Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 41 til 58 av 58
    Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av stefan1989 Vis innlegg
    I dag forsvant all engasjement som dugg for solen for meg, det var som en bryter midt i 2.omgang. Jeg merker jeg egentlig gir totalt faen. Jeg gleder meg ikke til kamp, jeg har ingen tro på det som skjer og jeg hater hvordan Mjelde raserer klubben. MEN jeg kommer til å fortsette å gå på kamp. Jeg kommer til å klappe for spillerne når de kommer ut på banen i 1.omgang, når de går til pause, når de kommer ut på banen igjen, og etter kampen, men du verden så lite det engasjerer. Og det hater jeg. Start er klubben i mitt hjerte, og jeg kommer til å fortsette å gå på kamp, men man kan ikke la Mjelde få fortsette.

Jeg er forresten halt enig med vinne angående Opdal, han er tippeligaens dårligste keeper. Det jeg er uenig med han i, er at han skulle tatt hvertfall både 1-0 målet, og 2-0 målet. Han skulle ikke reddet skuddet til Søderlund på 1-0, men ballen skulle aldri kommet frem, den går jo MELLOM hendene på keeper der. På 2-0 er han alt for sent nede, og den er ikke langt unna, så den skal han ha.
    Godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg blir så frustrert. Jeg har gått på alle Startkamper i hele mitt liv. De har rykket ned og gjort det dårligere enn nå, men aldri har jeg følt så likegyldighet og irritasjon. Det går kanskje på at laget er mer enn godt nok (som det ikke har vært mange ganger tidligere) men Mjelde raserer det og gjør fullstendig uforståelige valg. Jeg hater hans klippekort til Mathias, Hoff, Gummi og Opdal. Jeg hater at han ikke slipper til ungdommen, jeg hater hans spillestil. Summasumarum blir det for mye for første gang. Det føles som et samlivsbrudd. Jeg sitter her og vurderer om jeg skal gi sesongkortet til naboen. Jeg vil ikke ha det slik men vet at jeg klarer ikke å se Mathias få lov å spille kamp etter kamp uten å score, mens de putter Castro på benken, jeg klarer ikke å se at ingen unggutter får sjansen, jeg gremmes over keeperen vår osv. Jeg klarer ikke engang å klappe for enkelte spillere som Opdal, Mathias, Gummi og Hoff når de er i Startoppstillingen. Jeg klarer ikke å klappe inn Asante for jeg er så uenig med at han bytter ut den eneste spilleren med litt appell til publikum i Tripic (og Asante er ikke i det dårlige nivået til de nevnte over). Jeg ønsker meg bare Islenderne og Bergenserne vekk fra klubben. Det blir rett og slett for mye. Så vil mange si ja men vi trenger ikke slike som deg, vi må ha de som støtter. Poenget er at det har jeg gjort i år etter år etter år uansett divisjon og lag. Det er nå det blir for mye og vi ligger ikke engang på nedrykk. Hvordan vil da de supporterne som er mindre interessert reagere? Jeg tipper Stadion vil bare bli mer og mer folketom og det er vel det som er det verste og som skaper disse følelsene.
    Sist endret av vinne : 06-12-2014 kl 21:21

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Tja hva skal man si? Selvfolgelig kjedelig å tape, men resultatet er jo flatterende. Sjansemessig vinner Start, vi har vel en eller to i stanga samt flere andre store sjanser - og så scorer RBK på omtrent alt av sine sjanser..

Vi produserer enorme sjanser og hadde fortjent minst uavgjort, men dessverre er vi ikke gode nok i begge boksene - og det er der det avgjores.

Av spillere som jeg vil trekke fram er Nouri - som igjen leverer en god kamp. Owello synes jeg også er god.

Utrolig surt å tape, men jeg synes spillet er ganske bra og får vi Jesper tilbake etter sommeren - og kanskje Doffen og Acosta, så skal vi bite godt fra oss etter sommerpausen!
    Jeg lurer på om vi var på samme kamp ? Start slipper inn 4 mål mot et mildt sagt middelmådig lag. Vi var bra helt til første målet til RBK, etter det var det glimtvis, men Rosenborg hadde full kontroll. Å skylde på uflaks blir for dumt, dessuten å si at man fortjener minst uavgjort fordi man vinner sjanse statistikken blir vanvittig dumt, det er bare drillo som tror at den statistikken gir poeng. Den statistikken betyr null og niks.Vi trenger minst 20 poeng på de 17 siste kampene minst, og jeg har store probleme med å se hvor de skal komme. Pipe konsert mot Start spillerene til pause og ved kampslutt sier det meste.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Ja, det er ikke bra. Jeg har alltid gått med engasjement, og gledet meg til kamp, og jeg trodde faktisk at det ikke kom til å forsvinne, men det kom plutselig, og slo ned som et lynnedslag. Det var rett og slett sjokkerende. Siden 2004 så tror jeg at jeg har gått glipp av max 5-10hjemmekamper, og legger som regel opp planer etter startkampene. Har også kjørt lange avstander for å se bortekamper, både når start har vært på sisteplass, når de har vært i adeccoen og når de har hatt gode sesonger. Jeg er veldig sikker på at det ikke kommer til å bli mange bortekamper på meg fremover.

Jeg har tidligere akseptert nedrykk, dårlige sesonger og stortap fordi det har vært spill som gleder, det har vært engasjement, og det har vært morsomt. Nå er det grått, kjedelig og ingen utmerka spillestil. Vi er rett og slett blitt et dårlig Lillestrøm, og det er ikke mye å være stolt av.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Nytter ikke å skylde på uflaks nei. Rbk hadde sikkert mere å gå på hvis de måtte gjøre mer. Og når man vinner 1 av 6 hjemmerkamper, så er det neppe uflaks, det er derimot en sterk trend. Vi er kun 2 poeng unna direkte nedrykk nå. Ergo alle skjønner hvor vi hadde vært på tabellen nå, hvis vi ikke hadde vunnet sist mot Stabæk.

Forresten kjipt at lag som Sogndal og Glimt begynner å få luke på oss. 6 poeng opp nå. Sogndal er et lag vi bør og skal være foran. For bak oss på tabellen er det kun Ulf jeg egentlig forventer at vi skal havne foran, og det kan bety trøbbel, særlig når 2 av lagene bak oss vant i dag.
    Sist endret av bosve : 06-12-2014 kl 21:31

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Nå banker haugesund sarpsborg, og er akkurat nå bare 2poeng bak.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Stortap hjemme er aldri akseptabelt. Men i dag spilte Start tidvis god offensiv fotball. Det er jo noe å ta med seg videre.

I hvilken grad det skyldtes gode prestasjoner eller det faktum at Rosenborgs forsvar var skadeskutt og i deler av kampen besto av tre av fire spillere ute av posisjon, er et åpent spørsmål. Start fikk merkelig god tid og lett spillerom på høyrekanten. Rosenborgs midtbane hang heller ikke helt sammen defensivt. Start skapte mer i denne kampen enn mot mange av de antatt svakere motstanderne i kamper som har endt med lagt jevnere resultat. Det er et lite paradoks.

På sett og vis kan man hevde at Start hadde fortjent bedre. Men når man slipper inn fire mål som alle kommer etter godt spill og store sjanser, så er det vanskelig å si at man fortjener poeng. Samtidig er det litt uflaks at Hoff ender opp med et gult kort for protester i en situasjon som kunne gitt Skjelvik direkte rødt bare minutter før RBK økte til 2-0. Det er litt uflaks at Tripic brenner sin gigantsjanse sekunder på pause, og at Start har en ball i stolpen like før 3-0-scoringen, som vel også minnet sterkt om offside, noe linjedommeren ikke kunne se fordi han rett og slett ikke var på linje fordi han ikke klarte å følge tempoet til Riski.

Med tanke på hvor lite Tripic fikk ut av det enorme rommet han fikk på høyrekanten, er det naturlig å konkludere med at Tripic er klart best fra venstresiden. Hadde han fått samme arbeidsforhold fra den siden, ville han terrorisert Rosenborg.

Start har to potensielt gode og veldig forskjellige venstre kantspillere. Mot RBK valgte Mjelde å starte med begge, og byttet seg litt bort slik at laget måtte avslutte uten noen av dem. Samtidig som Asante kom inn på et tidspunkt da RBK kunne ligge lavt slik at han aldri fullt ut fikk utnyttet sine styrker. Det er ikke optimalt, og jeg tror det hadde vært smartere å velge annerledes slik at Start kunne spilt 90 minutter med enten Børufsen eller Tripic på venstrekanten.

Ellers er det litt foruroligende at Haugesund og Ålesund viser styrke og får en fin inngang til sommerpausen. Heldigvis er både Sandnes, Sarpsborg og Stabæk innenfor rekkevidde, og det blir vel fort noen av disse lagene som må distanseres. Veien ned er kort, og Start har et ganske tøft kampprogram i vente etter ferien. Det skal mye til om ikke nedrykksspøkelse ligger tungt over Sør Arena når sesongen går inn i siste tredjedel. Men der venter mange antatt enklere kamper, så sjansene burde være gode for å sikre kontrakten om bare man får orden på laget.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg er også av den oppfatning at kampen idag var tidvis ok. Jeg synes vi leverte en svak første omgang, da hang vi ikke damen og tapte spesielt midtbanen. Men vi burde fått et mål på slutten som ville gitt oss et langt mer optimistisk utgangspunkt til andre. Etter pausen var vi gode, og det er mye uflaks som gjør at Rosenborg setter sitt tredje helhet enn at vi reduserer. Der og da var kampen i realiteten tapt, selv om vi kjempet godt omgangen ut.

Det som ikke er uflaks er at vi slipper inn fire mål. Det er bare ikke godt nok, og det er det samme som vi har sett altfor mange ganger de siste 4-5 årene.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av tigerberget4ever Vis innlegg
    Jeg lurer på om vi var på samme kamp ? Start slipper inn 4 mål mot et mildt sagt middelmådig lag. Vi var bra helt til første målet til RBK, etter det var det glimtvis, men Rosenborg hadde full kontroll. Å skylde på uflaks blir for dumt, dessuten å si at man fortjener minst uavgjort fordi man vinner sjanse statistikken blir vanvittig dumt, det er bare drillo som tror at den statistikken gir poeng. Den statistikken betyr null og niks.Vi trenger minst 20 poeng på de 17 siste kampene minst, og jeg har store probleme med å se hvor de skal komme. Pipe konsert mot Start spillerene til pause og ved kampslutt sier det meste.
    Forst, det blir feil å si at Rosenborg er et mildt sagt middelmådig lag. De vant klart og fortjent mot LSK sist (Et LSK som knuset Godset i dag) og de har sterkere lag på papiret over stort sett hele banen. At de har snublet i enkelte kamper gjor ikke laget til noe middelmådig lag. De har f.eks to spisser som er mange klasser bedre enn det vi har. Soderlund og Riski har enormt med fart og å kalle de middelmådige blir bare latterlig. Så hvis du mener det så har vi totalt forskjellige forståelse av hva kvalitet er.

Det jeg poengterer er at Start ikke slipper Rosenborg til mange sjanser, og både Perry og andre mener at det er en helt jevn kamp der bortelaget er veldig effektive. Selvfolgelig får man ikke poeng for det, men det er idiotisk å se seg blind på resultatet og ikke se at Start tross alt spiller en OK kamp - spesielt i 2.omg der de skaper mange feite sjanser. Hadde man hatt samme uttelling som Rosenborg hadde vi faktisk vunnet denne kampen.

Vi spilte mye bedre i dag enn vi gjorde mot Odd i forrige hjemmekamp. Dette var mot et bedre lag og at vi skaper mange sjanser er mye bedre enn om vi ikke hadde skapt sjanser i det hele tatt.

Ellers er jeg enig i at vi trenger å ta mange poeng for å overleve, men det som er sikkert er at Brann, Haugesund og Sandnes Ulf må ta enda flere enn oss...

God sommerferie!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Forst, det blir feil å si at Rosenborg er et mildt sagt middelmådig lag. De vant klart og fortjent mot LSK sist (Et LSK som knuset Godset i dag) og de har sterkere lag på papiret over stort sett hele banen. At de har snublet i enkelte kamper gjor ikke laget til noe middelmådig lag. De har f.eks to spisser som er mange klasser bedre enn det vi har. Soderlund og Riski har enormt med fart og å kalle de middelmådige blir bare latterlig. Så hvis du mener det så har vi totalt forskjellige forståelse av hva kvalitet er.

Det jeg poengterer er at Start ikke slipper Rosenborg til mange sjanser, og både Perry og andre mener at det er en helt jevn kamp der bortelaget er veldig effektive. Selvfolgelig får man ikke poeng for det, men det er idiotisk å se seg blind på resultatet og ikke se at Start tross alt spiller en OK kamp - spesielt i 2.omg der de skaper mange feite sjanser. Hadde man hatt samme uttelling som Rosenborg hadde vi faktisk vunnet denne kampen.

Vi spilte mye bedre i dag enn vi gjorde mot Odd i forrige hjemmekamp. Dette var mot et bedre lag og at vi skaper mange sjanser er mye bedre enn om vi ikke hadde skapt sjanser i det hele tatt.

Ellers er jeg enig i at vi trenger å ta mange poeng for å overleve, men det som er sikkert er at Brann, Haugesund og Sandnes Ulf må ta enda flere enn oss...

God sommerferie!
    De er selvsagt ikke middelmådige når du sammenligner med et bunnlag som vi er. Det er bare å se på tabellen så ser du nivået de sitt for øyeblikket. At du sammenligner spissene våre med rbk sine er jo ganske flatterende da de fleste lag i tippeligaen har spisses som har flere mål en Start sine spisser. Wiljamson som sulle bli tippeligaens toppscorer i år begynner å få hastverk lol. Har han skudd på mål denne sesongen ?
    Nei, man må ikke se seg blind på resultater, man kan jo gjøre som i Bergen å se helt bort i fra resultater, det er sikkert noen som mener at Brann kan vinne serien fortsatt med Nordling som trener. Tabellen lyver aldri, men det er tabellen i november som teller, så får vi håpe at start i hvert fall begynner å tenke resultater om ikke alle vi andre gjør det.

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    dette inlegget til steffan er genialt sier alt om hvordan jeg au føler

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Hadde man hatt samme uttelling som Rosenborg hadde vi faktisk vunnet denne kampen.
    Akkurat det blir vel i overkant søkt. Rosenborg leder 2-0 før Start har skapt sin første sjanse, og har punktert kampen etter 53 minutter. Hvem som skaper flest sjanser etter kampen er avgjort er ikke veldig interessant og sikkert sterkt avhengig av stillingen. Rosenborg kunne nok skapt mer om det hadde vært behov, samtidig som de var rimelig komfortable med å ligge lavt og la Start angripe.

Rosenborg er ikke noe middelmådig lag. De har vært middelmådige denne våren, men taper sjeldent. I dag var de nok vesentlig skarpere offensivt enn hva de har hatt for vane til nå, men muligens noe svakere defensivt. Selv Rosenborg merker savnet av spillere som Strandberg, Gamboa, Diskerud og Bille Nielsen. Og spesielt forsvarsfireren var nok svekket i dag med en midtbanespiller på høyrebacken, en venstreback på stopperplass og en ving på venstrebacken deler av andre omgang. Det burde nok vært mulig å straffe dem langt hardere, men en del av det de viste offensivt i denne kampen holder nok høy eliteserieklasse. Alle målene kom vel etter spill på et nivå man ikke ser i den jevne eliteseriekamp.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Om 0-2 snakker Mjelde nok en gang om en "feilvurdering" når midtstopper tvinges frem for å dekke rommet bak de to sentrale midtbanespillerne. Ufattelig at han ikke ser at å legge om til tre sentralt både vil lukke igjen hullet foran de to og fjerne behovet for at stopperne må ut og støte. Om ikke Glenn støter der setter vi oss i en situasjon hvor rygger og åpner for farlige avslutninger fra distanse. Vi var sårbare på det under vårsesongen i fjor.

Tjærnås var kritisk til midtbanestyrken til Mjeldes 4-4-2, og argumenterte for at Start ville kommet styrket ut av det både defensivt og offensivt ved å legge om til 4-3-3. Samtidig står Mons etter kampen og sier han er fornøyd med hvordan midtbaneleddet fungerer. Det er ikke første gangen Mons' analyser bryter totalt med andre fotballfaglige kapasiteters observasjoner. Jeg synes det er urovekkende.

De første 20 er ellers OK. Vi tjener på å presse Rosenborg høyt, men det etablerte spillet er ellers på like labert nivå som vanlig. Det er langskudd, innlegg, dødballer, kontringer og tilfeldigheter. Jeg har vanskelig for å se at vi skal klare å diktere hjemmekampene mot LSK, B/G, Sogndal, Stabæk, AAFK og Sandnes. Dessverre overbevist om at dette går mot nedrykk.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    RBK forenkler fotballen
    Start kompliserer
    Ja, hadde vi bare...
    Nei, det er målene som avgjør, ikke hvem som spilte best og skapte mest.
    Som før, helt grei kamp men det kompliseres i angrepspillet, rbk spiller forenklet og løper riktig, timer og forstår hverandre mye bedre offensivt.
    Det er også svært enkle mål som faller oss i mot.
    Stå på beina var det en som skreik til meg når jeg spilte for Sørfjell, vi tapte for det men mulig vi slapp unna med 0-8 i stede for 0-10.
    Det samme kan vel vi si til startspilleren, stå på beina i 16 meteren. Her ser jeg helt klart 2 mål som ville fått en annen skjebne om ikke spillerene ikke går NED i takling.

Får vi ikke Castro fra første minutt i neste kamp så har MIM lavere IQ en 4 pakker frityr torsk.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    De første 20 minuttene spilte Start bra, og det var så vidt Rosenborg fikk til noenting. Det samme gjelder i andre omgang før 3-0, og det tok seg opp igjen imot slutten.

Og jeg synes uflaks kan nevnes. Vi hadde to i stanga (og begge var til og med på innsiden, så det var ikke mange millimeterne om å gjøre), og etter å ha sett høydepunktene gjentatte ganger, ser det for meg ut som om de tar Castro, og ikke ball, og da skulle det vel vært straffe?

Og på en corner havnet en spiller oppå Matti (Jeg aner ikke hvordan, men la oss si det var legitimt), og ble bare liggende oppå ham helt til det ikke lenger var farlig. Du så til og med at han begynte så vidt og reise seg, men la seg ned igjen... Jeg fatter ikke hvordan dette IKKE kan ha blitt sett av noen dommere? De lå oppå hverandre i sikkert mer enn 5 sekund, langt inni 16-meteren...

Jeg kan jo også bare nevne at på RBK sine høydepunkter, så er det ingen bortsett fra målene til RBK, imens hos Start vises 4 sjanser utenom målene.
    Blant disse er det flere som er flere sjanser, som for eksempel når den går i stanga første gang. Da er det bare sekundet før, så når Örlund såvidt det er ballen. En mesterredning.

Så Tripic sin bom, en mesterredning etterfulgt av stang ut og en i tverra. Det er jo ikke på grunn av udyktighet. Da er det uflaks.

Forøvrig var det deilig med Castro; en touch - et mål.
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Men selv et underpresterende, reservepreget RBK viste kombinasjoner vi er milevis unna i Start anno 2014. Vi slo for det meste over eller forbi midtbaneleddet vårt. Det minner om Haugesund-kampen, det her.

Dette rosenborglaget legger seg lavt på 1-0 hjemme mot nedrykkskandidater. Igjen mistenker jeg at vi møter et lag som er relativt komfortabelt med å la oss styre spillet på eget gress. Jeg klarer ikke å bli overbevist eller engang optimistisk før vi i så stor grad presser et lag som ligger under eller jakter scoring.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av BruerVockid Vis innlegg
    Men selv et underpresterende, reservepreget RBK viste kombinasjoner vi er milevis unna i Start anno 2014.
    Start var vel også reservepreget med våre to beste midtstoppere ute, så det var ikke bare RBK som var reservepreget. Samtidig er det klinkende klart at Rosenborg har en mye bredere og bedre stall enn det Start har, og en helt annen okonomi enn det Start har. Der RBK har hentet på overste hylle i mange år har Start stort sett funnet ukjente afrikanere og islendinger. Start sliter mye mer uten de beste enn det lag som RBK og Molde gjor.

Ellers så vil jeg ikke si at RBK underpresterte i dag - iallefall ikke offensivt. Flere av målene de scoret kom etter fine kombinasjoner i lengderetning og det er ingen tvil om at det er mye mer kvalitet i det laget enn det er i Start-laget.

Vi får håpe vi vinner i kampene mot de andre bunnlagene. Det er disse kampene som vil vise om vi kan beholde plassen eller ikke og så får vi håpe at noen nye fjes kan bedre kvaliteten både framover og bakover. Til neste kamp har vi iallefall Acosta tilbake, kanskje Jesper er tilbake, kanskje Doffen er klar, og kanskje det kommer enda en spiller? Hvem vet? Jeg tror heller ikke det er umulig at Ajer får spilletid i tiden framover - selv under Mjelde!

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Start sliter mye mer uten de beste enn det lag som RBK og Molde gjor.
    Det er nok et diskusjonsspørsmål. Førstelaget til RBK er i norsk målestokk kruttsterkt på papiret. Men troppen er underlig ujevn. Laget har kun en etablert høyreback og tre stoppere. Strandberg og Reginiussen er landslagsmateriale, mens Rønning neppe er stort bedre enn Starts svakeste stopper.

Jeg er ikke uten videre sikker på at reservene til RBK ville slått reservene til Start. Jeg er heller ikke sikker på at Start ville slått sine egne reserver. Mitt inntrykk er at Starts tropp er veldig jevn og det er lite som skiller førstevalg og andrevalg, mens RBK generelt har stor avstand mellom de beste og de nest beste.

Er Andersen virkelig bedre enn Nouri? Er Mathisen virkelig bedre enn Berger? Er Vilhjalmsson virkelig bedre enn Castro? Er Børufsen virkelig bedre enn Tripic? Er Gummi virkelig bedre enn Sarr? Skiller det så mye mellom Hoff og Lind, Vikstøl og Sandnes, Paniagua og Owello? Jeg tillater meg å tvile. Og tror ikke man skal føle seg så sikker på at lysning på skadefronten vil få allverdens betydning.

Mitt inntrykk er at Start har bredden, men mangler klasse og typer. Acosta kan riktignok løse en del defensive problemer med sin fart.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    [QUOTE=Leifen;12821]De første 20 minuttene spilte Start bra, og det var så vidt Rosenborg fikk til noenting. Det samme gjelder i andre omgang før 3-0, og det tok seg opp igjen imot slutten.

Og jeg synes uflaks kan nevnes. Vi hadde to i stanga (og begge var til og med på innsiden, så det var ikke mange millimeterne om å gjøre), og etter å ha sett høydepunktene gjentatte ganger, ser det for meg ut som om de tar Castro, og ikke ball, og da skulle det vel vært straffe?

Det var definitivt straffe, men skjult rasisme og forhåndsdømming der dommeren har en bunke spillere de alltid vil vurdere hardere.
    Castro kommer i denne kategorien tvilsomme og dømmes ut i fra sin latin amerikanske stil, desverre og da blir det ingen straffe

Lignende tråder

1. 24. Serierunde: ROSENBORG - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 35
    Siste innlegg: 09-21-2016, 21:58
  2. 26.Serierunde: START - ROSENBORG (kamptråd)
    Svar: 77
    Siste innlegg: 10-07-2015, 18:52
  3. 19.Serierunde: ROSENBORG - START (kamptråd)
    Svar: 116
    Siste innlegg: 08-11-2014, 21:54
  4. 27. Serierunde: Start - Rosenborg (kamptråd)
    Svar: 25
    Siste innlegg: 10-23-2013, 20:53
  5. 4.Serierunde: Rosenborg - Start (kamptråd)
    Svar: 48
    Siste innlegg: 04-15-2013, 10:12

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •