Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 99

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Slipp nå Fredrik inn. Han er en spiller som i det minste trekker litt folk, hvis han finner formen. Frykter at å spare seg for å hyre han er å spare seg enda mer til fant. Korttidskontrakt ut sesongen, og se hvordan det går.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Slik jeg ser det er det to alternative for å få Fredrik til Start, og da må han godta moderate lønnsbetingelser, noe jeg tror han er inneforstått med.

1. Club 21 finansierer Fredrik i sin helhet, gjennom kjøp av prosenter i klubbens unge spillere som f eks Tronstad, Aas, Tveit, Dahlum. Det tror og håper jeg Club 21 er interessert i.

2. Olufemi Oladapo fristilles. Jeg mistet troen på han før han vinteren ifjor og i åpningen av sesongen plutselig var en helt annen spiller og storspilte til tider. Nå har jeg igjen mistet troen på han. Han blir aldri god nok for Start og bør fristilles. Det vil utløse midler til å signere Fredrik.

Det beste vil være en kombinasjon av disse to, så vil Start kanskje til og med sitte igjen med noen kroner.

Det jeg virkelig ikke håper skjer, men frykter, er at Fredrik bytter plass med Owello i dagens stall. Jeg ser på Owello som så viktig at vi er avhengige av han ut sesongen, og helst videre også. Jeg er ikke overbevist om at vi ikke blir svekket Fredrik kommer og Owello går. Jeg vil ha begge to i Start, en god forberedelse til TL 2013!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ser veldig gjerne at Fredrik kommer tilbake til Start. Han har noe å tilføre laget sportslig når han er i form, og er ellers en type som har de riktige holdningene og bra med erfaring. Han vil dessuten skape mer entusiasme og blest rundt klubben, og det trenger vi. Det han har vist på banen de siste sesongene er imidlertid ikke godt nok til at Start kan strekke seg veldig langt etter min mening. Han var langt fra dominerende sist han var her, og har vært helt ute i kulden i Le Mans til tross for at de nesten rykket ned til tredje nivå i Frankrike. Jeg håper Start klarer å finne midlene som trengs, og jeg håper Fredrik er innstillt på en kontrakt med fornuftige økonomiske rammer.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Her må man ta en vurdering ut fra det som skjer på treningene i juni. Hvis Fredrik er i slik forfatning at han styrker treningskvaliteten og en eventuell kamptropp (de ca. beste 15), så får man værsågod grave frem penger til en kontrakt. Hvis man er i tvil, så lar man tvilen komme til gode med kontinuitetsbæring, goodwill, publikumstekke og klubbmiljø i tankene.

Hvis Fredrik virkelig VIL spille for Start så blir det sikkert ikke altfor dyrt.

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    flateby
    Nå kan det jo hende at han ikke blir start spiller mere nå som han har fått tilbud ifra FLØY.
    Start har fått 1 mill ifra club 21 og da blir vel de pengene sløst bort på noe annet piss.
    Ikke helt ulikt start akkurat det da.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Skuffende om han havner i Fløy og den siden av byen..
    Leste aldri artikkelen men hva skjedde med kronerullingen til "Mor" ?

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mor var nok blitt litt feilsitert

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Han er gjest hos FC Football på TV2 nå.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Hvis han er litt matchrusten er det ikke sikkert det er så dumt å spille seg i form i Fløy, istedet for å sitte på benken i Start!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fredrik er tilbake på Sørlandet og trener med Start. Snart kanskje duket for comeback .
    http://www.ikstart.no/news/article/1...re-med-humoret

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Noen som har hørt noe i denne saken. Mener å huske at det skulle avklares i løpet av helgen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ole Gilboe Hermansen Vis innlegg
    Noen som har hørt noe i denne saken. Mener å huske at det skulle avklares i løpet av helgen.
    Fredrik i Start-drakt, om enn bare treningsdrakt.

Om Søgård stikker så er dette en ok erstatter og kanskje også en forsterkning tatt i betraktning at vi i de siste kampene har manglet litt kreativitet fremover.

http://fotball.fvn.no/forstediv/article242885.ece
    --

Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    flateby
    Om søgård stikker???
    Han er ferdig i klubben når vi starter på august mnd.
    Og du mener strømstad er en OK erstatter....????'
    Han er jo bare bedre enn søgård da, både def og offensivt og ikke minst han har et hjerte som tilhører klubben og han er en av få som er villig til å dø for drakta.
    Det dette kommer til å ende opp med er at start kommer ikke til å signere han rett og slett.Dette er en typisk dårlig handling ifra start.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Terje Brede Halvorsen
    Og du mener strømstad er en OK erstatter....????'
    Han er jo bare bedre enn søgård da, både def og offensivt...
    Det Fredrik viste sist han hadde på seg Start drakten var ikke akkurat i hauger og lass bedre enn det Søgård har vist. I den defensive rollen ville jeg faktisk ha beholdt Søgård. Får håpe du har fulgt med på Fredrik i Frankrike når du sier han er bedre enn Søgård i "alt".

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Det Fredrik viste sist han hadde på seg Start drakten var ikke akkurat i hauger og lass bedre enn det Søgård har vist. I den defensive rollen ville jeg faktisk ha beholdt Søgård. Får håpe du har fulgt med på Fredrik i Frankrike når du sier han er bedre enn Søgård i "alt".
    En fordel Fredrik har er at han er lokal, og vil helt sikkert dra noen ekstra folk til stadion - vel og merke hvis han spiller! Han er mye mer en Publikumspiller enn Sogaard - som vi alle vet har hjertet sitt i LSK.
    Fredrik er en Start-gutt som har et hjerte for klubben som vel ingen andre i Start-systemet har. Han har fulgt med paa omtrent samtlige treningskamper paa Web-TV i vinter og kommer til aa "BLQ for drakta" hvis han faar muligheten.

Om han er bedre enn SQgaard i alt er vel tvilsomt, men finner han formen saa vil jeg tro at toppnivaaet er hoyere enn SQgaards og skjer dette, vil det komme flere paa Start-kamper. Det er jeg 100 % sikker paa!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Håper virkelig noen investorer blar opp for å få Fredrik til klubben! Og det at det uttales at en avgjørelse kan komme før helgen tyder på at dette vil ordne seg...

Fredrik i form er god nok for Start og vil heve laget!
    Fredrik er lokal og meget godt likt!
    Fredrik vil være viktig både på og ikke minst i gruppen utenfor banen!
    Fredrik vil alene sørge for økt interesse og folk på Sør Arena!

Disse verdiene bør de absolutt ikke skusle bort!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Om han er bedre enn SQgaard i alt er vel tvilsomt, men finner han formen saa vil jeg tro at toppnivaaet er hoyere enn SQgaards og skjer dette, vil det komme flere paa Start-kamper. Det er jeg 100 % sikker paa!
    Det er jeg ikke uenig i. Fredrik må derimot komme i mye bedre form enn han viste sist, for det var dessverre ikke så mye å skryte av Jeg håper vi klarer å signere Fredrik OG at han finner tilbake til gammel storform. Jeg er derimot skeptisk til det siste, men håper det er ubegrunnet.
    Søgård har vist at han har nivået og innstillingen inne allerede, og han har bidratt både defensivt og offensivt i år. Derfor mener jeg han hadde vært et sikrere kort enn Fredrik p.d.d. Toppnivå til begge blir litt hypotetisk å prate om, siden jeg er sikker på at det er en stund siden begge har vist det. Nå-nivå er derimot mer relevant og der er Søgård bedre enn Fredrik utfra hva jeg har sett.

Spent på august.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg merker meg at Kristiansen sier han håper på en avklaring ila uken. Jeg håper det går i orden, og at de finner rom i budsjettet. Fredrik har noe å tilføre klubben, det er jeg helt sikker på. Samtidig skal man være realistisk i forhold til hva man kan forvente, og ganske nøktern når det gjelder kontrakt. Det begynner å bli en stund siden Fredrik presterte på topp-nivå.

Det sier forresten ganske mye om hvilken situasjon klubben er i når en av publikumsyndlingene, en skikkelig Starter, er klubbløs i hjembyen. Det er ganske ille.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Utrolig hvis vi ikke klarer å få signert en mann som kun ønsker å spille for START!!! Ikke rart vi sliter med å få tak i andre...

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •