Viser resultater 1 til 8 av 8
    Junior Member
    Ble medlem
    Nov 2014

Start-Fredrikstad 2005 - DVD eller VHS?

Hei! Er på jakt etter folk som har tatt opp sendingen til Canal + fra den dramatiske serieavslutningen mellom Start og Fredrikstad i 2005. Både DVD og VHS går fint. Har du det selv, eller kjenner noen som kanskje har? Gi beskjed. Jeg er svært interessert i å få tatt en kopi.

mvh

Christian Thorkildsen

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av cthorkildsen Vis innlegg
    Hei! Er på jakt etter folk som har tatt opp sendingen til Canal + fra den dramatiske serieavslutningen mellom Start og Fredrikstad i 2005. Både DVD og VHS går fint. Har du det selv, eller kjenner noen som kanskje har? Gi beskjed. Jeg er svært interessert i å få tatt en kopi.

mvh

Christian Thorkildsen
    Mener Rebell distribuerte en del av kampene fra 2005 på DVD? Iallefall Enga hjemme. Sitter du på dette enda?

Junior Member
    Ble medlem
    Nov 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av PrimitivAlternativ Vis innlegg
    Mener Rebell distribuerte en del av kampene fra 2005 på DVD? Iallefall Enga hjemme. Sitter du på dette enda?
    Har du en e-post eller telefonnr til Rebell?

mvh

Christian

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Har du en e-post eller telefonnr til Rebell?

mvh

Christian
    Alt er kastet..
    Men var nok endel DVD materiale i omløp i den tiden, så er nok en eller annen som har det, bare man prøver å finne riktige navn.

Men tidsaspektet, viktigheten og hva det skal brukes til?

Junior Member
    Ble medlem
    Nov 2014
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rebell Vis innlegg
    Alt er kastet..
    Men var nok endel DVD materiale i omløp i den tiden, så er nok en eller annen som har det, bare man prøver å finne riktige navn.

Men tidsaspektet, viktigheten og hva det skal brukes til?
    Hei! Dette er til et prosjekt jeg jobber med for TV 2 hvor jeg lager en større greie rundt denne kampen. Har snakket med Canal + som ikke har noe arkiv av kampene sine. Har sjekket med folkene som jobbet i produksjonsbussen den gangen, pluss en rekke andre steder (Fotballmedia, OB-team). Hverken Start, Fredrikstad eller dommeren har kopi av den. Så jeg vil påstå viktigheten er høy, men det er forløpig ikke bråhast. Når det gjelder rettighetene til kampen må jeg klarere dem med Canal +, men akkurat nå det ikke så mye å klarere siden jeg forløpig ikke har klart å finne kampen med lyd. Siden det er en såpass spesiell kamp har jeg et lite håp at noen har tatt den opp og ikke kastet den. Jeg betaler for alle utgifter ved å fremskaffe en kopi, hvis noen har den.

Håper noen kan hjelpe!

mvh

Christian Thorkildsen
    videojournalist TV 2
    cth(a)@tv2.no

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Personlig fant jeg bare 100 årskampen mellom Start - Enga her hjemme som jeg tok opp selv på DVD.

Forøvrig en nytelse å se på

Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Sted
    Oslo
    Hei! Dette er til et prosjekt jeg jobber med for TV 2 hvor jeg lager en større greie rundt denne kampen. Har snakket med Canal + som ikke har noe arkiv av kampene sine. Har sjekket med folkene som jobbet i produksjonsbussen den gangen, pluss en rekke andre steder (Fotballmedia, OB-team). Hverken Start, Fredrikstad eller dommeren har kopi av den. Så jeg vil påstå viktigheten er høy, men det er forløpig ikke bråhast. Når det gjelder rettighetene til kampen må jeg klarere dem med Canal +, men akkurat nå det ikke så mye å klarere siden jeg forløpig ikke har klart å finne kampen med lyd. Siden det er en såpass spesiell kamp har jeg et lite håp at noen har tatt den opp og ikke kastet den. Jeg betaler for alle utgifter ved å fremskaffe en kopi, hvis noen har den.

Håper noen kan hjelpe!

mvh

Christian Thorkildsen
    videojournalist TV 2
    cth(a)@tv2.no
    Anbefaler deg å forhøre deg i facebookgruppene; "Vi som bryr oss om fremtiden til Start" (og så meld deg ut igjen med en gang du har fått svar, forferdelig nivå på den gruppa der) og "Startfans". Da når du ut til flere enn den lille kjernen som frekventerer forumet her.

Junior Member
    Ble medlem
    May 2014
    Det ble laget en "kavalkade-DVD" etter 2005 sesongen, som jeg mener TV2 stod bak. Da husker jeg at det var TV2 som sendte denne også (Harald Bredeli kommenterte).

Forøvrig utrolig bra at det lages en dokumentar om denne kampen. Linjedommeren er ennå ikke tilgitt.

Lignende tråder

1. 24.Serierunde: FREDRIKSTAD - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 16
    Siste innlegg: 09-18-2017, 14:53
  2. 1 Serierunde: START - FREDRIKSTAD (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 32
    Siste innlegg: 04-04-2017, 14:41

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •