Side 3 av 7 FørstFørst 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 125
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Uten å ha lest hele artikkelen ser det ut som "Vi aner ikke hvem vi skal hente, så vi håper noe faller i fanget på oss. Eller så satser vi på at vi har mer flaks i dette vinduet enn de siste årene."

Stemmer det sånn nogenlunde?
    Tja, de har vel endel mere å rutte med denne gangen enn når man tidligere har lett etter forsterkninger. Nå har man litt penger til overgangssum og lonning, og man har et spennende fremtidsprospekt. Dette er ting som gjor at jeg har mer forhåpninger til dette vinduet enn tidligere.. Vi får se, men spennende at det forhandles med en eller flere spillere...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Min optimisme til prosjektet er sterkt dalende. Ikke bare å trykke på en knapp sier Steinar Pedersen når det gjelder nye spillere. En klubb som start burde være rimelig oppdatert på mulige spillere til en vær tid. Virker som om Steinar har satt seg ned for en uke siden og prøver å få oversikten nå. Det er veldig synd vi ikke har kompetente personer ( en sportsjef) nå som 2-3 viktige spillere skal inn. For å rykke opp så må det treffes nå. Og ikke slik det har vært til nå. Steinar har hentet mange spillere i sin tid som trener og har ikke truffet enda. Er redd vi et i ferd med å drite oss ut igjen. Og luftslottet raser. Har ingen tro på at Steinar finner riktige spillere.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Troppen er god nok for opprykk. Det bør ikke signeres med mindre det er en gylden anledning til å sikre seg noe vesentlig bra med vesentlig stor sjans for videresalg med million fortjeneste.
    Problemet ligger i Pedersen, slutt å fôr den mannen med spillere.
    Han har alt han trenger og pr i dag og siden han kom har han fått ut max 75% av laget.
    Jeg kunne gjerne sakt at vi trenger spiss men det vil ikke hjelpe stort med mindre det er noe helt ekstraordinært.
    Så det 😃

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er uenig med deg Steinar Lindgren. Jeg synes troppen vår har klare mangler og jeg mener at vi trenger en solid spiller sentralt på midtbanen i tillegg til en skikkelig målscorer. Vi må huske at dette laget har stort sett blitt rundspilt de siste 2 sesongene, så det er klart at det er altfor mange som ikke har god nok kvalitet... Samtidig så mener jeg at vi er gode nok på backer og kanter og på keeperplassen. Så for meg så trenger vi en god sentral midtbanespiller ala Heikkinen (da han kom så vi hvor mye en spiller kan bety) og så trenger vi en god spiss. Jeg mener at Sigurdsen ikke er god nok til å starte. Antwi er god i perioder, men er ikke en god nok avslutter og utover det så er det ikke rare greiene vi har på topp. Jeg kunne tenke meg en spiller med hurtighet som kan true bakrom ELLER en meget god hodespiller ala Kovacs - som kan ta seg av de enormt mange innleggene som kommer fra kantene i hver eneste kamp. Jeg kunne tenke meg en god midtstopper også, men mener at det ikke er så kritisk som de to andre posisjonene.

Jeg mener det er bingo å fortsette med samme mannskap - og det har vi ikke råd til.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Men da må det være spillere som nevnt som kan betegnes som et kupp. Intet mindre.
    Jeg er temmelig sikker på at en annen trener med en annen mentalitet og entusiasme, kanskje under 4-3-3 ville gjort mer ut av laget.
    Risholdt oppsummerte i dagens vg OBOS profiler som kan gjøre det godt i ES.
    Ingen Startere 😃
    Ellers var det en sak om start og nye eiere under lukket dør ... noen som vet om det var noe nytt der?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Joda, det kan godt tenkes at en annen trener med et annet system hadde fått mer ut av spillermaterialet, men nå er det en gang Steinar som er trener og jeg mener det blir feil å bruke mye penger på å sparke Steinar og hente en ny trener akkurat nå. (kanskje etter sesongen, hvis Bob Bradley blir ledig?)

Om ikke Steinar klarer å få maks ut av spillerne sine så vil det uansett hjelpe han og Starts muligheter om vi får inn noen nye spillere som kan gå rett inn og forsterke en forste-11'er. Det er slike spillere vi trenger nå - ikke mer stallfyll. En spiller som har levert i norsk fotball tidligere - som f.eks Torbjørn Agdestein i Odd?

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Ellers var det en sak om start og nye eiere under lukket dør ... noen som vet om det var noe nytt der?
    Det var ikke mye nytt. De nyanserte det litt mere, fikk frem historikken bak ideen for å investere i Start. Samt de nevnte igjen at dette er en femårsplan for å få Start opp i toppen igjen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas Vis innlegg
    Det var ikke mye nytt. De nyanserte det litt mere, fikk frem historikken bak ideen for å investere i Start. Samt de nevnte igjen at dette er en femårsplan for å få Start opp i toppen igjen.
    Åkey. Takk 👍
    Jeg er vel selv ikke veldig forventningsfull. Har tro på at klubben skal eksistere 5 år til 😂

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Adnan Hadzic (18) er spilleren som i følge ryktene presenteres i pausen i dag.

http://www.orn-horten.no/post/82

Dette er en ettertraktet ung spiller, som flere store tippeligaklubber sikler etter:

http://www.vg.no/sport/fotball/elite...18/a/24023782/

Spennende!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Adnan Hadzic blir visst presentert i pausen idag. Dette bekreftes av Ørn Horten på deres hjemmeside.

http://www.orn-horten.no/post/82

Imponerende av Start å lande en så ettertraktet spiller i så fall. Selv om det spørs hvor mye kan kan bidra med på kort sikt.

Kjempespennende signering! Jeg forventet faktisk en slags "big gun" som skulle rett inn og forsterke laget i første kamp, men fikk noe helt annet. Og det gleder meg egentlig mer enn jeg hadde trodd.

Dersom vi kun henter etablerte og rutinerte eliteseriespillere vil videresalgsmulighetene være mindre, og mulighetene for økonomisk fortjeneste være langt mindre enn ved å hente et av landets største midtbanetalenter. Jeg tror fortsatt de litt større navnene vil komme, men at klubben ønsker å kunne gjøre disse signeringene med et fokus på at det også skal utvikles og tjenes penger.

Det at han har kvaliteter som er manglende i laget, med både fysikk, luftstyrke og pasningsferdigheter, gjør sjansen stor for at han vil få den nødvendige spilletiden til å være klar for nye utfordringer som er gunstige for Starts økonomi en gang i fremtiden. Håper bare kontrakten han skriver med Start er lang!

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Da var Adnan Hadzic bekreftet klar for Start.

http://www.ikstart.no/nyheter/ettert...t-valgte-start

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Dette kan betegnes som et kupp.
    Stabæk har alt vært på med bud, Fagermo var soleklar på at han fikk unggutten.
    Dette var en signering utover det vanlige.
    Som regel har det vært Afrikanere med en forhistorie innom ett eller annet godkjent nivå.
    Godt jobbet av ledelsen. Man kan vel forvente mer, da litt rutine! Hvis planen var 3 inn bør 1 av disse ha en del år på karrieren.

Senior Member
    Ble medlem
    Feb 2015
    Litt uvant men utrolig deilig å se at Start nå ser ut til å gå fra å selge talenter til å være de som kjøper de. Det viser langsiktig tenkning og bedre økonomi. Regner med at det kommer en mere etablert og erfaren spiss med tanke på i år og de to tre neste årene også. Men dette passer inn i at de har en femårsplan for å komme i toppen av norsk fotball igjen.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fantastsisk signering og egentlig veldig uventet. Som andre sier så forventet jeg også noen med endel rutine, men her hentet vi et av landets storste talenter - som mange eliteserieklubber har siklet etter.

Ellers så har Start-ledelsen/Brandsdal fått mye pepper for jobben på overgangsmarkedet de siste sesongene, men her fortjener de masse ros. Mange mente at vi burde ha inn en sportslig leder fQr vi gjorde noe som helst, men dette viser at det er mulig å få til gode overganger uten en sportssjef. Selvfolgelig så må vi ha inn en sportssjef, men her skal Even & co ha masse ros. Vil tro at Chirstopher Langeland og de andre investorene hadde en finger med i spillet her. FANTASTISK!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Fantastsisk signering og egentlig veldig uventet. Som andre sier så forventet jeg også noen med endel rutine, men her hentet vi et av landets storste talenter - som mange eliteserieklubber har siklet etter.

Ellers så har Start-ledelsen/Brandsdal fått mye pepper for jobben på overgangsmarkedet de siste sesongene, men her fortjener de masse ros. Mange mente at vi burde ha inn en sportslig leder fQr vi gjorde noe som helst, men dette viser at det er mulig å få til gode overganger uten en sportssjef. Selvfolgelig så må vi ha inn en sportssjef, men her skal Even & co ha masse ros. Vil tro at Chirstopher Langeland og de andre investorene hadde en finger med i spillet her. FANTASTISK!
    Dette hadde aldri Start klart uten de nye herrer.
    Vil tro attraktivitet har økt og økonomisk var nok ikke dette tungt men regner med det ligger en god avtale mellom klubbene. Men økonomisk vanskelig uten Langeland og co.
    Det kommer nok mer rutine men denne avtalen måtte på plass først så det ut til mtp konkurransen 🤗

Junior Member
    Ble medlem
    Oct 2015
    Da blir det spennende om vi får kunngjort en ny stopper i form av Reiss Greenidge de kommende dagene. Så er det hva som kommer av større signeringer? En spiss kanskje ? Har vært veldig stille rundt Tripic på midtbanen, usikker på om det er godt eller dårlig tegn.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Larsen Vis innlegg
    Da blir det spennende om vi får kunngjort en ny stopper i form av Reiss Greenidge de kommende dagene. Så er det hva som kommer av større signeringer? En spiss kanskje ? Har vært veldig stille rundt Tripic på midtbanen, usikker på om det er godt eller dårlig tegn.
    Nå, etter siste signering står det 11 registrerte spillere på midtbanen.
    Gudmundur, Hollingen og Byklum antar jeg skyves ut i from av ikke kontrakt og utlån.
    Tror ikke Tripic kommer, klubben har satset smart med tanke på Adnan sitt potensiale.
    Reiss skriver ikke under med Viking er det sakt. Da ligger det vel an til at han Skriver under her..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Hadzic er et kjempetalent, men ikke en spiller som går rett inn og styrker laget. Skal opprykket sikres trenger vi fremdeles å signere forsterkninger.
    PS: Reagerte forresten på Brandsdal sin uttalelse om at dette var første gang Start kjøper et talent utenfor Sørlandet. Tommy Svindal Larsen?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    http://www.dagsavisen.no/rogalandsav...ller-1.1000276

I følge Stavanger Aftenblad er Start den aktuelle klubben, slik jeg har forstått det.

Lignende tråder

1. Overgangsvinduet vinter/vår 2016
    By krs in forum IK Start
    Svar: 293
    Siste innlegg: 03-16-2016, 18:11
  2. Overgangsvinduet 2014/15
    By jbasma in forum IK Start
    Svar: 605
    Siste innlegg: 04-20-2015, 20:57
  3. Overgangsvinduet sommeren 2014
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 294