Viser resultater 1 til 20 av 20
    Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012

Kontigent 2012

KONTINGENT 2012

Prisen for medlemskap er kr 200,- for voksne og kr 150,- for de som ikke fyller 18 år i løpet av året. Du blir medlem ved å innbetale kontingenten til vår konto 2801.20.56127.
    NB! Husk å skrive på navnet, adressen og mailadressen din i meldingsfeltet.

Nytt av året er at vi jobber med å få på plass diverse medlemsfordeler. Alt er ikke på plass i skrivende stund, men alle avtaler vil fortløpende bli lagt ut på www.tigerberget.no.

Kjempetilbud i samarbeid med IK Start!
    Kjøper du sesongkort på supporterfeltet gjennom oss betaler IK Start medlemskontingenten din for 2012. Prisen for sesongkortet er kr 1.400,- og dette må bestilles og betales innen 12. april ved å sette inn kr 1.400 på vår konto 2801.20.56127. Merk betalingen med navn, telefonnummer, fødselsdato og din e-post adresse. Sesong- og medlemskort vil bli utdelt i vår stand utenfor Sør Arena på årets første hjemmekamp. De som ikke har mulighet til å hente disse da vil få de tilsendt i posten.

Vi vil også få minne om årets kick-off på Kick torsdag 12. april kl 20.30. Billetter kan kjøpes hos Start på Sør Arena eller i døra på Kick. NB! Det er begrenset antall billetter. Medlemspris kr 100,- (ord. kr 150,-).

Forøvrig er disse avtalene på plass:
    Agder Taxi: 10 % rabatt på ordinære priser. (Gjelder ikke på fastpristurer.)
    Dolly Dimple’s i Kristiansand: 20 % rabatt på alle store pizzaer. (Gjelder ikke utkjøring.) I tillegg vil vi på hjemmekampdager få kjøpt pizzaen Bankers for kr 150,- (ord. kr 229,-) i restaurantene.
    Pizzabakeren: Vi får alle store pizzaer til kr 149,- ved take-away. Dette gjelder på alle restaurantene i Kristiansand, Brennåsen, Søgne, Vennesla og Lillesand.
    Sportsprofil: Vi får 15 % rabatt på alt av supporterutstyr inkl. drakter og 20 % på øvrige varer. Tilbudet gjelder på ordinære priser i butikken ved Starthallen.

I tillegg til disse fordelene vil vi gjøre vårt ytterste for å kunne tilby våre medlemmer billige borteturer og andre gode opplevelser i sesongen 2012.
    Vi kan allerede nå informere om at vi arranger tur til bortekampen mot Sarpsborg mandag 9. april (2. påskedag). Du finner ytterlige info på forumet på www.tigerberget.no hvor det også fortløpende vil bli lagt ut info om øvrige turer vi vil arrangere fremover.

Husk å sjekke www.tigerberget.no jevnlig for de siste nyheter og oppdateringer, samt detaljer om medlemsfordeler, arrangementer osv.
    Vi håper at du vil bli med å bidra til en god supporterkultur på Sørlandet – HEIA START!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg har allerede kjøpt og fått sesongkort. Vil avtalen om at Start dekker min medlemskap også gjelde for meg?

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hvis du tar kontakt med Start, så skulle de ordne noe :-)
    Sist endret av Leifen : 03-25-2012 kl 00:46

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Tertitten borettslag
    Når det gjelder betaling for medlemsskap så står det noen steder (som her) at betalingen må merkes med navn, telefonnummer, fødselsdato og e-postadresse, mens andre steder (under "Bli medlem") står det at navn, adresse og e-postadresse skal føres opp. Jeg har merket min innbetaling med sistnevnte opplysninger. Det er vel også en fordel dersom medlemskortet skal sendes ut i posten?

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hei.
    Det skal være endret nå. Takk for info

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Håper dere klarer å finne adressen til dem som kun skrev epostadresse. Jeg er en av dem. Regner med å få beskjed hvis ikke?

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Adressen blir oppgitt ved betaling automatisk.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Veldig bra tilbud der ... FOR VEST AGDER..... kan dere ta en tur til Aust også eller.. De har jo dolly, pizzabakeren, taxi og slikt der også ... Virker som fordelene er kun lagt til Kr.Sand. Må huske at Tigerberget er en supporterklubb for Sørlandets IK Start.

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Skal ta det opp på første styremøtet

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    flateby
    Jeg lurer på hva innbetalte penger for medlemskap går til??
    Og hvor mange er medlemer?

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Terje Brede Halvorsen Vis innlegg
    Jeg lurer på hva innbetalte penger for medlemskap går til??
    Og hvor mange er medlemer?
    Jeg er ikke i styret - men jeg vil annta at det går til ting som:

* Sikre finnansiering til borteturer (enkelte kan jo gå litt i underskudd)
    * TIFO (inkl. flagg og andre effekter)
    * Menighedsbladet - som vel heter noe annet nå?
    * Medlemskort og porto for utsendelse av dette.
    * Kurs - f.eks. i forbindelse med NSA

Det er helt sikkert andre ting også som jeg ikke kommer på i farten.

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    flateby

Lightbulb takk

Sitat Opprinnelig skrevet av Johnny Vis innlegg
    Jeg er ikke i styret - men jeg vil annta at det går til ting som:

* Sikre finnansiering til borteturer (enkelte kan jo gå litt i underskudd)
    * TIFO (inkl. flagg og andre effekter)
    * Menighedsbladet - som vel heter noe annet nå?
    * Medlemskort og porto for utsendelse av dette.
    * Kurs - f.eks. i forbindelse med NSA

Det er helt sikkert andre ting også som jeg ikke kommer på i farten.
    Takk for at du har tatt deg tid til å informere om dette johnny, men jeg syntes det på sin plass at de i styret kan komme på banen her.
    Og så et tips til det med medlemskortet:Hvorfor ikke sende ut en slags sms/mms eller en slags bilde kode som viser at man er medlem så sparer de mye på trykk av kort og porto for utsendelse.Bare en tanke.

Junior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det virker nesten som om du mistenkeliggjør utgiftspostene - isåfall har jeg 2 forslag til deg:

1. Møt opp på årsmøte - her blir hele regnskapet forelagt og du kan se alt hva pengene er brukt på.
    2. Hvis du synes det er for dyrt med 150 foreslår jeg at du lar være å melde deg inn.

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Regnskapet ble gjennomgått og godkjent av årsmøtet.
    Porto,nettside, Tifo, og turer er de største utgiftspostene...

OH-en som ble vist på første hjemmekamp var ikke billig, billig var heller ikke flaggstengene vi kjøpte ifjord.

I Tigerberget er det alt fra medlemmer på 10 år til 70 år +++, kunne sikkert vært en ide med noe slags SMS logo til medlemmer for noen, men garantert ikke for alle! Du får komme med forslag til årsmøtet foran 2013 sesongen.
    Vi har levert ut medlemskort både på kickoff, sarpsborg turen, samt første hjemmekamp(nettopp for å spare porto).

Men gode forslag for å spare Tigerberget for utgifter mottas selvfølgelig med takk

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av rooland Vis innlegg
    Men gode forslag for å spare Tigerberget for utgifter mottas selvfølgelig med takk
    Egenprodusert tifo

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det koster mye med egenprodusert kvalitetstifo

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mental Vis innlegg
    Egenprodusert tifo
    Etter hva jeg hørte koster det mer å lage 13*8 meter enn der vi bestiller. Per nå har vi ikke plass, tid eller kunnskap nok til mekking av TIFO. Håper vi får til noe i løpet av sesongen

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av bhnilsen Vis innlegg
    Veldig bra tilbud der ... FOR VEST AGDER..... kan dere ta en tur til Aust også eller.. De har jo dolly, pizzabakeren, taxi og slikt der også ... Virker som fordelene er kun lagt til Kr.Sand. Må huske at Tigerberget er en supporterklubb for Sørlandets IK Start.
    http://tigerberget.no/nye-pizzaavtaler/

Da var det ordnet

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Har medlemskortene blitt sendt ut? Jeg bor jo i USA, men kan ikke huske om jeg gav addressen min her eller om jeg gav addressen til mi mor i Sogne... Jeg skal hjem til Norge om 3 uker og greit aa ha kortet klart da saa jeg kan bruke noen av medlemsfordelene...

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    synes å erindre at kortet ditt kom i retur, vi hadde en amerikansk adresse. Send en mail til medlem@tigerberget.no å dobbeltsjekk

Lignende tråder

1. Start 2 sesong 2012
    By Hibs in forum IK Start
    Svar: 15
    Siste innlegg: 09-11-2012, 08:09
  2. Nm 2012
    By Rebell in forum IK Start
    Svar: 32
    Siste innlegg: 06-22-2012, 14:11
  3. 1. divisjon 2012
    By adecco in forum IK Start
    Svar: 15