En litt annen ting, men som hører inn under mediedekning-tråden.
Fevennen, som jo er den avisen som dekker Start mest og best, har veldig ofte Start-nyheter bak betalingsmuren sin. Personlig syns jeg det er negativt siden jeg er ikke abonnement og kommer nok aldri til å bli det. Det er en avis for Vest-Agder, og jeg kommer fra Aust-Agder. Det eneste jeg, og jeg antar at det er det samme for mange andre, syns er interessant i Fevennen er nyheter om Start.
Rundt kvalik-kampene hvor det jo var litt trøkk rundt Start, engasjementet var på topp i landsdelen så hadde Fevennen de 12 første nyhetene bak betalingsmur. Jeg ble kalt "snylter og gjerrigknark" her på forumet når jeg poengterte det
Jeg skjønner at Fevennen ønsker å tjene penger på abonnenter, men jeg har en mistanke om at vi kunne fått mer engasjement rundt Start hvis det var mulig å dele artikler, at unge supportere som aldri kjøper abonnement kan lese artikler osv. Kanskje man kunne jobbet for at alle medlemmer av Tigerberget kunne fått gratisabonnement el.l.?
Fevennen skal ha Kudos fordi de faktisk skriver mye om Start og fordi de viser treningskampene gratis. Men som "gjerrigknark" fra Aust-Agder er ikke det nok til at jeg tegner et abonnement. Og det er mange i Aust-Agder som heier på Start!