Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 61 til 62 av 62
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av DayWalker Vis innlegg
    Det finnes en tid for alt jbasma. I går var definitivt tid for å kaldkvele noen i garderoben, ta en Ferguson og sparke en støvel vegg imellom. Her liker jeg Rekas reaksjon MYE bedre enn Mjeldes.

Mjelde har en tendens til å sette på repeat knappen og bare kjøre det samme om og om igjeni sykluser virker det som. Det er lov å variere svarene i intervjuer fra kamp til kamp. Gjerne tilpasset hvordan kampen ble seende ut. Her bommer MIM til gangs!

Nei, i går dere... DA skulle silkehanskene kommet av, ingen tvil.
    Det viktige i mine øyne er ikke hva Mjelde sier i media, men hva han sier til spillerne. Ferguson gikk sjeldent ut i media og hudflettet egne spillere, men bak lukkede dører derimot...
    0-4 mot Vindbjart er altfor dårlig, og det er Mjedle og alle andre, inkludert spillerne, fullstendig klar over. Og jeg regner med at det FVN ønsket og forventet i intervjuet var en tordnende Mjelde som slaktet eget lag. Men denne gangen valgte Mjelde å ikke gjøre det offentlig, og fokuserte på andre ting. DET er ikke å sette på repeatknappen og gjenta det samme om igjen, er det? Her varierte han vel svaret han ga? Husker da vi røyk mot Godset hjemme i fjor, og så vidt jeg husker var det en HELT annen versjon enn dette intervjuet som kom fra Mjelde etter det stortapet enn dette. Eller husker jeg feil?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Og jeg er helt for at han hadde latt laget gjennomgå i intervjuet etter kampen, for dette var pinlig. Men da får man også la være å kritisere han for å gjøre det når vi underpresterer stort. Og å klage på at han bruker repeatknappen når han reagerer på en helt annen måte enn tidligere etter lignende tap er for meg uforståelig.

Lignende tråder

1. Svar: 6
    Siste innlegg: 02-01-2017, 00:47
  2. Svar: 19
    Siste innlegg: 01-25-2016, 08:58
  3. Svar: 11
    Siste innlegg: 03-08-2015, 23:08
  4. NM 2.runde: Jerv - Start (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 43
    Siste innlegg: 05-09-2014, 11:00
  5. Treningskamp: Start - Vindbjart (Sørlandshallen)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 7
    Siste innlegg: 02-03-2014, 09:29

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •