Side 9 av 12 FørstFørst ... 7891011 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 222

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Her ja..: http://www.tv2.no/2016/01/05/sport/7878702

Selge han utenlands for en pen pengesum er det beste som kan skje. Vi har fortsatt tid til å hente forsterkninger.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Får håpe en evt. pengesum går til spillerkjøp i såfall, og ikke går i det store sluket alt sammen

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    De første drøye 4 millionene går jo til Club21. Veien fra prøvespill til overgang er nå uansett lang. Jeg tror fortsatt mest på overgang i sommer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Han var jo i roma i 2015, tviler på at det haster å få inn en 17 åring. De henter når han er free.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Han var jo i roma i 2015, tviler på at det haster å få inn en 17 åring. De henter når han er free.
    Det "haster" om valget står mellom å hente nå for en mindre sum(for en stor klubb) eller å konkurrere med 1000 andre klubber om et års tid...

Member
    Ble medlem
    May 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av Swans Till I Die Vis innlegg
    Det "haster" om valget står mellom å hente nå for en mindre sum(for en stor klubb) eller å konkurrere med 1000 andre klubber om et års tid...
    For Roma er nok heller problemstillingen at de ser Ajer som en av 1000 andre lovende 17-åringer som vil selge mora si for å gå til Roma. Han er ikke så god at det å hente ham selv for småpenger er en no-brainer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av EternalSunshine Vis innlegg
    De første drøye 4 millionene går jo til Club21. Veien fra prøvespill til overgang er nå uansett lang. Jeg tror fortsatt mest på overgang i sommer.
    Hvorfor skal Club21 få noen penger for Ajer? Har de bidratt til å betale lønnen hans i perioden han har vært i Start? Han kom jo gratis fra Lillestrøm? Hvis Start trengte hjelp til å betale lønnen for et av Norges største talenter (og dermed et av de heteste salgsobjektene) står det enda dårligere til en jeg trodde.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Supermann Vis innlegg
    Hvorfor skal Club21 få noen penger for Ajer? Har de bidratt til å betale lønnen hans i perioden han har vært i Start? Han kom jo gratis fra Lillestrøm? Hvis Start trengte hjelp til å betale lønnen for et av Norges største talenter (og dermed et av de heteste salgsobjektene) står det enda dårligere til en jeg trodde.
    Fordi Club 21 ga et lån til klubben på 4 millioner, uavhengig av spillere (i hvertfall offisielt). Så med en gang klubben sitter på 4M "ekstra" regner jeg med at de kvitter seg med dette lånet.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det spekuleres i 6,5 mill

http://www.fvn.no/100Sport/fotball/i...n-667274_1.snd

Om Club21 skal ha 4 mill, så blir det bare 1,5 igjen til å forsterke laget. Det er ikke mye, med tanke på at vi bør ha inn minst en spiss og en midtstopper eller back (avhengig av hvordan man vil bruke RDV)
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Det spekuleres i 6,5 mill

http://www.fvn.no/100Sport/fotball/i...n-667274_1.snd

Om Club21 skal ha 4 mill, så blir det bare 1,5 igjen til å forsterke laget. Det er ikke mye, med tanke på at vi bør ha inn minst en spiss og en midtstopper eller back (avhengig av hvordan man vil bruke RDV)
    Det regnestykket ditt må du forklare nærmere

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av DayWalker Vis innlegg
    Det regnestykket ditt må du forklare nærmere
    Bommet med én mill der ja...

Uansett - 2,5 mill er ikke allverden det heller..
    --

Junior Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Sted
    Grimstad
    Til å være en spiller som ramler i fanget på oss så reddet det jo klubben med egenkapital og 2,5 mill er jo litt da. Hvertfall for en norsk klubb

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kanskje kan planen være å akseptere et brukbart bud fra Celtic nå, men med effekt fra sommervinduet?
    Start sikrer seg penger, Ajer får nødvendig spilletid på passe nivå og får gjennomført skoleåret, og Celtic får en litt bedre utviklet spiller klar til sesongoppkjøringen?

Men gambling for Ajer. For da er neppe Deila Celtic-trener lenger...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Uansett - 2,5 mill er ikke allverden det heller..
    Det hadde ca holdt til en Asante + en Tripic i fjor...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Det hadde ca holdt til en Asante + en Tripic i fjor...
    Ja, men hvor ofte er det "preventivt konkurssalg" på spillere med disse kvaliteter...
    --

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    £500 000 for Ajer nå er vel omtrent minimum av hva som kan kalles en grei avtale. Jeg tror ikke det blir lett å komme styrket ut sportslig dersom han går for en slik sum. Jeg tror heller ikke man kan regne med at hele differansen mellom hva Club21 skal ha og salgssum går til spillerkjøp.

Fullt forståelig om Start selger, men jeg vil ikke juble over et slikt salg akkurat.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg må si at jeg er litt overrasket over at Ajer kan tenke seg til Celtic. Jeg ser for meg at han kan få en god treningshverdag der, men bortsett fra det ser jeg flere usikkerhetsmomenter. For det første er det ikke gitt at han får spilletid og om han får det så er motstanderenes kvalitet høyest diskutabel. Det kan være en trygghet at Deila sitter i sjefsstolen, men han kan fort forsvinne ut, hvertfall om han feiler med kvalifisering til CL atter en gang. Kvalitetsmessig kunne han like gjerne gått til RBK eller Molde. Jeg ser for meg at f.eks den nederlandske ligaen ville passet mye bedre. De har bl.a. tradisjon for å satse på unge spillere og norske spillere viser seg å passe bra inn der.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Jeg er rimelig sikker på at Start har satt en del press på Ajer for å få til et salg slik at klubben skal sitte igjen med noe økonomisk. Hadde det kun vært opp til Ajer hadde han nok blitt i klubben til kontrakten gikk ut, mens Start vil ha mest mulig for han før han forsvinner.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Jeg tror også at start tilstreber seg i å få mest penger.
    Synd men sant, viktigste er at han forsvinner ut og ikke til rbk, mfk

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •