Viser resultater 1 til 3 av 3
    Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo

Spillertråd: Amin Nouri

Etter tildels storspill i årets sesong, så synes jeg vår nummer 33 fortjener en egen tråd. For meg var han en skuffelse i fjor, men har i år overbevist! Er det nivået som gjør det? Jeg tror ikke det, men at han rett og slett er i bedre form nå. Jeg håper formkurven hans fortsetter å peke oppover. Jeg savner ikke Priske lengre.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg er enig, Amin Nouri har levert over all forventning så langt. Han har stort sett kontroll defensivt samtidig som han er flink til å bidra offensivt. Tidvis har Nouri vært den eneste Start-spilleren som har klart å slå presise innlegg. Om det er nok til å bli en habil TL-back er jeg mer usikker på, men han viser ihvertfall meget gode takter.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Helt enig. Da kritikken haglet som verst i fjor, påpekte jeg at han tross alt var fast på VIF i 1.5 sesong og deretter spilte fast på U-landslaget. Så ingen tvil om at han har kvaliteter - noe han nå viser. Jeg tror en av grunnene til fiaskoen i fjor var at han ble kastet rett inn i et nytt lag med nye spillere, nytt system, ny by og ikke minst - et lag som slet med selvtillig og flyt. I tillegg var han ung og da skal det noe til å lykkes umiddelbart!

Nå ser vi dog hva som bor i han og jeg er spent på om han klarer å fortsette framgangen. Uansett er han et soleklart 1.valg på hoyrebacken!!

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •