Viser resultater 1 til 2 av 2
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012

Noen som kan ta over ansvaret for Tippekonkurransen?

Hei alle sammen.

Er det noen som kunne tenke seg å bidra på forumet ved å ta over ansvaret for den store Tippekonkurransen. Jeg har hatt ansvaret for konkurransen siden 2008 og har hatt mellom 51 og 108 deltakere hver sesong.

Jeg har også hatt ansvar kamptråder på forumet og kan tenke meg å fortsette med dette også i år - men har ikke kapasitet til å ha ansvar for begge denne sesongen.

Det er 3 uker til seriestart og dersom vi skal ha en ny Tippekonkurranse burde man komme i gang om en ukes tid så man kan få flest mulig med fra begynnelsen..

I alle år har styret sagt seg villige til å hjelpe med premier, men denne sesongen har de sagt at de ikke vil gjore dette, så det blir ingen premier med mindre noen kan prate med noen sponsorer/bedrifter eller andre og se om de kan bidra. Kanskje IK Start kan bidra med et par premier hvis noen tar kontakt med Even eller Roy?

Så da er utfordringen gitt. Svar i denne tråden om du kunne tenke deg å ta over dette ansvaret. Det skaper litt mer liv på forumet og så er det jo morro å vise at man er den beste tipperen...
    Her er en link til tidligere vinnere samt regler etc: http://tigerberget.no/forum/showthre...kurransen-2015

Gleder meg til ny sesong og håper Tippekonkurransen består... hvem tar utfordringen?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Ser den ☺Du er nok den største bidragsyter til at forumet lever med ditt flotte engasjement.
    Har nok ikke kapasitet desverre.

Lignende tråder

1. Noen levende arkiv der som kan hjelpe?
    By kris89 in forum Tigerberget
    Svar: 4
    Siste innlegg: 03-03-2016, 05:51
  2. Den store tippekonkurransen 2014
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 922
    Siste innlegg: 11-24-2014, 15:12
  3. Noen som husker Start-telefonen?
    By Stormchaser in forum IK Start
    Svar: 5
    Siste innlegg: 03-15-2014, 14:35
  4. Den store tippekonkurransen 2013