Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Tifo!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Tifo!

Har så vidt fått med meg at det er planlagt å dele ut flagg før kampen mot Hønefoss, er det noe mer?

Og hva kan vi som medlemmer bidra med?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    IMG_0017.jpg

Synes disse bannerene fra Vålerengakampen i 2011 var kjempetøffe, de må vi få brukt mer! Jeg kan gjerne være med å holde, men klarer ikke alle alene :P

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det bør opprettes en egen tifo avd på forumet, slik at utstyr, teknikker, personer og forslag kan samles under en felles paraply.
    Da er det mye lettere å få dradd igang dette.

God initativ

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Veldig bra!

Flagg, kasteruller (men dette er veldig værspesifikt, så hvis snøen ligger, eller det er vått er det rett og slett et mareritt med kreppapir, så det utgår sannsynligvis), de vanlige store flaggene som også vises på bildet. De bannerene kan vi også bruke, de ligger klare, og da trenger vi folk :-) Alle som kan tenke seg å hjelpe, kan møte ca en halvtime før kamp, i toppen av trappa bak mål. Da skal vi klare å ordne noe, og vi kommer til å gå rundt og spørre i tillegg, om det blir noe av, og om det er for lite folk.

Da har vi forøvrig også en gylden mulighet til å prøve ut noen av de nye sangene som skrevet på forum, hvis det er "for god" tid :-)
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Jeg kommer i alle fall, mulig jeg får med meg en kompis også

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Ligger det planer om gjenbruk av tidligere tifo??

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Alt vi har og kan bruke, ser jeg ingen grunn til å la være å bruke, var det noe spesielt du tenkte på?
    IK Start te æ dør.
    Støtter laget uansett.

Junior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Er det kun stripes som skal brukes da? Isåfall er det jo helt OK. men om det er snakk om tidligere banner O.L er det jo helt på trynet..

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det skal males på bannere, en del seter skal fjernes, og sanger skal læres! Oppmøte på Sør Arena klokka 17 på torsdag. Vi er allerede en del, men flere er bra :-)
    Jeg oppfordrer alle til å stille, både fra Tigerberget, Ultras, Gyldenløves og Startinteresserte :-)

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •