Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Kamptråd?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Kamptråd?

Har Frankieboy's kamptråder avgått ved døden?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser ut til å være flyttet til fb-gruppen Vi som bryr oss om fremtiden til Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Uansett: kruttsterk seier. Nydelig 2.omg. voksent og klok kynisme, slik vi har savnet. Markovic var enorm i 2.omg!

Satt å klagde min nød i 1 omg og spesielt over at Pedersen ikke ble nytt i pausen. Men når byttene kom fungerte de virkelig i dag! Både Ropstad og Sjøkvist kan bli fine kantalternativer fra benken utover sesongen.
    Vet ikke om Adeleke var 100%, eller om han lå matches litt forsiktig?
    Håper og regner med han startet hjemme mot Jerv til onsdag.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Dette var sterkt, og minnet meg mye om første bortekamp mot KFUM i 2019. Tidvis rundspilt, men kyniske, effektive og med en matchvinner i mål. Slikt lukter det opprykk av.

Så er det samtidig litt bekymringsfullt at Start ikke evner å stille 11 spillere av Obos-kvalitet når troppen er så godt som skadefri. Og så er det nok liten tvil om at kvaliteten fremover på banen er kraftig svekket sammenlignet med forrige Obos-sesong. Men Start fortsetter å fremstå som et Islandsk lag under Joey. Det er hverken vakkert eller underholdende, men det gir poeng.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Rytmen i angrepsspillet er ganske så fraværende. Ble mye langt i 2 omgang, men det gav jo resultater i form av poeng. Variasjon i prestasjon slik Start holder på med, er et farlig spill. De kunne likegodt ha ligget under med 2 l til pause, og da hadde trolig utfallet blitt et annet. Start på trene på kamprelatert situasjoner, og spillerne skal kunne slå ballen i blinde. Repetisjoner og øving kalles dette !!'!!!!. Viktig at de får flyt og stabilitet utover i kampene nå. Reinhardsen imponerte med ro og klokskap, og bør muligens bli fast i oppstillingen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Moro å se en Start-kamp igjen.
    Var skuffet etter første omgang. Særlig var de tre på midten på etterskudd gjennom hele omgangen. Kanskje ble presset satt inn for høyt? Eller kanskje var samspillet internt på midten og mellom lagdelene så dårlig at presshøyden ikke ville spilt noen rolle.

I andre omgang endret alt seg. Lange baller mot Schultze gjorde at de andre midtbanespillerne kunne spille mer rettvendt. Først da skjønte jeg hvorfor Bolli kan bli en god forsterkning for oss. Offensivt var han en svært positiv overraskelse. Hvis han kan ta et steg defensivt, eller hvis laget kan kamuflere hans manglende defensive fibre, kan han bli en viktig brikke i dette laget. Og en ny stadionhelt.

Reinhardsen var også et positivt bekjentskap. Nytt for meg at han var så god offensivt.

At Markovic er god, visste vi. At han er stabilt god, håper jeg han klarer å bevise. Jeg har tidligere omtalt ham som et større talent enn Tobias Christensen. Vil gjerne få rett i den sammenlikningen.

Unge Pedersen viste at han har fysikken inne. Kamptempoet var nok nytt for ham, men synes han fortjener noen kamper til for å bli vant til det. For denne plassen håper jeg at Adeleke fortsetter trenden og blir et førstevalg. Tror Pedersen vil ha godt av primært å være innbytter første del av sesongen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette må vel kunne kalles for en liten revansj for Joey. Han har blitt kritisert jevnlig for å ikke klare å endre ting fra benken, men denne gangen traff han godt med justeringene. Både Robstad og Reinhardsen leverte da de ble satt inn,og bidro sterkt til seieren.

Seier i premieren borte mot Ulf er sterkt. Særlig etter den håpløse første omgangen. Det var veldig heldig at vi gikk til pause med uavgjort og i det hele tatt var på skuddhold. Men i andre synes jeg Start var best. Nå har vi fått den starten vi kunne håpe på, men bunnnivået må opp.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Jeg er på saken og dytter litt i Frank på FB om å legge inn her også. Han var ikke klar over at forumet fungerte fremdeles

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Jeg er på saken og dytter litt i Frank på FB om å legge inn her også. Han var ikke klar over at forumet fungerte fremdeles
    Kamptråd opprettet...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Kamptråd opprettet...
    Og det var veldig godt å se! Takker!

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar