Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 44
    Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Der var det kjørt. Kjipe saker. Kampen startet ok, men nå har vi jo ventet på det baklengsmålet en god stund.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Det er så hjelpeløst. Det er så svakt. Det er så defensivt. Det er så vondt å se på.Det er Start anno 2016

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    På 65-70 min burde coachen tatt et trippelbytte. Aase, Rasmussen og Sigurdsen inn.
    bedre å tape 2-0 enn ikke prøve alt på å vinne!

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det har blitt så mye bedre etter at Mjelde forsvant. Dere som ropte på Mjelde sitt hode. Identifiser dere, slik at vi andre kan gjøre narr av dere

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Takk for at Mjelde er borte. Det er en trøst å vite at alt kunne vært verre. Men tydelig at Rasmussen burde vært satt inn mye tidligere. Synes heller ikke at Salvesen har vært så dårlig. De få pasningene til han har derimot vært elendige.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2013
    Pokker Ajer...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Hvorfor i helv... venter vi i 80min+ før vi prøver å angripe? 80 min med destruktiv møkkafotball jeg er flau over på lagets vegne, før vi får lyspunktet de siste 10 min. Har du lært noe av denne opplevelsen, SP, eller er læringskurven fortsatt like flat?

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Det er så trist alt sammen. Hvem reiser vel til Bergen for å holde nullen? Ekstremt defensivt. Også blir det så altfor tydelig at det ikke eksisterer noe offensiv plan i det hele tatt. Mathias skaper noe fordi han er god. De andre vet ikke lenger hva de skal foreta seg. Og det tristeste av alt er at SP var fornøyd!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Mjelde ja, alle har ett troll i skapet men hittil så har Pedersen flest.
    Skogmo etterlyste jeg, han har en unik innsvinger og truer kanten gjevnlig.
    Rasmussen er en glede å se på, synd Pedersen ikke ser gleden.
    Taktikken om sluttspurt lykkes, men dette laget er i stand mer en det Pedersen legger opp til.
    Idag var det så defensivt og jævli at det er en skam.
    Brann var livredde første og siste 10 minuttene av kampen da start faktisk slapp seg løs.
    Nå må gutta få lov til å spille fotball, bruk potensiale.
    Dagens pekefinger går til Pedersen.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Verre enn hva. Dette her, da stiller du ikke særlig høye krav.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    [QUOTE=Espen K G;23590]Hvor er den forbaskede "Liker" knappen her inne?!?

Rull inn. Se kampen en gang til om du kan, og se også gjerne TV2s analyse av den i etterkant. Godset ble presset ut av spillet sitt, og det er første gang på lenge at vi har hatt et sånt press på noe lag. Det fungerer dersom alle er med på det.

Kampen i Bergen blir vanskelig, men overkommelig. Brann har virkelig ikke overbevist denne sesongen.

Du har virkelig fått det med deg, brann har aldri startet bedre siden gullet 😂

Kampen blir ikke vanskeligere enn det vi gjør den til kan jeg si deg.
    Dette var så ultradefensive at jeg er kvalm ennå. Vi vet at gutta kan, men når alle løper hjem og presser fra egen banehalvdel... Da er du solgt

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av DelPiero Vis innlegg
    Takk for at Mjelde er borte. Det er en trøst å vite at alt kunne vært verre. Men tydelig at Rasmussen burde vært satt inn mye tidligere. Synes heller ikke at Salvesen har vært så dårlig. De få pasningene til han har derimot vært elendige.
    Tja, faktum er vel at Mjelde aldri leverte så dårlig som 4 poeng på 9 kamper. Og hadde Mjelde stått passiv og ventet til det 73 minutt med å gjøre grep så hadde han blitt hudflettet. Pedersen har opplagt fortsatt valpelisens.

Jeg har fortsatt troen på Steinar, men det han har levert hittil har vært totalt mislykket. Såpass ærlige må vi være. Publikum er skremt vekk, resultatene er historisk dårlige og det eneste man klamrer seg til er bedring i deler av forsvarsspillet.

4 kamper igjen før EM-pausen nå og selv om vi er tidlig i sesongen er det allerede blitt kritisk. Om vi ikke klarer å karre oss til et par seire før mai er omme så er det ikke noe poeng i å be Club21 om penger til forsterkninger engang. Da kan klubben bare begynne å rigge for nedrykk først som sist.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Enig i at dette er elendig. Men jeg mener at Mjelde hadde et bedre spiller materiell enn det Steinar har. jeg enig i at ingen av de har utført jobben i nærheten av godkjent. Men i motsetning til med Mons så mener jeg man ser hva som jobbes med under Steinar. Så var jeg også skeptisk når Steinar ble valgt, og har ingen tro på at det er økonomisk mulig å overleve som klubb på Sørlandet med fotball basert på betong forsvar og tilfeldigheter foran. Med lokale spillere eller ikke. Det må serveres brød og sirkus.
    Men etter så mange år med Mjelde blir det egentlig ganske historieløst å tro at han kunne ta klubben videre.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Mjelde hadde ikke mer å gi, dessuten var han ikke motivert til å fortsette.
    Start er ikke så dårlige at de må ligge lavt 80% av kampen og satse på overganger.
    Denne taktikken forteller spillerene at de ikke er gode nok, gi de beskjed om å leke seg, presse og stresse motstander.
    Dette blir for kynisk Herr Pedersen, meningsløst

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Du har virkelig fått det med deg, brann har aldri startet bedre siden gullet ��
    Dersom du kun ser på antall poeng og plass på tabellen er det lett å være enig med deg. Om du derimot tror at dette Brann-laget ender på Topp 5 når vi leser november...

Dette var så ultradefensive at jeg er kvalm ennå. Vi vet at gutta kan, men når alle løper hjem og presser fra egen banehalvdel... Da er du solgt
    Som jeg sa etter kampen mot Godset, høyt press med midtbane som følger opp og dekker rommene bak de som er i press, da gjør vi det bra. Det var ikke planen som ble tatt med til Bergen og det er en stor skuffelse. Fullstendig enig med deg i det.

Sitat Opprinnelig skrevet av EternalSunshine Vis innlegg
    Tja, faktum er vel at Mjelde aldri leverte så dårlig som 4 poeng på 9 kamper. Og hadde Mjelde stått passiv og ventet til det 73 minutt med å gjøre grep så hadde han blitt hudflettet.
    Planløse bytter mot slutten av kampene var noe av det Mjelde virkelig ble kritisert for. Og ja, han ble hudflettet både her inne og på SSA for nettopp det. Fikk du ikke det med deg i fjor?

Til start.no: Jeg var en av de som ville bli kvitt Mjelde utover sesongen i fjor. Han hadde utspilt sin rolle i laget på våren og burde dratt da. Han valgte derimot å bli så lenge som mulig og ga en umulig oppgave til 2.lagstreneren. Alt Mjelde stod for de første sesongene var totalt fraværende i 2015 og da var han ikke en trener laget hadde behov for lenger. Han så det ikke, men flere her inne så det.
    Bare å gjøre narr av meg så mye du vil

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Start er ikke så dårlige at de må ligge lavt 80% av kampen og satse på overganger.
    Denne taktikken forteller spillerene at de ikke er gode nok, gi de beskjed om å leke seg, presse og stresse motstander.
    Dette blir for kynisk Herr Pedersen, meningsløst
    Det var jo akkurat det laget gjorde mot Strømsgodset, men da var det visstnok motstanderen som var dårlig. Eller...?

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Den taktikken Start og Steinar bruker, måtte jo gå galt. Det at de presser mot slutten, skjer jo i alle kamper der det ledende laget legger seg litt lavere for å sikre seieren.

Alt virker kopi av det MIM gjorde.
    For står heller ikke på byttene. Tar som en selvfølge at De John hadde skadeproblemer, og ble det første byttet.

Det vi trenge i andre omgang var KREATIVITET og folk som kan holde på ballen til de andre latsabbene kommer seg opp i banen. Spillere som har individuelle ferdigheter. Aase og Rasmussen burde begge fått spille siste 20 min. Man må våre noe hr Pedersen dersom man skal få noe med hjem.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Det var jo akkurat det laget gjorde mot Strømsgodset, men da var det visstnok motstanderen som var dårlig. Eller...?
    Ikke årsbeste av dem men lyspunkter for oss.
    Start sto høyere den kampen, rasmussen spilte og det var håp og lyspunkter. Så kom cupen og kampen i går som beviser at Pedersen fører dette rett i grøfta.
    Neste helg er det rbk, da må man la gutta spille slik de kan ellers blir det 3-4 i kassa

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg fikk ikke sett kampen i går, men ut fra det jeg har lest virker det som nok et fortjent tap. Rekken av dårlige prestasjoner for dette laget virker å være endeløst. Spørsmålet som dukker opp fremover er om det er Steinar sin feil eller om han har vært sjanseløs til å sette sammen et lag som holder høy nok kvalitet. Sannheten ligger kanskje litt midt i mellom. Det blir uansett interessant å se hvordan han takler dette fremover. Kommer vi ikke inn i et bedre spor snart kan Tippeligaplassen i realiteten være tapt før sommeren.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Det blir vel snart så ille at Start bare kan la være å møte opp til kampene!!!!

Torsdag kommer Rosenborg til Sør Arena. Skal vi tørre å spille eget spill her, eller skal vi bare ligge kompakt å forsvare oss blir det garantert tap.
    Tippeselskapene gir vel 1.01 i Odds på RBK seier.

Lignende tråder

1. 29. Serierunde: IK Start - SK Brann
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 43
    Siste innlegg: 11-04-2016, 21:58
  2. 26.Serierunde: BRANN - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 99
    Siste innlegg: 10-07-2014, 09:23
  3. 7.Serierunde: START - BRANN (kamptråd)
    Svar: 76
    Siste innlegg: 05-06-2014, 20:00
  4. 16. Serierunde: Start - Brann (kamptråd)
    Svar: 71
    Siste innlegg: 07-19-2013, 18:59
  5. 8. Serierunde: Brann - Start (kamptråd)
    Svar: 63
    Siste innlegg: 05-11-2013, 16:54

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •