Viser resultater 1 til 4 av 4
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012

Vil du påvirke, må du delta!

Hadde den tvilsomme fornøyelsen av å være en av femten som var på årsmøtet her om dagen. Ikke det, gjennomføringen var helt grei, alle sakene banket på kort tid. Men jeg savner veldig diskusjon og engasjement. Det var ikke lagt opp til at man etter møtet kunne diskutere hva som skjer videre, noe jeg hadde håpet men kanskje ikke burde forventet? All den tid styret innrømmet å ha vært alt for dårlig på informasjon burde man kanskje lagt opp til dette? Det var heller ikke mye engasjement å spore blant de som møtte. Men fremfor alt, hvor var dere som synser og mener noe her inne på forumet, bortsett fra Roy Arne og undertegnede? Det er kort tid til seriestart og alt virker helt dødt. Så da lurer jeg på hvorfor så få av medlemmene gidder å stille og bruke stemmeretten? Og ikke minst, om ingen gidder gjøre jobben fremover så får vi den supporterklubben vi fortjener, med aktivitet på et minimumsnivå.
    Sist endret av Esben : 02-09-2013 kl 18:58

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Try
    kan ikke bli mere enig Esben.

Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Godt innlegg, Esben. Er vanskelig å få sving på sakene når det er så få som gidder engasjere seg noe særlig.

Jeg hadde ikke hørt antall som var på årsmøtet før du skrev det her, men synes det er utrolig skuffende. Det kan jo ikke være særlig mer enn 5% av medlemmene, om det i det hele tatt er så høy andel.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Huff skulle ønske jeg bodde i Kr.Sand og ikke i Tvedestrand så hadde jeg vært så mye mere aktiv i klubben. Men skal gjør mitt beste på tribunen i år ..

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •