Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 28

Tråd: Nytt forum?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Nytt forum?

Vi jobber med å lansere ei ny nettside med integrert forum, som gir oss langt større muligheter til å videreutvikle hjemmesiden. Vi vil da ikke kunne videreføre dette forumet, og historikken går sannsynligvis tapt. Å konvertere dette vil være veldig tidkrevende, og kanskje ikke mulig. Jeg legger ut dette for å informere om status, og fordi jeg vet at mange ville ønske å fortsette som det er. Er det krise om vi starter på nytt?

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Helt uproblematisk å begynne på nytt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er en del gode innlegg som da vil forsvinne, men tror senere generasjoner etter en stund vil klare å tilgi oss dette.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Ta bort muligheten for å legge inn nye innlegg, og behold en link til dette inne på nytt forum, så beholder man historikken.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    We´re back?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Håper vi blir værende her... Det er helt uaktuelt å oppgi e-postadresse eller navn for å få tilgang til et forum...,

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Enig i det.
    Synes også det nye forumet er vanskeligere å lese på mobil.
    (Ment som innspill, ikke kritikk mot dem som oppgraderer forumet på fritiden sin.)

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Søgne
    Jeg liker også utforminga på dette forumet bedre enn det nye.
    Idrettsklubben Start i hjerte

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Jeg har ingen problemer med å oppgi e-post adresse, navn, etc for å logge meg på et forum, men det "nye" forumet var så mange steg tilbake at det ville drept aktiviteten helt om ikke det ble endret.
    Jeg er veldig glad for at "det gamle" er tilbake igjen, men jeg er ikke fremmed for å få et mer integrert forum på nettsidene. Da må det derimot være minst like brukervennlig som dette er.

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Vi måtte vel oppgi epost for å registrere oss på dette forumet også, men det var nok smart å rulle tilbake til dette forumet. Hvertfall inntil videre så får webansvarlige litt mer tid på seg på å gjøre en eventuell overgang litt mykere.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Passord og bruker kom opp men ikke godkjent, gikk inn på bidra på forum men kom aldri lengre ... Sikkert greit med no nytt men denne gangen gikk det ikke

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Å oppgi fullt navn for å debattere på et forum som dette ser jeg ikke vitsen med. Det er tross alt ikke det største aktiviteten eller de største overtrampene på dette forumet.

Blir det registrengen med fullt navn ser jeg etter andre forum heller.
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Å oppgi fullt navn for å debattere på et forum som dette ser jeg ikke vitsen med. Det er tross alt ikke den største aktiviteten eller de største overtrampene på dette forumet.

Blir det registrengen med fullt navn ser jeg etter andre forum heller.
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det med fullt navn var en glipp. Måtte først registrere det, for så å gå inn på profil og endre. Min feil, men det har vært en stort trykk på oppgaver i det siste, så det var helt klart best å gå tilbake til dette forumet. Vi var ikke godt nok forberedt her, det er helt klart. Vi kommer nok til å flytte dette forumet til et eget domene, for det skaper en haug med krøll for oss som jobber med hjemmesida, men det får vi bare ta. Oppfordrer uansett folk som bruker forumet til å bli medlem i Tigerberget, for alle kostnader knyttet til dette er det supporterklubben som betaler.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Esben Vis innlegg
    Oppfordrer uansett folk som bruker forumet til å bli medlem i Tigerberget, for alle kostnader knyttet til dette er det supporterklubben som betaler.
    Jeg hiver meg på denne. Bli medlem - om ikke annet enn for å hjelpe og stotte dem som bruker fritida si på å lage et bra opplegg for oss som heier på IK Start.
    Jeg har betalt medlemskontigenten for i år, selv om jeg vet at jeg ikke får gått på en eneste kamp eller fått benyttet noen av medlemsfordelene. Jeg vet dog at jeg er med å hjelper til med så supporterklubben kan lage kule Tifo og bygge ny hjemmeside og ellers bidra til bedre tribuneliv på Sparebanken Sor Arena.

Anbefaler alle andre om å bli med - uavhengig av om man bor i Australia, Oslo eller Evje. Alle monner drar....

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg sliter med å redigere mine egne innlegg. Når jeg trykker på REDIGER, så kommer det opp en blank side og ikke det som jeg prover å redigere. Er det noe andre også opplever eller er det bare min macbook som svikter?

Hvis det er et problem andre sliter med, kan webansvarlig se på dette?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Jeg sliter med å redigere mine egne innlegg. Når jeg trykker på REDIGER, så kommer det opp en blank side og ikke det som jeg prover å redigere. Er det noe andre også opplever eller er det bare min macbook som svikter?

Jeg har ikke det problemet med telefonen min i hvert fall. Har ikke forsøkt på pcen hjemme.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg

Har same problemet på min laptop.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Testet nå med min laptop, og der er det samme problemet med redigeringen. Kun ett hvitt felt. På mobilen fungerer det derimot som det skal, av en eller annen grunn.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det man kan gjore inntil dette blir fikset er å trykke på REDIGER, og så kopiere inn hele stykket man vil redigere, og deretter redigere det. Da blir det endret. Er jo litt tungvindt men det fungerer iallefall hvis man trenger å redigere noe..

Fint om Jan eller hvem som ordner med dette kan se på det. Funket helt topp fQr vi byttet forum..

Lignende tråder

1. Nytt turkonsept!
    By Esben in forum Tigerberget
    Svar: 0
    Siste innlegg: 03-09-2015, 19:42
  2. Nytt navn!
    By krs in forum IK Start
    Svar: 7
    Siste innlegg: 10-24-2013, 19:02
  3. Nytt År Snart nytt Valg av Styre.
    By Warzone in forum IK Start
    Svar: 13