sist; ønsket om å kvitte seg med Mjelde er ikke begrunnet med en nostalgi og drømmer om storhetstiden med Myggen og Matta. Det er først og fremst begrunnet med manglende sportslig utvikling, manglende evner eller vilje til å bruke talenter og manglende evner til å lære av egne feil. Jeg mener alle disse aspektene er godt og saklig begrunnet i flere av innleggene til Bruer, Peder og flere andre.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Det er klart verden ikke er svart-hvitt, og det er heller ikke trenersituasjonen i Start. I situasjonen klubben er i nå, har den absolutt ikke råd til noen dyre utgifter i forbindelse med en sparking. Utad virker det som om Mjelde har full støtte i spillergruppen, og det er uvanlig. Om trener kan sparkes, MÅ erstatteren være en sterk trener som setter seg i respekt fra første dag. Dette er en prosess som er viktig å tenke nøye gjennom, så neste trener blir en riktig. Start har alt for mange ganger bommet i treneransettelsene.

Jeg tror det er fullt mulig for start å holde seg i divisjonen med Mjelde, men dette går klart på bekostning av talentsatsing og en spillestil som er ønskelig i start og blandt supporterne. Dette fører til tilskuersvikt, og senket attraktivitet hos sponsorne. Her er det et regnestykke start må gjøre på om hvor mye det koster å sparke Mjelde, kontra hvor mye de "taper" på å ha han ansatt. Det er ikke nødvendigvis sånn at med ny trener, så kommer publikum og sponsorer tilbake. Til det har start bommet for mange ganger i ansettelsene av trener. Får man inn rett trener derimot, så vil laget gå tilbake til underholdende fotball, og publikum vil komme.

Jeg mener at Mjelde ikke er riktig mann for start, og at han er en såpass svak trener at det utrolig han har jobb i en tippeligaklubb. Men jeg er også forberedt på at han har full støtte ut kontraktstiden, og at vi blir sittende med han. OM det skulle skje, så vil det bli en prøvelse blandt supporterne, og det kan bli tøft for enkelte å holde ut helt til ny giv er på plass. Jeg har full forståelse for at folk ikke gidder å betale det hvite ut av øyet for å se dette laget spille fotball, og om Mjelde får fortsette så er det nok desverre kun de aller ivrigste supporterne igjen til slutt. Det er alarmerende. Der jeg sitter hører jeg snakk om at flere og flere mister helt entusiasmen og gleden rundt det å dra på start kamp, og å heie på laget.

Per i dag er Start et grått lag uten noen identitet, eller klar spillemåte som gleder og engasjerer. Jeg er helt sikker på at supporterne mye heller ville hatt større svingninger i prestasjonene, men at start til tider gnistret, og spilte ball i hatt med hvem som helst.

Det vil alltid være ting å sette fingeren på, start vil aldri få en komplett trener, men det som er viktig er å få et lag med en klar identitet, som spiller en fotball klubben og supporterne kan være stolte av. I dag virker ALLE å være fornøyde i start, og da er det ting som skurrer. Man skal ikke kunne holde alle fornøyde i en fotballklubb, folk skal være irriterte på grunn av manglende spilletid, og dette skal gjøre så det blir kjempet hardere for å få den plassen. Føler kanskje dette sier noe om mentaliteten blandt spillerne i klubben.

Klubben står i overhengende fare for å rykke ned i år, da klubber som Brann og Ålesund kommer til å handle i sommer, og hvertfall i Ålesund kommer det inn to marrokanere, en midtbane, og en spiss. Ålesund er kjent for å være forsiktige i sine handler, og gjør sjeldent feil på overgangsmarkedet, om disse signeringene slår til, vil de fort være forbi start. Haugesund er også et lag med en god trener, og en godt sammensveiset tropp, som fort kan snu dette, og komme forbi start. Da er det kun Sandnes Ulf igjen bak.

Jeg kommer ikke til å gi opp støtten til start, og håper at flest mulig av dere(og alle andre supportere) holder ut, og fortsetter å vise støtte, men det må være fullt mulig å gi klar beskjed om at vi ikke aksepterer måten ting skjer på i Start. Kravene jeg stiller til klubben baserer seg ikke på gullårene, eller de glade dager på 90-tallet, da dette var dager jeg ikke har fått helt med meg :P Men heller hva jeg forbinder med start, og ser hva som kan gjøres med tilsvarende midler, og utgangspunkt. Hvorfor skal det ikke være mulig for start å gjøre som godset?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Stabæk mener det ble ropt rasistiske tilrop. Det er i så fall flaut. Jeg var ikke der men en venn av meg som er stabæk supporter hørte enkelte tilrop sa han i dag tidlig, før saken kom i media.
    Han er ikke dust så velger å tro på han.

Dette kan vedkommende slutte med. Er det virkelig så fantasiløst på tribunen!!
    jeg var selv på kampen og hørte ingen rope noe rasistisk i det hele tatt.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Start under Tørum slapp inn nesten to mål i snitt pr kamp, da hjelper det ikke om Stokkelien traff på ett eller to brassespark. Det er virkelig ikke "attraktiv, underholdene og moderne fotball"!
    Vi har nok fundamentalt forskjellige preferanser. Du deler ikke min misnøye med Starts spillestil og talentutvikling, og ser derfor heller ikke argumentene for et trenerskifte. Det har jeg full respekt for.

Jeg er fullt ut enig at Starts primære fokus bør være fortsatt eliteseriespill for å sikre stabile rammebetingelser. Samtidig er jeg ikke en lokalpatriot som tar bølgen når laget mitt vinner. Mitt forhold til Start er ene og alene et resultat av mine opplevelser på Kristiansand Stadion i ungdommen. Da Start spilte attraktiv fotball, fikk frem spennende spillere og skapte magiske øyeblikk. Jeg hadde nok aldri blitt Startfan om jeg vokste opp i dag.

Stokkeliens eventyrmål er øyeblikk jeg husker. For meg er det hva fotball handler om. At Stokkelien endte opp som en dorsk, overtrent Årstkopi fratar han ikke æren for sine gylne øyeblikk. At han senere floppet tilsier vel ikke at det var feil å gi ham sjansen den våren han var eliteseriens hotteste stjerneskudd.

Jeg registrerer at du er uenig i at Start spilte moderne, attraktiv fotball under Tørum. Du om det. At Tørums Start slapp inn to mål i snitt pr kamp er vel uansett er relativt dårlig argument all den tid Mjelde har lagt seg på samme standard. Med unntak av den korte perioden Heikkinen boltet igjen mellomrommet i fjor høst har Start lagt på to baklengs i snitt pr kamp under Mjelde i alle sine tre eliteseriesesonger.

Og tar man med i betrakningen at Mjelde har fått forsterke laget med tre erfarne stoppere, der Tørum måtte lage sine egne fra uerfarne lokale ungdommer fra egen stall, kan man vel vanskelig hevde det har skjedd en forbedring. Det er lett å forveksle primitiv og fantasiløs fotball med defensiv soliditet. Men i Starts tilfelle sier statistikken noe annet.

Start var i det minste et spillende lag under Tørum, det tror jeg de fleste kan være enige i. Et lag som skapte sjanser gjennom et velfungerende offensivt kollektiv der typer som Bolanos, Fevang, Stokkelien, Børufsen og Hulsker fikk blomstre. Nå poles det langt, presses høyt og alt fokus er på dødball. Håkon Opdal har vel levert flere målgivende pasninger enn Starts sentrale midtbanespillere de siste sesongene. Det er forstemmende og har lite med rammebetingelser å gjøre. Det leveres langt bedre fotball fra eliteserieklubber som er dårligere stilt enn Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Er det noen man ser mye til her inne, uavhengig av resultater så er det Frankieboy, så den kan du bare droppe.
    MITT inntrykk er at jeg ser mindre til ham rett etter at Start har tapt.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Takk for tilliten.
    Hva annet fremstår det som? Misnøyen går på RBKs forvaltning av sin tidligere overlegne posisjon; ikke forventninger om at de skal levere på samme nivå som under NAE. Jeg hadde også vært misfornøyd om klubben min brukte åtte millioner på Søderlund. Det du sier stemmer uhyre dårlig overens med den reelle situasjonen.

Han så det ikke underveis, men hentet allikevel Heikkinen? Good one.
    Ja. Merkelig uttalelse. Start jaget ingen defensivt anlagt midtbanespiller før sesongstart, Mjelde uttalte gjentatte ganger gjennom vårsesongen at han ikke hadde noen god forklaring på hvorfor vi slet og MH ble utelukkende hentet inn fordi stopperalternativet Simon Larsen glapp.

" - For oss var det viktig å få en rutinert spiller på plass. Vi håper Markus vil kunne styrke laget og ta bort noe av presset som er på en del av våre andre spillere, sier Start-trener Mons Ivar Mjelde."

Ikke noe her om at han er brikken som manglet på midten. Han er gammel og "har vært ute en vinternatt før", og bidrar følgelig med "klokskap" og "smartness".

Han ser jo ikke at det er problemet vårt nå heller. Paniagua avslørte seg allerede før sesongstart, i kampen mot Brann, men Mjelde var tilsynelatende tilfreds med det han fikk se.

Hva tyder på at Mons så at problemet lå på midten i fjor? Dette er et punkt jeg har hatt inntrykk av at også pro-Mons-grupperingen* har vært enige i, så det overrasker meg at du er uenig nå. Det forbauser meg om du finner uttalelser fra Mons eller taktiske grep i løpet av vårsesongen 2013 som så mye som syltynt indikerer at Mons identifiserte problemene på midten.

* jeg påstår ikke at du nødvendigvis er en del av denne.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    FP er ute av laget på grunn av lyskeproblemer, og har slitt med dette i en periode: http://www.fvn.no/100Sport/fotball/e...d#.U5g5s_l_uYE
    Selvfølgelig riktig. Men han har vært ute av laget av sportslige grunner ved flere anledninger tidligere i sesongen, og har blitt byttet ut i samtlige kamper han har spilt. Det har ikke akkurat vært fullklaff.

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg er nogenlunde fornøyd om Start klarer og stabilisere seg i Tippeligaen og utvikle seg tabellmessig sesong for sesong.... dette er 2 året i tippeligaen PÅ RAD dere, holder vi oss i år skal vi faktisk spille 3 sesonger i tippeligaen på rad, det har vel ikke skjedd på 10 år...
    Om litt maskinfotball, litt dødballer må til for at laget kan utvikle seg til syvende og sist i riktig retning so let it be..

Tar jeg ikke feil ble begge målene mot Stabæk scora etter etablert spill uten dødballer som da burde være positivt for noen.

Ang talenter og talentsatsing er jeg selvfølgelig enig med mange her inne, min personlige mening er at vært år skal det komme opp 1 U spiller i A troppen.
    At et lag i flytsonen kan sette på U spillere til stadighet ref Godset er nok enklere enn om Start skal sette inn en ungutt. Alt er lettere som topplag enn som bunnlag. Og må si at INGEN av våre talenter har imponert på Start 2 denne sesongen.Man må vel også der vise seg frem litt for å få tillit på A-laget?

Vikstøl var ute i et intervju i FVN før sesongstart med et lite stikk til talentene, kanskje dem burde ta det til seg og gjøre noe med det...ref holdninger, innsats, gjøre det lille ekstra..

Usikker på om jeg ønsker Mjelde med videre etter neste sesong, men en sparking av treneren på nåværende tidspunkt blir latterlig..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stormchaser Vis innlegg
    MITT inntrykk er at jeg ser mindre til ham rett etter at Start har tapt.
    Er nok heller at han etter et tap har 3 av 100 innlegg, mens han etter seier har 3 av 20 innlegg? Jeg synes som krs at frankieboy er en av dem som er her uansett resultat. Uansett har vel denne kamptråden nesten satt rekord i antall innlegg, og det etter en SEIER. Det er gøy

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av rooland Vis innlegg
    holder vi oss i år skal vi faktisk spille 3 sesonger i tippeligaen på rad, det har vel ikke skjedd på 10 år...
    Start spilte tre sesonger i eliteserien fra 2009 til 2011. Mjelde overtok faktisk et eliteserielag på kvalikplass. Start hadde faktisk flere poeng da Tørum ble sparket etter tolv serierunder enn det laget har i dag.

Ellers var det veldig gledelig at Start scoret to spillemål mot Stabæk. Nå var det vel riktignok bare to spillere involvert i spillet. Men særlig det siste målet var absolutt noe som ga gode følelser. La oss håpe det fortsetter!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Sitat Opprinnelig skrevet av BruerVockid Vis innlegg
    Hva tyder på at Mons så at problemet lå på midten i fjor? Dette er et punkt jeg har hatt inntrykk av at også pro-Mons-grupperingen* har vært enige i, så det overrasker meg at du er uenig nå. Det forbauser meg om du finner uttalelser fra Mons eller taktiske grep i løpet av vårsesongen 2013 som så mye som syltynt indikerer at Mons identifiserte problemene på midten.

* jeg påstår ikke at du nødvendigvis er en del av denne.
    Dette diskuterte vi jo litt ifjor også - og jeg observerte at Mjelde stadig snakket om mangelen på "defensive fibre i denne gjengen" i den perioden vi slet som tyngst (forsommeren). Han nevnte også spesifikt at Solo savnet en type a la Søgård bak seg. Dette ble sagt i post-kamp sendingene på fvn.

At Heikkinen ble hentet mener jeg vanskelig kan tolkes (med disse uttalelsene i minne) som noe annet enn at man så hvor skoen trykket.

Når du nevner Paniagua så vil jeg bare si at man jobbet med Augustinussen, Morrisson og Tainio før FP ble hentet (sikkert litt i panikk). Dette var uheldig, selv om jeg personlig mener Fenando er vår beste balldistributør.

Selv om jeg er enig med deg i en del av kritikken av trenerteamet, synes jeg ikke man skal fullstendig svartmale og kun se etter ting man kan "ta" Mjelde på.

Når det gjelder RBK så er det nok ikke slik at misnøyen skyldes enten det ene eller det andre, men jeg er ganske trygg på at det er en mismatch mellom forventninger (basert på historie) og realisme med dagens ressurser. Det utelukker ikke at sportslig ledelse også gjør en dårlig jobb.
    Sist endret av SpennEnde : 06-11-2014 kl 22:59

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av rooland Vis innlegg
    Og må si at INGEN av våre talenter har imponert på Start 2 denne sesongen.Man må vel også der vise seg frem litt for å få tillit på A-laget?

Hva med Salvesen? Han har jo bøttet inn mål for start 2 etter overgangen fra vigør. Var det tre mål og to målgivende han hadde mot vindbjart? Hvis ikke DET kvalifiserer til ett innhopp når førstevalgene opplever måltørke så kommer det aldri til å bli noe!

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Enig med Jhonny her. Salvesen burde vært på benken i de fleste tippeligakamper, og hatt flere innhopp. Nå går han skadet, men med en gang han er friskmeldt burde han med.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Dette diskuterte vi jo litt ifjor også - og jeg observerte at Mjelde stadig snakket om mangelen på "defensive fibre i denne gjengen" i den perioden vi slet som tyngst (forsommeren). Han nevnte også spesifikt at Solo savnet en type a la Søgård bak seg. Dette ble sagt i post-kamp sendingene på fvn.

At Heikkinen ble hentet mener jeg vanskelig kan tolkes (med disse uttalelsene i minne) som noe annet enn at man så hvor skoen trykket.

Når du nevner Paniagua så vil jeg bare si at man jobbet med Augustinussen, Morrisson og Tainio før FP ble hentet (sikkert litt i panikk). Dette var uheldig, selv om jeg personlig mener Fenando er vår beste balldistributør.

Selv om jeg er enig med deg i en del av kritikken av trenerteamet, synes jeg ikke man skal fullstendig svartmale og kun se etter ting man kan "ta" Mjelde på.

Når det gjelder RBK så er det nok ikke slik at misnøyen skyldes enten det ene eller det andre, men jeg er ganske trygg på at det er en mismatch mellom forventninger (basert på historie) og realisme med dagens ressurser. Det utelukker ikke at sportslig ledelse også gjør en dårlig jobb.
    Ja, han sa vi manglet "defensive fibre" fordi vi det rant inn bakover. Det er like enkelt som å si at man mangler "offensive kvaliteter" om ikke man scorer nok. Det er en analyse på sesongkortinnehavernivå. Han sa også at vi manglet kynisme defensivt. "Defensive fibre" var et like vilkårlig og fotballfaglig tynt begrunnet ordvalg som "manglende kynisme". Da det først hadde snudd gjentok han viktigheten av kontinuitet, men hadde ikke umiddelbart noen forklaring ut over det. Du nekter vel ikke for at han har stått igjen som et spørsmålstegn etter flere svake kamper i vår? At han sier rett ut at han ikke forstår hva som har gått galt? Selv etter kamper som med Brann, hvor problemet var skrikende åpenbart?

Hva sa han om Søgård? "Smartness"? "Rutine"? "Klokskap"? Søgård er heller ikke noe anker. Under høstsesongen i fjor snakket Mjelde opp Heikkinens klokskap, lederegenskaper og rutine. Jeg tolket det som at han hadde lært, men nå er ankerposisjonen redusert til noe simpelt nok til at Sarr foretrekkes fordi han er høyere enn alternativene. Det er ikke veldig søkt å anta at Mjelde dermed siktet mer til de vage kvalitetene i "vinnerskalle"-kategorien da han snakket opp Markus' betydning i fjor. Jeg håper virkelig jeg tar feil på det her, men det er urovekkende om Mons er så blind for viktigheten av jobben Markus gjorde i posisjoneringsspillet og avgjørelser med ball. Enoch Adu og Mohammed Abu gjør mye av den samme jobben, uten at man der kan snakke om "rutine" og "lederegenskaper" på samme vis som med Markus.

Mons trakk frem vinnervilje og innstilling som det fundamentale etter en kamp for noen uker siden. Det er ingen hemmelighet at Mons vektlegger slike noe vage psykiske kvaliteter langt tyngre enn andre trenere, men det er diverse hendelser spesielt i det siste som gjør meg veldig skeptisk til arbeidet de gjør mellom kampene. Sarr i "fri rolle", Paniagua med "frie tøyler" og Acosta som ikke engang vet at han skal spille defensiv midt. Man ser også underveis i kamp - kanskje mer i år enn i fjor vår -, at det ofte virker som om spillerne ikke vet hva de skal gjøre og hvor de har hverandre. Tenk over det - har du noensinne sett Start slå en konstruktiv ball i blinde? Noe som tyder på at en spiller noenlunde automatisk vet hvor han har pasningsmuligheter? Trekk fra langballer her. Jeg synes det er vanskelig å spore progresjon fra juni 2013 til juni 2014, og det med en trener som utad gir inntrykk av at de øver som et helvete på nettopp kollektiv lagforståelse og "relasjoner". Før kampen mot Stabæk hadde vi en primitiv knytteneveseier mot Haugesund og kamp mot AAFK å trekke frem som sesongens eneste trepoengere. Vi har ellers stort sett prestert langt under pari. Han ber om blind og uforbeholden støtte, men har veldig lite å vise til som fortjener nettopp dette. Han siktet mot medaljekamp før sesongen, men snakker nå om Start som en naturlig nedrykkskandidat. Det er veldig sjelden man hører en trener så aktivt og bevisst snakke ut i media om kontinuitet, krav om tillit og kvelning av kritikk.

Dette er hva Mons uttalte etter en kamp i fjor høst, da plassen var så godt som sikret:

"Jeg er opptatt i å jobbe i team. Jeg skal ikke bare få det beste ut av meg, men alle de andre jeg jobber sammen med også. Gjennom å tro på oss selv, så har vi kommet dit vi har kommet nå."

Han fremhever spesielt sin evne til å få det beste ut av spillerne sine. Hvor mange ganger har han tatt selvkritikk nettopp på at han ikke har fått maks ut av spillerne? Det ble uttalt senest etter kampen mot Odd. Det er vel urovekkende om han såpass ofte bommer på nettopp det han selv trekker frem som en av sine store styrker?

Han snakker om fellesskapet og "oss", men står for cirka null av de prinsippene vi som supportere identifiserte med Start før han kom hit. Det er vanskelig å akseptere at dette er mannen som krever at vi skal stå bak ham, når han egenhendig har endret klubben vår til det ugjenkjennelige på få år. Jeg er fortsatt på kamp, men det er på trass fordi jeg "må". I likhet med Peder kjenner jeg ikke igjen klubben jeg falt for. Summen av de sportslige prestasjonene og fremtoningen generelt gjør det spesielt å følge Start med Mjelde som hovedtrener. Pr 2014 finnes det 15 andre tippeligaklubber som ligner mer på klubben jeg har fulgt majoriteten av mitt fotballiv. Det stikker. Det virker ikke som jeg er den eneste som er i ferd med å miste interessen for klubben. Det ser jeg på som langt farligere enn sifrene i Mons' sluttpakke.

Vår oppfatning av situasjonen i RBK spriker enormt. Nå har treneren gått ut og sagt at de har en skjevt sammensatt stall, med for mange midtbanespillere og for få forsvarsspillere. Sportsdirektøren har sittet i et halvt tiår, hovedtreneren har vært involvert i byggingen av stallen og de har brukt store summer på spillere de siste årene. Det fremstår amatørmessig. Misnøyen virker rasjonell.
    Sist endret av BruerVockid : 06-11-2014 kl 23:49

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jodda, lind bøtta inn mål for donn i 3 han og. Han er jo p. T skadet, da men ikke imponert det lille jeg har sett av han... Men ikke misforstå meg, selvfølgelig håper jeg at både lind og Salvesen slår igjennom får tillit og blir i troppen hver kamp, er bare litt usikker på kvaliteten..

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Enig i at Lind ikke har vært direkte blendene når han har fått sjangsen, men det er ikke dermed sagt at salvesen ikke kommer til å gjøre det. Folk takler forskjellige situasjoner på forskjellige måter.

Lignende tråder

1. 30 Serierunde: STABÆK - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 13
    Siste innlegg: 11-07-2016, 00:47
  2. 29.Serierunde: STABÆK - START (kamptråd)
    Svar: 118
    Siste innlegg: 11-07-2015, 00:41
  3. 15.Serierunde: START - STABÆK (kamptråd)
    Svar: 44
    Siste innlegg: 07-05-2015, 10:02
  4. 23.Serierunde: START - STABÆK (kamptråd)
    Svar: 42
    Siste innlegg: 09-15-2014, 15:15
  5. 23.Serierunde: START - STABÆK (kamptråd)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 42
    Siste innlegg: 09-15-2014, 15:15

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •