Opprinnelig skrevet av
LaughingStock
La meg først og fremst gratulere forumfolket, IK Start og Sørlandet for at Brandsdal og Karlsen har kommet til fornuften og da sparke tidenes dårligste Starttrener! I vår nest siste bortekamp i år, mot FFK, manifesterte det seg en gang for alle: IK Start har ikke utviklet seg på nesten 2 år.Smak på den dere! 2 år UTEN UTVIKLING. Ingen leder er leder for noen organisasjoner hvis han ikke kan vise til progresjon. SP har ikke fått satt et grunnspill en gang og det i en dårlig liga med mye mer ressurser enn de andre lagene. Karlsen har helt rett i at spillerne mangler disiplin. SP har heller ingen autoritet og oppfattes som vinglete og utydelig. I bakspeilet ser vi nå at Start signerte en hype da de inngikk kontrakt med Jervtreneren.Jeg tror hvem som helst kunne gjort det samme som SP gjorde med Jerv i 2014 og 2015. Husk på at Sandstø også førte Jerv til play off i 2016 men med dårligere forutsetninger. Mitt tips er at Brandsdal og Karlsen går for en autoritær og erfaren trener som gjerne får mye ut av lite. Fagermo er et godt eksempel på dette. Tenk hva han kan få til med mye ressurser, som han vil få i Start.