Side 20 av 24 FørstFørst ... 101819202122 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 476
    Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    Tja. Etter en viss stagnasjon i Start, er det vel lite som tyder på at den voldsomme fremgangen kunne kommet her. Om Jones får fart på utviklingen sin i Vindbjart, er det vel utelukkende positivt. Så kanskje han kommer tilbake som en bedre spiller.
    Jeg er positiv til at Jones får spilletid i 2.divisjon hos Vindbjart. Det gir utvikling, og det er mye bedre at han er der enn på Start 2 i 3.divisjon. Men samtidig tror jeg han kunne vært en direkte konkurrent til Nouri/Glenn i dag, og vært førstevalg som høyreback neste sesong. Jones' avskjed med Start var ikke av det vennlige slaget. Jones var forbannet på Start for at de ikke kom opp med et bedre tilbud. Får han valget mellom f.eks. Bodø/Glimt og Start tror jeg valget til Jones er enkelt. Heldigvis ser det dog ut som forholdet mellom Vindbjart og Start har blitt bedre, så vi får håpe Jones etter hvert tar til fornuften.

Jones vs. Hodnemyr har jeg uttalt meg tidligere om.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Regner med at du mente Lind (og ikke Tveit).. Ellers tror jeg at klubben er ute etter en spiller de kan låne fram til sommeren (med mulighet for forlengelse?). Jeg tror klubben onsker å bruke det meste av overgangspengene på en defensiv midtbanespiller og at det er forsteprioritet. De sier jo at målsettingen er basert ut i fra at de får inn 2 mann til, så da jobbes det nok ganske heftig med det nå.

Ellers er jeg enig med dem som er bekymret for midtstopperplassen. Akkurat nå har vi Jesper og Acosta som klare forstevalg, med Glenn Andersen som en backup, men bak der er det tynt. MEN, dersom det ikke kommer noe nå, så har vi jo et sommervindu der vi kan hente hvis det skulle bli krise. Så lenge Acosta ikke blir kalt inn i VM-troppen og Mathisen holder seg skadefri så er det ikke krise om vi ikke henter en midtstopper i denne omgang..

Når lukkes forresten vinduet for overganger? Noen som vet?
    Mente selvfølgelig Lind ja

Vintervinduet i Norge stenger 5. april.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg synes også det er underlig at Start jakter en ny spiss. Det er viktigere å få inn en forsvarsspiller sammen med en defensiv midtbanespiller. Det at vi har vært tamme offensivt så langt trenger ikke bety så mye, spissene våre er gode nok når formen kommer. Jeg er også ekstra spent på Castro i år. Jeg tror han har alle forutsetninger for å bli en svært solid spiss i TL, og etter et år med tilpasning tror jeg vi kan håpe det løsner i år. Samtidig bør Lind være et tredje/fjerdevalg (avhengig av hvor man velger å bruke Hoff), og henter man en spiss til kan Lind se langt etter spilletid tror jeg.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stig Hornnes Vis innlegg
    Jeg synes også det er underlig at Start jakter en ny spiss. Det er viktigere å få inn en forsvarsspiller sammen med en defensiv midtbanespiller. Det at vi har vært tamme offensivt så langt trenger ikke bety så mye, spissene våre er gode nok når formen kommer. Jeg er også ekstra spent på Castro i år. Jeg tror han har alle forutsetninger for å bli en svært solid spiss i TL, og etter et år med tilpasning tror jeg vi kan håpe det løsner i år. Samtidig bør Lind være et tredje/fjerdevalg (avhengig av hvor man velger å bruke Hoff), og henter man en spiss til kan Lind se langt etter spilletid tror jeg.

Spiss er knallviktig. Per i dag er det helt tragisk. Castro er skadet og har å bevise at han duger, Wilhjalmsson er småskadet og er ingen toppspiss selv om han fikk lirket inn noen mål i fjor, Hoff er ingen Goalgetter og Lind er beregnet for innhopp mot slutten.
    Forsvar er ikke ideelt, men langt tryggere der.

Spiss må inn + defensiv midtbane og jeg tror Start ser det samme.

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Tainio snart klar! Nå ble jeg med en gang mer positiv. Owello - Tainio.....

Junior Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Tainio blir start-spiller idag eller imorgen, sikre kilder på innsiden. Er bare småplukk som gjenstår! Utrolig deilig!

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Evighet Vis innlegg
    Tainio blir start-spiller idag eller imorgen, sikre kilder på innsiden. Er bare småplukk som gjenstår! Utrolig deilig!
    Herlig! Da fikk jeg ønsket mitt oppfylt. Men hvordan blir rollen mellom han og Owello? Jeg husker Tainio som en teknisk lekkerbisken som ofte er med offensivt.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Litt artig med en gammel Tottenham spiller for meg som også er spurs fan. Men jeg trodde han hadde lagt opp for lenge siden. Det føles som det er veldig lenge siden han var i spurs. Dette er vel kanskje det nærmeste vi kommer Heikkinen?. Han var jo aldri fast i spurs slik som jeg husker det. Men han fikk jo en god del kamper for Tottenham likevel.

Håper han har en positiv skadehistorikk, for det er jo alltid et sjansespill med spillere som pusher 35. Slik jeg husker han, så var det ikke innsatsen det skortet på - og svakheten var vel tempoet. Men nå er det jo premier League vi snakker om her da, og ikke tippeligaen. Blir ikke spesielt overrasket om han holder et bra tippeliganivå.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av vinne Vis innlegg
    Spiss er knallviktig. Per i dag er det helt tragisk. Castro er skadet og har å bevise at han duger, Wilhjalmsson er småskadet og er ingen toppspiss selv om han fikk lirket inn noen mål i fjor, Hoff er ingen Goalgetter og Lind er beregnet for innhopp mot slutten.
    Forsvar er ikke ideelt, men langt tryggere der.

Spiss må inn + defensiv midtbane og jeg tror Start ser det samme.
    Det er ting som tyder på at Start er enig med deg, men jeg er uenig likevel. Det er forsvaret som har vært vår store svakhet i mange år, ikke det offensive. Selv om høstsesongen i fjor viste at vi har et meget solid stopperpar når begge er i form. Vi trenger mer bredde bak, spesielt dersom Acosta skulle klare å spille seg inn i VM-troppen til sommeren. Offensivt er vi gode nok så lenge vi ikke trenger å score 3-4 mål for å få med oss poeng.

Super Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jan Halvor Halvorsen, Jan Gunnar Solli, Erik Solèr, og to finske journalister er i hvert fall veldig tydelige på at Tainio er en kjempespiller! De norske har erfaring med ham i Red Bulls i 2011 og 2012, og Solli går så langt som å si en av de beste spillerne han har spilt med.

Men nå har vi jo også hørt at Start har vært bare smådetaljer unna flere ganger...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Venter ennå på bekreftelsen... Og nå er det snart verken "i dag eller i morgen" lenger heller...

Noen som har noe nytt? Håper virkelig dette går i orden!

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hvordan skal vi ha råd til å lønne han, lønnstaket ligger der det ligger i klubben, med Owello på topp. Skjønner ikke helt dette? O wello ligger på en lønn rett over Millionen.
    Anybody?

Member
    Ble medlem
    Dec 2013
    Samme tenker jeg. Nei, dette har nok gått i vasken i siste sekund er jeg redd. Tainio har ingen tilknytning til Start, Norge og Kristiansand, hvorfor skal han hit når han med den CV'en sikkert kan tjene sine millioner i Emiratene? Han er i slutten av sin karriere, han vil ikke dra til Sogndal for å spille kamp da. Virket jo for godt til å være sant....
    Sist endret av Huseboe : 03-01-2014 kl 20:48

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av rooland Vis innlegg
    Hvordan skal vi ha råd til å lønne han, lønnstaket ligger der det ligger i klubben, med Owello på topp. Skjønner ikke helt dette? O wello ligger på en lønn rett over Millionen.
    Anybody?
    Mulig man spekulerer i løsningen med Heikkinen og artistskatt på 15% skatt.
    6 mnd leieavtale med opsjon på kjøp. Slår han til er det enklere å signere på lengre kontrakt.

http://www.aftenposten.no/100Sport/f...d#.UxNhoPl5M5s

Eventuelt har HJK har ikke råd til å beholde spilleren og kjøper seg ut av kontrakten mot et vederlag, som gjør at Start slipper unna med lavere lønn(?). Slik Enga nok er villig til med doffen.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Tilgi meg, men: Sikre kilder paa innsiden av murene eller lukket avdeling?

Saa skal du heller faa le meg opp i fjeset naar TT eventuelt signerer...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Venter ennå på bekreftelsen... Og nå er det snart verken "i dag eller i morgen" lenger heller...

Noen som har noe nytt? Håper virkelig dette går i orden!
    http://www.fvn.no/100Sport/fotball/e...d#.UxWzg4XQBI0

Dette drøyer.....
    --

Junior Member
    Ble medlem
    Feb 2014
    Hehe. Var nok en i ledelsen som lekket dette for meg direkte. Men det ser nå ut til at det ikke ble enighet allikavell. Dette drøyer farlig lenge nå. Men hvorfor ikke doffen?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hehe. Var nok en i ledelsen som lekket dette for meg direkte. Men det ser nå ut til at det ikke ble enighet allikavell. Dette drøyer farlig lenge nå. Men hvorfor ikke doffen?
    Tja si det - Finsk lanslagskaptein med er erfaring fra PL eller en benksliter fra VIF.....
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Benkesliteren fra VIF har PL erfaring han også

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Om start kan få teemu så kan alle ha råd til han. Hjk vil vurdere det beste tilbud. Og når diskresjonen er så lav i klubben så byr det på knirk i fremgangen.
    Belønnes ofte med en high five under beltet
    Sist endret av Steinar Lindgren : 03-04-2014 kl 17:40

Lignende tråder

1. Kamper mot topp- og bunnlagene i 2013 og 2014
    By stoltesoldater in forum IK Start
    Svar: 10
    Siste innlegg: 11-01-2015, 22:02
  2. Overgangsvinduet 2014/15
    By jbasma in forum IK Start
    Svar: 605
    Siste innlegg: 04-20-2015, 20:57
  3. Overgangsvinduet sommeren 2014