Virker i mine øyne som om TKK hadde bestemt seg for at SP uansett skulle erstattes av en av "hans menn", så SP måtte ha gått uansett. Da "passet" det at Start hadde svake resultater mot Fredrikstad og Levanger. Begrunnelsene som ble brukt som manglende disiplin osv er nok mer påskudd enn reelle ankepunkter. Per nå er det vel ingen Start-spillere som har uttalt seg negativt til SP, mens flere har sagt at de ble overrasket osv? Start er i ferd med å bygge klubb, og da ble SP ofret for å få inn en annen. Personlig er jeg av den oppfatning at SP ikke er noen spesielt god trener, så jeg er ikke altfor lei meg.
Når det gjelder hans far så er det synd at en legende og hedersmann som han får e slik avskjed med klubben (dersom han forsvinner for godt), men det er jo et valg han tok selv. Han skal ha takk for en fantastisk innsats for klubben gjennom flere tiår, men jeg våger påstanden at det finnes bedre keepertrenere der ute enn han som vi kan få til førstelaget. Men han ville passet perfekt som keepertrener for de yngre med all sin er faring