Viser resultater 1 til 5 av 5
    Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2015

Noen levende arkiv der som kan hjelpe?

Jeg skriver for tiden en oppgave om etterspørsel etter billettpriser i IK Start.
    Har samlet inn en haug av data fra de 15 siste årene, men det eneste som viser seg å være vanskelig å oppdrive er billettpriser for årene 2000-2007. Det jeg lurer på er om det er noen der ute som husker priser i denne perioden? Om dette er priser for et spesifikt år, langside, kortside osv har ingen betydning. Alt er til hjelp.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fant igjen en billett jeg har spart på fra tidlig 2000 tallet fra gamle Kristiansand stadion. Prisen 50,- for ståplass for barn. Om jeg ikke husker feil var prisen for voksen 80,- eller 100,- for ståplass på den samme langsiden.

Kan sikkert finne eksakt år og laste opp bildet, men billetten er revet i to, da de gjorde dette før når den var løst inn!

Interessant oppgave og lykke til.
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av kris89 Vis innlegg
    Jeg skriver for tiden en oppgave om etterspørsel etter billettpriser i IK Start.
    Har samlet inn en haug av data fra de 15 siste årene, men det eneste som viser seg å være vanskelig å oppdrive er billettpriser for årene 2000-2007. Det jeg lurer på er om det er noen der ute som husker priser i denne perioden? Om dette er priser for et spesifikt år, langside, kortside osv har ingen betydning. Alt er til hjelp.

2001:
    Sitteplass
    Voksne: 140
    Barn: 140

Ståplass:
    Voksne: 90
    Barn: 40

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Årskort 2002
    Årskort sitteplass : 1800,-
    Årskort ståplass: 1200,-
    Årskort Tigerberget 840,
    - Alle medlemmer har ved bestilling innen 15. mars tilbud på 640,-.
    Barn 600,-

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2016
    Funnet i en billett jeg har spart på midten av 2000-tallet fra gamle Kristiansand stadion. Verdi 50, - for stående plass for ungdommer. I det tilfelle at jeg minnes effektivt, er kostnaden for en voksen 80, - eller 100, - for igjen på den samme langside .

Kan mest sannsynlig finne nøyaktig året og overføre bilder, men billetten er revet ned på midten, slik de gjorde dette før da det ble gjenopprettet !
    Yahaooo noor

Lignende tråder

1. Svar: 1
    Siste innlegg: 02-21-2016, 15:18
  2. Noen som husker Start-telefonen?
    By Stormchaser in forum IK Start
    Svar: 5
    Siste innlegg: 03-15-2014, 14:35

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg