Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 41 til 55 av 55
    Junior Member
    Ble medlem
    Oct 2015
    Ser ut til at 2Ry er Torgrim fra Tigerberget Øst. Var aktiv for kort tid siden, men har sikkert ikke sett dette. Har kontaktinfo Torgrim@tigerbergetost.no så jeg i en post på forumet. Mulig vi kan få hjelp derfra?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Jeg har sendt en melding på FB til Torgrim. Får se hva han sier.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg sendte en melding til Terje Roland og fikk hans innloggingdetaljer. Jeg gikk inn på hans profil og endret slik at jeg har endel flere rettigheter.. men jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe bot/spam.

Er det noen av dere her som har peiling på dette. Så kan jeg sjekke med Terje om en av dere kan logge inn på hans profil og endre ting....

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Jeg sendte en melding til Terje Roland og fikk hans innloggingdetaljer. Jeg gikk inn på hans profil og endret slik at jeg har endel flere rettigheter.. men jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe bot/spam.

Er det noen av dere her som har peiling på dette. Så kan jeg sjekke med Terje om en av dere kan logge inn på hans profil og endre ting....
    Har sendt deg PM Frank.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Det burde jo følge med en mur mot dette når man oppdaterer programvaren. Det er vel det som trengs

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Det burde jo følge med en mur mot dette når man oppdaterer programvaren. Det er vel det som trengs
    Det som behøves er en endring i hva som kreves av kontroll for registrering. Sist jeg sjekket var det kun et spørsmål om hva som er hovedstaden i Norge eller noe slikt. Et fire-bokstavs passord er ikke så vanskelig å knekke, og når det først er knekt blir det garantert spredd til mange bot'er

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Til info: Et par av oss er på saken.

Registrering krever reCaptcha pdd, men jeg er usikker på om den "alltid" har vært der. Mener selv å huske at det var et spørsmål da jeg registrerte meg.

Ellers er det lagt til noen IP strenger samt e-post adresser (regional indikator) som er nektet adgang. Vi skal forsøke å holde dette oppdatert fortløpende!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Flere enn meg som mottar spam i den private innboksen på denne sida?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stormchaser Vis innlegg
    Flere enn meg som mottar spam i den private innboksen på denne sida?
    Jeg gjør i hvertfall ikke det. Har du rapportert dem? Det er en rapporteringfunksjon på private meldinger som vil gi automatisk beskjed til moderatorer/administratorer. Slike brukere vil nok bli fjernet permanent dersom de blir rapportert. Dersom de ikke blir rapportert er det lite mod/admin kan gjøre dessverre.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Har skjedd noe med linkene på tigerberget.no - ingen pekere derfra til forumet lengre. Fanen Forums går til et annet forum med kun få innlegg. Noen som kan se på det?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av vestergabet Vis innlegg
    Har skjedd noe med linkene på tigerberget.no - ingen pekere derfra til forumet lengre. Fanen Forums går til et annet forum med kun få innlegg. Noen som kan se på det?
    Huh. Rart. Jeg var sikker på at det var linker til dette forumet derfra tidligere. Nå peker linken til mellom-løsningen som ble valgt etter Menigheden og før dette kom opp. En ganske så dårlig løsning, som ikke ga siteringsmuligheter osv osv. Mer en "gjestebok" eller "Blogg-kommentar" side enn et diskusjonsforum.

Jeg aner dessverre ikke hvem som styrer med de sidene, eller hva som skjer med Tigerberget nå som det ikke finnes en offisiell supportergruppe lenger. Noen andre som vet?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er Tigerberget historie eller er det fremdeles noen som styrer der? Jeg mente at jeg las et sted at de skulle ha en samling med styret, men er lite som kommuniseres utad. Er det noen som kjenner noen i dagens styre? Noen som vet hvem som er i dagens styre - evt siste styre som fungerte? Det må vel vaere noen av disse som har tilgang til noe av dette?

Vi fikk innloggingsinfo til Roland sin konto og Espen tok tak i all den spammen som dukket opp hele tiden - og det er nå under kontroll og forbedret, men man burde vel kunne fått til en skikkelig link fra hjemmesiden - evt lagt ned hele hjemmesiden så det ikke er så misvisende?

Det var jo en gruppering som startet opp Start-fansen og vel lagde en hjemmeside for 2-3 år siden. Vet ikke om noen av disse er aktive, men HVIS Tigerberget ikke lenger er aktive, kunne vi vel kanskje sjekket om folkene bak Start-fansen er interesserte i å få til noe - og evt legge dette forumet under dem? Lage en paraply-modell der alt som har med supporter-aktiviteter blir lagt under Start-fansen...

Men det viktigste er vel å finne ut om Tigerberget lever? Og i såfall finne ut hva veien videre er... og om det evt er en vei videre.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    @Espen K G - det var det, for få dager siden. Har alltid gått til forumet via tigerberget.no, i håp om at der kom nytt stoff på websiden. Så for noen dager siden ble siden endret, ihvertfall menyen øverst og linken til deette forumet forsvant.l

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av vestergabet Vis innlegg
    @Espen K G - det var det, for få dager siden. Har alltid gått til forumet via tigerberget.no, i håp om at der kom nytt stoff på websiden. Så for noen dager siden ble siden endret, ihvertfall menyen øverst og linken til deette forumet forsvant.l
    Så rart. Det vil jo si at det er noe aktivitet blant de ansvarlige i Tigerberget i hvert fall, siden websiden blir oppdatert. Hmmm...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Lukter påskemysterium av dette. Kan det være noen som vil gjenoppta kontakten med våre thailandske venner? Eller vil de opprette «Drøm om Tigerberget»?

Venter spent på fortsettelsen 😳

Lignende tråder

1. Gjone trekker seg fra styret
    By krs in forum IK Start
    Svar: 34
    Siste innlegg: 02-18-2016, 18:32
  2. Skryt til styret
    By rooland in forum Tigerberget
    Svar: 1
    Siste innlegg: 02-12-2015, 12:05
  3. Tilbakemeldinger til styret
    By Esben in forum Tigerberget