Side 4 av 16 FørstFørst ... 2345614 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 303
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gerrard Vis innlegg
    Dempsey hadde vært en kanonsignering. Relativt ubeskrevet trenerblad, men har jo fått lukte på toppfotball som assistent i flere år og virker klar for å ta steget videre. Dempsey og Wiggen
    Odd Berg kan være linken inn her....

Dempsey er helt klart et meget spennende navn. I motsetning til mange som har debutert som hovedtrenere i Tippeligaen, eller blitt tippeligatrenere tidlig har vært relativt unge. Dempsey er 51 og godt voksen. Det hjelper, når det blåser. Ellers har han kontrakt med FKH ut neste sesong. Skal vi ha han nå, eller til høsten, må vi kjøpe han ut av kontrakten med FKH. Det har vi som vanlig ikke råd til...
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det viktigste i sommervinduet må være at Tromsø ikke får tak i ny keeper.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser at Norling kan være aktuell for AIK i sommer. Dermed trenger i så fall Brann en trener. Tror Mjelde kan være aktuell for to-tre år.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    haha... Ja, de har mistet endel poeng pga elendig keeperarbeid!

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    For å sitere meg selv 18.05.2015:
    Lurer på hva klubben tenker om keepersituasjonen. Opdal er på utgående kontrakt. Vil Start forlenge med ham? Hva om vi får en henvendelse fra f.eks Tromsø i sommer?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser at Norling kan være aktuell for AIK i sommer. Dermed trenger i så fall Brann en trener. Tror Mjelde kan være aktuell for to-tre år.
    Går Norling kommer Mjelde. Det er jeg ganske sikker på. Da må vi evt få inn ny hovedtrener, eller finne en midlertidig løsning ut sesongen....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Dempsey har kanskje klausul om å få gå om han får tilbud om en hovedtrenerjobb?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreasland Vis innlegg
    Dempsey har kanskje klausul om å få gå om han får tilbud om en hovedtrenerjobb?
    Godt mulig det.

Her er en liste laget for Brann. Men den kan også brukes av oss.

http://www.fvn.no/100Sport/fotball/f...n-542541_1.snd

Jeg føler meg sikker på at hverken Sandstø eller Norli kommer tilbake. Høddtreneren og Solskjær er også uaktuelle. Jeg håper heller ikke Aabrekt kommer. Lars Tjernås har allerede takket ja til jobb i Brann som speider. Streng tatt var det ikke mange aktuelle kandidater på listen....

Brian Deane derimot.....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Brann har kontaktet Start og Mons Ivar Mjelde. Han skal være bergenserens førstevalg. Blir det ikke Mjelde, ønsker Brann å hente Brian Deane
    https://twitter.com/SillySeasonNOR/s...33646608367619

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Hvis MIM går til Brann, kan da Kong David være aktuell for et kortere stunt i Start? Jeg tror mentaliteten hans hadde passet ganske godt i den litt trauste klubben vår. Rykker vi ned, noe som er sannsynlig - tror jeg også han kunne vært typen til å ta oss opp igjen, evt. sammen med en lokal trenerkapasitet.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Om MIM går til Brann nå, håper jeg vi klarer å få noen kroner ut av det. Ikke det at vi skal være knallharde men en viss komp bør vi få.

Deretter tror jeg Bård Borgersen evt "Svensken" overtar laget ut sesongen, med to eldre herrer ved sin side. En slik forfremming er den billigste løsningen og det er den Start "alltid" må velge.

Vi sparer penger og spillerstallen er like dårlig. Kanskje vi kan drømme om å hente Daniel Aase for de kronene vi sparer??
    --

Member
    Ble medlem
    Oct 2014
    Brian Deane.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    haha... Ja, de har mistet endel poeng pga elendig keeperarbeid!
    Og brann med udjus, forferdelig kamp sist.
    Ikke umulig at Opdal også blir med på en evnt overgang, det er vel meget god relasjoner mellom han og mons?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Brian Deane tror jeg ville vært topp. Men ikke noe pluss å være "dumped by Sarpsborg". Usikker på hvorfor han måtte slutte der etter gode resultater.

Tror for øvrig ikke Brann trenger flere keepere. De har tre allerede som er omtrent på Opdalt nivå over tid. Polakken har jo nylig vært blant de beste i Norge.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Brian Deane tror jeg ville vært topp. Men ikke noe pluss å være "dumped by Sarpsborg". Usikker på hvorfor han måtte slutte der etter gode resultater.

Tror for øvrig ikke Brann trenger flere keepere. De har tre allerede som er omtrent på Opdalt nivå over tid. Polakken har jo nylig vært blant de beste i Norge.
    Deane er spennenede. Ingen tvil om det. Men jeg lurer på det samme som deg. Bakke har fått skikkelig sving på SA08, så byttet var nok riktig.

Om Opdal går sammen med Mjelde nå i sommer, så bør vi også kreve ok betalt. Islendingen er vel ikke så mye dårligere. Det er strengt tatt litt råflott at vi har to så gode keepere i den økonomiske situasjonen vi har nå. Andrekeeperen burde vært en talentfull 19-åring. Om Opdal drar til Brann ved sesongslutt, tror jeg avhenger av i hvilken divisjon vi og Brann spiller i neste år. Opdal har nå i år fått fart på karieren sin etter en lengre pause i Danmark. Jeg tror ikke han ønsker å bryte trenden.

Ellers går jo Udjus sin kontrakt med Brann ut ved sesongslutt:
    http://www.brann.no/news/article/1ib...-day-udjus-inn

Kanskje kommer Hellemyrs nest beste keeper, en gang til å spille for Start?

Ellers frykter jeg at Mjelde, kommer til å hente "rubbel og bit" av Startspillere. Spesielt Mjelde har en forkjærlighet for "gamle flammer"...
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Det blir spennende å se om Brann virkelig ønsker Mjelde. Det ligger jo litt i kortene med Hauge som caretaker. Og selv om Mjelde har sine svakheter, kan han være rett mann til å snu trenden og få dem opp.

Så blir spørsmålet hvor mye Start klarer å tyne ut av en overgang. Brann sliter litt økonomisk, men trenerbytter får gjerne friske investorkroner på bordet.

Det ville dog vært direkte uetisk om Start skulle stoppe en overgang. Mjelde tok lønnskutt første vinteren i klubben, og har mistet alle sine beste spillere foran inneværende sesong. Han har vist en imponerende lojalitet, og fortjener virkelig denne sjansen dersom det er reell interesse.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Enig i dette. Men tipper nok at Start tar sjansen paa at dette skal humpe inn til minst kvalik, selv uten hovedtrener. Lite vits aa stoppe denne mulige overgangen--dersom ryktene stemmer.

Oensker:
    1. Vikartrener ut sesongen.
    2. Viggo S. og Erik Mykland tar over i november/desember engang, uansett hvordan det gaar iaar. Sesongkortsalget tar seg 300% opp fra tidligere.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Christianssand
    Brian Deane er da mye verre enn MIM. Kanskje ikke spillestil, men svak som trener. Det var ass.treneren som løftet S08 under Deane. Og han er nå i Viking. Og hvorfor har ikke Deane fått seg ny jobb? Hvorfor har ikke SIB fått seg større treneroppgaver etter tida i Start? Fordi de er svake trenere begge to.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ellers ser jeg at Jerv, sammen med Sogndal, er det laget i de to øverste divisjonene som har sluppet inn færrest mål så langt (8mål/10 kamper). Start har sluppet inn 18 på 10 kamper.

Dette har vært hovedproblemet vårt helt siden Tørums tid.
    --

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Viggo Strømme vet jeg for lite om til å uttale meg, men at han skal trekke tilskuere til Sør(gens) arena er jeg tvilende til. Pengesterke folk på sørlandet skriker etter Nordlie.
    Jeg skriker etter enten Nordlie eller Steinar P i tospann med myggen.

Myggen er kanskje ikke den typiske assistenten, men han har har et navn og en karisma vi liker på sørlandet og kan trekke til seg entusiasme (sårt trengt) bare av Navnet...

Jeg tror Solskjær er høyt på listen til Brann, fra Bergen til Kristiansund er avstanden heller ikke allverdens..Og jeg vil tro sponsoerer står klar med lommeboka åpen.

Spennende tid dette...

Lignende tråder

1. Ønskeliste sesong 17/18
    By Start123 in forum IK Start
    Svar: 73
    Siste innlegg: 01-26-2017, 22:15

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •