Side 2 av 5 FørstFørst 1234 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 84
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi spiller en glimrende forsvarskamp. Vi tar i tillegg overgangene. Litt mere presist i pvergangsfasen så kontrer vi inn flere

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Strålende omgang av start. Odd har vel bare skapt én sjanse, mens vi har tre hvis jeg har regnet riktig. Klarer vi å holde oppe aggressiviteten kan dette bli veldig bra!

Det eneste som bekymrer litt er feltarbeidet til Reinertsen, og at Olofinjana levert litt farlig.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Perfekt gjennomført 1.omgang. Odd har kun skapt en halvsjanse. Den defensive organiseringen har vært meget bra. Reinertsen har vært lite i aksjon, men har hatt gode ikke gjort seg bort de gangene han har vært borti ballen.
    Realisten i meg regner med at vi ikke holder kampen inn, mens drømmeren i meg har fått forhåpninger. Kan vi være like gode og Odd like dårlige i en omgang til? Jeg tviler, men håper.

Oluf må unngå rødt, Tripic må slutte å vifte etter gult kort til dommeren, Hoff må slutte å forsøke å klage seg til gult kort, og resten som står i fare for karantene må unngå gult. At Børufsen må stå over er ikke veldig krise all den tid vi har Tripic og Asante som kantspillere.
    Sist endret av jbasma : 08-24-2014 kl 16:28

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    God førsteomgang av start synes jeg, Odd skaper INGENTING. Men vi vet jo alle at det desverre ikke skal mange sjansene til, får håpe 2.omgang blir lik som første.
    Synes Hoff har vært dårlig med mange dårlige pasninger og involveringer. Håper VELDIG på Salvesen i 2.omgang.
    Overrasket over hvor tafatte Odd er. De er mye bedre enn dette.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    STERK omgang av Start mot et meget bra lag! Odd skaper jo nesten ingenting!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    1 omg. er jo egentlig slik vi har sett Start, spesielt de 3 siste matcher. Odd har heldigvis ikke den same glødende effektiviteten og uttellingen som Rbk, godset og molde. ( Noe som kjennetegner topplag ).

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Midtbanen sliter... Olofinjana ut NÅ!
    Her dreit Mjelde seg forrige kamp også.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Og der satt den for Odd. Hvor var markeringen på Bentley?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nouri feilplasert defensivt igjen…..
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Drømmer om den dagen Nouri lærer seg å posisjonere seg riktig og å klare å holde sin mann...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Drømmer om at Mjelde våkner opp en dag og har en åpenbaring om når det er smart å ta ut spillere som ikke henger med.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Borkis Vis innlegg
    Og der satt den for Odd. Hvor var markeringen på Bentley?
    Det er jo ikke rart at Start aldri spiller en kamp uten baklengs?. Tar vel omtrent 10 sekunder fra innlegget går til ballen er i feltet, likevel er det ikke en Start spiller i nærheten av ballen. Sjanseløst forsvarsspill. Store hjerneblødninger i samtlige kamper.

Vi spiller mot et Odd lag på halv maskin, likevel ser de ut til å cruise dette i land.
    Olofinjanha hadde ikke spilt kamp på 9 mnd. Men det ser nesten ikke ut som om han har beveget seg på 9 mnd heller. Nesten ikke til å tro at han har en del kamper i premier League i forhold til det tempoet som er i den ligaen. Han er jo kun 34 år, men må ha tapt seg fryktelig mye i de senere år.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Tror jeg hadde satt i Lind og Ajer for Hoff og Oluf

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    La oss nå for all del beholde den baktunge midtbanen og forsvare oss til tap.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Ut med begge vendtrekantene våre, what the fuck????

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mjelde og vestlending assistenten hans har nok fått den nevnte åpenbaringen.

Det er nok en genistrek som ingen andre ser....

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Skjønner ikke helt poenget når Sandnes spiller venstrekant

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Og der var det game over

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Godt vi tok ut 2 offensive nå som vi kom under. Jævla idiot

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Nå er jeg lei! Mjelde må bort! Takler ikke høre et sekund til på den idioten bortforklare hvorfor genitaktikken hans ikke fungerer.

Nei, lurer på hvorfor??

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •