PDA

Se full versjon : Møte med Start

Espen K G
08-16-2013, 19:05
Jeg håper at møtet med Start trakk mye folk og at det kom mye fornuftig (om enn opphetet) frem fra alle parter.
Nå har det seg slik at noen av oss er forhindret fra å komme på slike møter. For mitt vedkommende så er jeg i Tyskland de neste 4 årene (Alemannia Aachen er laget). Så jeg har et håp om at noen kan skrive ned noen hovedpunkter av hva som ble sagt på møtet og kan sende dette på PM til interesserte. Det var jo lukket for pressen, så jeg ikke at det postes åpent her inne. Da er vitsen på en måte borte.

Er det noen som melder seg frivillig? Det vil bli satt stor pris på!

Mvh,
Espen

Stig Hornnes
08-22-2013, 11:14
Jeg er også interessert i en slik dersom noen melder seg frivillig.

BruerVockid
08-24-2013, 09:52
Er det virkelig noen som tror FVN ikke har fått vite hva som ble sagt her?

Espen K G
08-24-2013, 12:27
Er det virkelig noen som tror FVN ikke har fått vite hva som ble sagt her?Selvfølgelig ikke, men det det er tvilsomt at de kommer til å skrive for mye om det da det ble spesifisert at presse ikke var invitert til møtet. Idet det postes et fullstendig referat på et åpent forum derimot, da vil det være "fritt vilt" for all presse.
Kjennskap til og mulighet til å skrive om det er ikke alltid det samme.

Rebell
08-24-2013, 14:29
Er det virkelig noen som tror FVN ikke har fått vite hva som ble sagt her?

Så lenge det ikke finnes et opptak eller skriftlig referat skrevet underveis av møtet, vil det være vanskelig å få laget noe særlig ut av det. Fvn jakter små ting de kan skrive, enkelt ting, men de trenger nok flere personer til å bekrefte det før de kan sette det på trykk.

Dog var det ikke så mye pressestoff.

Piren
08-25-2013, 10:20
Så overskrift i avisa START MANGLER RYGGRAD

Tror man er inne på noe sentralt. Vi mangler penger. Og ryggrad. Greit T penge mangle gjør oss ute av stand til å skaffe skikkelige spillere. men det er nok av eksempler på klubber som lykkes med lite penger. Haugesund er vel ett glimrende eksempel. Start var tidligigere en atraktiv klubb. Utenfra ser man en klubb uten vinner mentalitet. Som har lyst, men som ikke vil ? Vi hadde Tom Nordlie for noen år som ville, og som lykkes.... I stede for å støtte trener tok man hensyn til dovne middelmådige spillere... I saken med Tørum så vi det samme. Jeg er havnet i den situasjonen at etter 30 år har jeg opplevd så mye frustrasjon at jeg snart driter i hvordan det går med Start. Start er for øyeblikket en taperklubb..... Og det har den dessverre vært en hel rekke år. Folk gidder ikke gå på kamp. Jeg bor utenbys og var på kampen mot Odd. ( den eneste kampen jeg hadde mulighet til å komme på) Dette var nok en middelmådig kamp. Og dem er det mange av. kanskje det beste for Start hadde vært konkurs, nedrykk mm. Forsøke å bygge opp noe solid og ikke et vaklevårent lag som går opp og ned årlig. Få inn lokale spillere sats på dem. Bruk tid. Bygg opp noe med troverdighet....