Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 61 til 69 av 69
    Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Litt småsurt at Sandnes Ulf får kranglet inn et mål i noenogsøttiende minutt, med U der hadde vi mer eller mindre vært sikret direkte opprykk (avhengig av målforskjell).

Uansett, vinner vi mot Elverum hjemme, noe som i utgangspunktet skal være grei skuring, er det i boks. Nå driver jo Elverum å sloss for å unngå direkte nedrykk, og det er alltid dårlig timing å møte slike lag i slutten av sesongen, men det skal jo være klasseforskjell. Tør allikevel ikke sprette cavaen enda..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Bedre å rukke opp med seier hjemme, enn at opprykket sikres av andres tap

Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Joda. Men det viktigste er jo å i det hele tatt rykke opp. Samme faen hvordan egentlig, får vi flere poeng enn Ulf er det uansett fortjent.

Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Mjøndalen går på en smell borte mot Kongsvinger og er altså ute av dansen mtp direkte opprykk. Skulle jo litt til selv om de hadde vunnet idag, men med Start vet man aldri...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Kongsvinger fikk litt selvtillit og er nok bedre enn tabellposisjonen viser.. De skal til Sandnes neste helg og jeg er ikke helt sikker på at Sandnes Ulf vinner den... I siste runde skal Sandnes Ulf til et nedrykkstruet Fredrikstad (litt avhengig av hvordan det går tirsdag og i neste runde) og det kan bli vanskelig det - spesielt hvis Fredrikstad har noe å spille for. Jeg tror ikke Sandnes Ulf tar full pott i sine to siste kamper - og da betyr det null og niks hva Start finner på.

Når det er sagt så er jo Start i meget god form og det er ingenting som tilsier at vi ikke skal vinne både mot Elverum og mot Mons Ivar Mjelde & Co (som ikke har noe å spille for i siste runde)

Sjansen for opprykk er nok på 99.3 eller noe sånt nå vil jeg tippe...

Member
    Ble medlem
    Dec 2012
    Litt trist med FFK. Samtidig får det meg til å tenkte at - det kunne vært oss. Uten Brandsdals ryddejobb og nye investorer kunne vi lidt samme skjebne.

Har hytte på Hvaler og når man kjører utover dit ser man FFK-flagg på annenhvert hus. De er fra en by på ca samme størrelse som krs, men jeg føler de har enormt mye mer støtte blant lokalbefolkningen generelt.

Håper sørlendinger kan samles om Start nå som det skjer litt positive ting i klubben. Det Fortjener den Deilige klubben vår.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    FFK har rotet det til for seg selv, spillerne og styret må virkelig dele skyld her. Tredje største budsjett i ligaen tyder på problemer som stikker veldig dypt når de presterer å spille seg selv så til de grader ut over sidelinjen. Jeg er veldig glad for at vi har renset opp i klubben vår. God drift, god kultur og at alle i klubben drar i samme retning er alfa og omega.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Ranheim rykker opp etter å ha rundspilt songdal i dag. Vant kun 1-0 burde vært 4-0. Men vsnt straffen og rykker opp. Viser seg at bunn av eliten ikke er noe bedre en topp 6 i obos.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av kaptein Vis innlegg
    Ranheim rykker opp etter å ha rundspilt songdal i dag. Vant kun 1-0 burde vært 4-0. Men vsnt straffen og rykker opp. Viser seg at bunn av eliten ikke er noe bedre en topp 6 i obos.
    Nå har vel Sogndal hatt veldig mange skader denne sesongen og slitt med det, men samtidig så kom jo Eirik Bakke med en utrolig defensiv taktikk. Holde på 0-0 og droye tida når man hadde anledning. Veldig feigt og dermed synes jeg det var veldig bra at Ranheim rykket opp.

Ellers er jeg enig i at det ikke er mye forskjell fra de nederste lagene i Eliteserien og de beste lagene i OBOS. Synes det er helt greit å slippe Sogndal neste sesong...

Er rimelig sikker på at Ranheim vil slite i bunnen neste sesong.... men det var det vel mange som sa om Kristiansund denne sesongen??

Lignende tråder

1. Tippeligaen 2016 - Tabeller, andre kamper, dommere +++
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 7
    Siste innlegg: 08-05-2016, 12:39
  2. Svar: 281
    Siste innlegg: 11-06-2015, 08:12
  3. Svar: 51
    Siste innlegg: 09-21-2014, 17:36
  4. Tabell og andre kamper i Adeccoligaen 2012
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 44