Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 29
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Spillertråd: Zlatko Tripic

Velkommen hjem!
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Slenger meg på denne.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    En spennende forsterkning jeg ikke så komme

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Perfekt! Veldig positivt overraska! Håpet på en kreativ/teknisk offensiv spiller. Tror Zlatko kan tilføre og utfylle med noe vi mangler i klubben. Ser for meg han kan true Hoffs posisjon, men da håper jeg at vi i større grad spiller 4-2-3-1.

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Absolutt ikke verst dette, men vi må ikke bli for optimistisk her.

Tripic har tross ikke levert stort i Molde, og han har fått mange sjanser. Jeg tror likevel Tripic holder middels/lavt TL-nivå, og for en klubb som Start er det helt ok. Tripic har nok mer inne og jeg ser ikke bort fra at han kan bli noe mer enn det han er nå!

Det viktigste her er at Start får en spiller med ganske fine kvaliteter i de offensive posisjonene. De vi har fra før er latterlig lite flyttbare og kan kun spille i en posisjon (Børufsen, Asante, Owello, Vilhjlamsson, Castro, Lind osv.) Tripic er neppe hentet inn som førstevalg, og å legge for mye forventningspress på en som har vist nada er ytterst ufortjent.
    Sist endret av Huseboe : 03-13-2014 kl 11:32

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Denne kom som lyn fra blå himmel, men desto mer hyggelig. En perfekt spiller for Start vil jeg si. En spiller som har erfaring fra Tippeligaen, som er ung og ikke minst lokal. Vil tro han er supermotivert til å vise at han fortjener flere sjanser enn det han fikk i Molde-drakta - det det forovrig var utrolig stor konkurranse om plassene etterhvert som OGS forsterket i alle ledd.

Nei, dette var bra og skryt til Start-ledelsen som har fått dette til!

Nå er nok troppen komplett - iallefall fram til sommeren, og så får vi se hvordan det går. Jeg mener vi er betydelig forsterket i forhold til på samme tid i fjor!

Velkommen til klubben Tripic!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Spennede spiller! Velkommen!
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av iekksil Vis innlegg
    Veldig positivt overraska!
    Jeg må også si at jeg er svært overrasket. At Start skulle hente inn en kontraktsbundet, etablert og lovende eliteseriespiller fremstår nesten litt uvirkelig med tanke på hva som har skjedd i overgangsvinduet til nå.

Tripic kompletterer stallen ypperlig offensivt. Start har nå god bredde i alle posisjoner bortsett fra på stopperplassen. Personlig ville jeg nok ha valgt bort bredde i alle posisjoner til fordel for bredde på stopperplassen, og slik sett er jeg dypt uenig i klubbens prioriteringer.

Men all den tid klubben tydeligvis har bestemt seg for å gamble på at Mathisen og Acosta holder seg skadefrie og i form gjennom sesongen, eller eventuelt at Andersen og Gummi skal fungere som tilfredsstillende backup tross tidligere erfaringer, så mener jeg Tripic fremstår som en strålende signering for Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Vi er dårlig forspent (i hvert fall til Castro er tilbake) på midtspiss samt midtstopperplass og har vel egentlig for mange på midtbanen/kant, så kanskje ikke det vi trengte mest. Men tror han blir en veldig bra spiller i Start og vil blomstre stort.

Dette blir fort førstelaget med alle skadefri

Opdal
    Andersen, Acosta, Mathisen, Vikstøl
    Tipic, Solo, Paniagua, Børufsen
    Hoff, Wilhjalmson

Så tror jeg Asante puster Tipic i ryggen, Castro tror jeg vil overta plassen til Wilhjalmson etter hvert, Sandnes tuer både Vikstøl og Børufsen.
    Gummi og ikke minst Sarr er nok et stykke bak i køen vil jeg tro.

Tålig bra lag, men trist hvis Asante blir reserve. Føler fremdeles Start bruker han feil i forhold til farten. Tenk alle de innøvde trekkene en kunne brukt han til der han ble brukt mer i midten. Ved utspark, frispark osv. Full gnu og alene med keeper. Kanskje han burde ta plassen til Hoff mer i midten? Da får en Asante, Tipic Børufsen og Mathias /Castro der fremme. Burde kunne lage mye problemer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Meget god signering som gjør troppen komplett. Synd for Molde at de mister sin beste innleggsfot - men vi trenger ham enda mer med en spiller som Matthias i boksen. Arbeidsmoralen til ZT kommer også godt med i MIMs maskineri.

Nå begynner det virkelig å bli bredde og kvalitet over stallen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av vinne Vis innlegg
    Vi er dårlig forspent (i hvert fall til Castro er tilbake) på midtspiss samt midtstopperplass og har vel egentlig for mange på midtbanen/kant, så kanskje ikke det vi trengte mest. Men tror han blir en veldig bra spiller i Start og vil blomstre stort.

Dette blir fort førstelaget med alle skadefri

Opdal
    Andersen, Acosta, Mathisen, Vikstøl
    Tipic, Solo, Paniagua, Børufsen
    Hoff, Wilhjalmson

Så tror jeg Asante puster Tipic i ryggen, Castro tror jeg vil overta plassen til Wilhjalmson etter hvert, Sandnes tuer både Vikstøl og Børufsen.
    Gummi og ikke minst Sarr er nok et stykke bak i køen vil jeg tro.

Tålig bra lag, men trist hvis Asante blir reserve. Føler fremdeles Start bruker han feil i forhold til farten. Tenk alle de innøvde trekkene en kunne brukt han til der han ble brukt mer i midten. Ved utspark, frispark osv. Full gnu og alene med keeper. Kanskje han burde ta plassen til Hoff mer i midten? Da får en Asante, Tipic Børufsen og Mathias /Castro der fremme. Burde kunne lage mye problemer.
    Jeg tror Amin er forran Glenn pr nå og at Sarr er forran Gummi på defensiv midtbane. Gummi har vært svak i treningskampene. Nå er det flere som utfordrer Hoff både Tripic og Assante er reelle alternativer.

Uansett begynner dette å fremstå som et solid lag.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Jeg tror Amin er forran Glenn pr nå og at Sarr er forran Gummi på defensiv midtbane. Gummi har vært svak i treningskampene. Nå er det flere som utfordrer Hoff både Tripic og Assante er reelle alternativer.

Uansett begynner dette å fremstå som et solid lag.
    Ja glemte helt Amin. Jeg tror fremdeles Glenn er førstevalg. Har sett Amin veldig god og veldig svak i treningskampene. Men han puster han i nakken. Syntes Glenn har vært jevnere.
    Sarr har jeg mindre tro på enn juniorspillerne for årets sesong. Han er etter min mening en av tidenes bomkjøp. Utrolig mange meningsløse og livsfarlige pasninger i hytt og gevær.-

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Opdal
    Andersen - Acosta - Mathisen - Vikstøl
    Asante - Owello - Fernando - Børufsen
    Vilhjalmsson - Hoff

Lind, Sandnes, Nouri, Gummi, Castro og Tripic er jevngode med mange her, og konkurrerer om plassene. Tripic vil naturligvis spille venstrekant når Børufs er skadet.

Om Fernando slår til, har vel dette overgangsvinduet vært et av de beste i nyere historie! Jeg er OVERRASKET over hvilket lag MIM er i ferd med å bygge. Vi har en ok+ (riktignok litt kjedelig) startellver, men også bra bredde. Det er usedvanlig sjelden. Det som hadde gjort dette komplett var om vi fikk en Follerås på lån fra Vindbjart ut sesongen.

Jeg er imidlertid ikke så bekymret som deg, Peder. Jeg tror Gummi er en bedre midtstopper enn mange tror.
    Sist endret av Huseboe : 03-13-2014 kl 16:21

Junior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Slenger meg på denne.
    Hva er vitsen med et slikt innlegg egentlig? Er det for å hjelpe til å nå 1000 innlegg?
    Hver gang det signeres en spiller så skapes det en tråd om denne, helt fair det, men hvorfor ikke skrive noe om hva du føler om spilleren eller spekuler litt om overgangssum/eventuelle videresalgsklausuler vi har gitt fra oss?

Selv er jeg svært positiv til denne Tripic. Jeg husker jeg var svært skuffet da han valgte Molde for noen år siden. Start holder plassen grunnet denne signeringen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Meget spennende signering som jeg er godt fornøyd med! Og så kom den veldig overraskende!
    Tripic er en allsidig offensiv spiller som kan bekle flere posisjoner fremover, perfekt for Start. Han er nok best som kant. Har bra fart, god teknikk og god fot. Virker litt unorsk i spillestilen på en måte. Jeg husker jeg ble imponert av han i flere kamper han har spilt for Molde. Han har jo etterhvert spilt mye i TL selv om han er ung, så han vet også hva det handler om.

På toppen av det hele er det positivt at han er fra Sørlandet.

Jeg har stor tro på at Tripic blir en suksess hos oss!

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette var en overraskelse for min del ja. Som andre her har nevnt var jeg skuffa da han gikk til Molde og ikke oss for noen år tilbake, og hadde absolutt ikke sett for meg at det var aktuelt å komme hit nå. Stort pluss til gjengen i Start som har fått til dette. Med Tripic i troppen har vi fått god dekning og god konkurranse på de fleste offensive plassene.

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Jeg liker Zlatko allerede! Ikke bare en som sier "det går greit" i intervjuer!

http://www.fvn.no/fvntv/--Alle-21-ar...l#.UyNfkvmLSWE

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Huseboe Vis innlegg
    Jeg liker Zlatko allerede! Ikke bare en som sier "det går greit" i intervjuer!

http://www.fvn.no/fvntv/--Alle-21-ar...l#.UyNfkvmLSWE
    Ja, dette kan fort bli en av våre beste signeringer på lang tid... Har stor tro på han!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spruce Vis innlegg
    Hva er vitsen med et slikt innlegg egentlig? Er det for å hjelpe til å nå 1000 innlegg?
    Hver gang det signeres en spiller så skapes det en tråd om denne, helt fair det, men hvorfor ikke skrive noe om hva du føler om spilleren eller spekuler litt om overgangssum/eventuelle videresalgsklausuler vi har gitt fra oss?

Selv er jeg svært positiv til denne Tripic. Jeg husker jeg var svært skuffet da han valgte Molde for noen år siden. Start holder plassen grunnet denne signeringen.
    Meget positivt at en sørlending kommer hjem og det hjelper også at han har spillt på et lag som har ligget i toppen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Vi har funnet gull.

Lignende tråder

1. Svar: 86
    Siste innlegg: 02-12-2015, 14:18

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine