Side 1 av 28 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 542
    Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

Trenerjobben i IK Start

Ja, MIM har fremdeles jobben, men det er vel lov å drømme om hva som kan komme etter?

Erfaren? Uerfaren? Resirkulering? Noe nytt og anderledes? Norsk? Utenlandsk?

Er det noen som vet noe om hva treneren Steinar Pedersen står for? Han har jo en fantastisk suksess med Jerv. Leste et sted at det ihvertfall var èn av spillerne som var bekymret over det store defensive fokuset på treningene før sesongstart. Spiller de kontringsbasert, fokus på ballbesittelse, "hoofball"?

Ser du noen andre potensielle trenere fra området?

Personlig liker jeg tanken på å flytte andrelagstreneren opp til førstelaget. Man får da en trener som vet hva som bor i spillerne i andrelaget og hvem som kan slå igjennom og ikke. Når det er sagt, vet jeg ikke om Matthias er svaret...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Overlever vi i ligaen i år blir det lenge til denne diskusjonen blir tatt av noen med beslutningsmyndighet. Da får nemlig Mjelde forlenget kontrakten, og vil være trener her i mange år fremover. Det er i såfall en god ting. Ting går sakte men sikkert i riktig retning. Han er ikke feilfri, men han er heller ikke hovedproblemet. Faktisk ganske langt der i fra….
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Det er i såfall en god ting. Ting går sakte men sikkert i riktig retning. Han er ikke feilfri, men han er heller ikke hovedproblemet. Faktisk ganske langt der i fra….
    Jeg kan virkelig ikke se at noe går i "riktig retning". Vi er ikke på en bedre plass i år enn i fjor, snarere tvert imot.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Det virker som om det er "blank slate" i Start om dagen. Det meste skal nullstilles og det skal nå etableres;

- ny kultur
    - nye retningslinjer
    - ny sportsplan

Slik jeg leser det ut fra gårsdagens briefing i Fvn er Mons en sentral aktør i utforming av "nye Start", samtidig som han nå "ofrer seg" for fellesskapet og hevder at en hovedtrener ikke kan bestemme hvordan en klubb skal spille. Dette komplekset kan diskuteres, men jeg liker det jeg hører.

Denne ukens omlegging av spillestil kan vel da ikke betraktes som noe annet enn et forsøk på å kortsiktig forbedre prestasjoner/resultater for å overleve i år. Så må erfaringen fra dette eksperimentet og analyse-arbeidet de neste uker/måneder bestemme retningen Start skal gå i årene fremover.

Hvis det blir et "permanent" skifte til 4-3-3 fotball, så regner jeg med at man må ha en trener som mestrer dette godt. Hvordan prosessene rundt dette blir er jeg meget spent på. Hvilken kompetanse blir involvert/hvem tar beslutningene?

Jeg spår ny trener inn og Mons i SD-rollen i fremtiden.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hvordan ting kan gå "i riktig retning" når vi har dårlig økonomi og en trener som fraskriver seg ansvaret for talentutvikling er for meg en gåte. Jeg mener Start gjorde en brøler når de ikke gav treneren et delt ansvar for dette ved ansettelse, all den tid men visste hva Mjelde oppnådde med kjøpelaget Brann. Da var melodien litt den samme, uansett hvor gode talentene var så fikk de ikke sjansen. Hvordan skal vi utvikle talentene på Sørlandet i riktig retning med denne holdningen? i tillegg er det ingen tvil om at Mjeldes kvaliteter i.f.t. det defensive arbeidet er katastrofalt dårlig. All statistikk de siste årene underbygger dette. Det handler mye mer om system enn om hvilke spillere som er kjøpt inn, hvis ikke hadde dette vært løst for lenge siden. Det er lag med mye dårligere enkeltspillere enn Start som slipper inn langt færre mål. Mjelde har dessverre ikke evnet å utvikle Start i det hele tatt det siste året, og konsekvensen burde være åpenbar.

Dersom ikke Mjelde lykkes med ny formasjon i 4-5-1, og etter min mening uansett, bør Start gjøre det eneste fornuftige, nemlig å løse Mjelde fra kontrakten. Opinionen av supportere og lokalbefolkningen har for lengst mistet troa, og det kan selvfølgelig ikke Start ignorere.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Esben Vis innlegg
    Hvordan ting kan gå "i riktig retning" når vi har dårlig økonomi og en trener som fraskriver seg ansvaret for talentutvikling er for meg en gåte. Jeg mener Start gjorde en brøler når de ikke gav treneren et delt ansvar for dette ved ansettelse, all den tid men visste hva Mjelde oppnådde med kjøpelaget Brann. Da var melodien litt den samme, uansett hvor gode talentene var så fikk de ikke sjansen. Hvordan skal vi utvikle talentene på Sørlandet i riktig retning med denne holdningen? i tillegg er det ingen tvil om at Mjeldes kvaliteter i.f.t. det defensive arbeidet er katastrofalt dårlig. All statistikk de siste årene underbygger dette. Det handler mye mer om system enn om hvilke spillere som er kjøpt inn, hvis ikke hadde dette vært løst for lenge siden. Det er lag med mye dårligere enkeltspillere enn Start som slipper inn langt færre mål. Mjelde har dessverre ikke evnet å utvikle Start i det hele tatt det siste året, og konsekvensen burde være åpenbar.

Dersom ikke Mjelde lykkes med ny formasjon i 4-5-1, og etter min mening uansett, bør Start gjøre det eneste fornuftige, nemlig å løse Mjelde fra kontrakten. Opinionen av supportere og lokalbefolkningen har for lengst mistet troa, og det kan selvfølgelig ikke Start ignorere.
    Økonomien er dårlig, ingen tvil om det. Men når Mjelde først kom var vi farlig nærme konkurs, så ille forstår jeg ikke at det er i dag. Det har altså gått i fra håpløst elendig til dårlig. Det er en fremgang. Club21 er også positive og det er et godt tegn.

"Straks" det kom en talentfull 16åring til klubben, så ble han kastet utpå. Mjelde er altså ikke redd for å gi unge spillere tillit om han mener de er gode nok. Hva gjelder sørlandske talentene, har disse "alltid" vært for dårlige. Vi har ikke produsert en ok tippeligaspiller siden Doffen, så det skal ikke Mjelde ha skylden for. Derimot er det nå mye spennende på gang med 15- og 16-åringene i klubben. Ajer får spilletid og flere er på landslag. Det er en klar forbedring. Mjelde har til nå hatt to tenåringer på banen, og Salvesen får garantert flere muligheter denne sesongen. Situasjonen er faktisk ikke så ille.

Mjelde har klart forbedringspotensiale på det å vurdere spillere ved evt kjøp. Her har det vært litt for mange bomkjøp. Han trenger nok flere og bedre folk å sparre med. En sportsdirektør er fortsatt savnet. I tillegg synes jeg han har lagt om til 4-5-1/4-3-3 for sent. Mjelde er ikke feilfri, men jeg har vanskelig for å se hvilke andre realistiske kandidater som vil kunne gjøre en bedre jobb? Mourinho kommer aldri til å trene Start, og Philip Lahm kommer heller aldri til å bli vår nye høyreback.

Jeg sitter også med et inntrykk om at samarbeidet med lokale klubber går bedre nå. Overgangen til Hodnemyr gikk "smooth" uten at Venndølene denne gangen saboterte, jf Simon Larsen saken.

Det viktigste er uansett at han har samlet klubben og det blir neppe noen rekefest på hytta til Mathisen med det første.

Jeg håper Mjelde får fortsette i mange år, og gleder meg til å se hvor langt 15-16åringene våre kan komme.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Økonomien er dårlig, ingen tvil om det. Men når Mjelde først kom var vi farlig nærme konkurs, så ille forstår jeg ikke at det er i dag. Det har altså gått i fra håpløst elendig til dårlig. Det er en fremgang. Club21 er også positive og det er et godt tegn.

"Straks" det kom en talentfull 16åring til klubben, så ble han kastet utpå. Mjelde er altså ikke redd for å gi unge spillere tillit om han mener de er gode nok. Hva gjelder sørlandske talentene, har disse "alltid" vært for dårlige. Vi har ikke produsert en ok tippeligaspiller siden Doffen, så det skal ikke Mjelde ha skylden for. Derimot er det nå mye spennende på gang med 15- og 16-åringene i klubben. Ajer får spilletid og flere er på landslag. Det er en klar forbedring. Mjelde har til nå hatt to tenåringer på banen, og Salvesen får garantert flere muligheter denne sesongen. Situasjonen er faktisk ikke så ille.

Mjelde har klart forbedringspotensiale på det å vurdere spillere ved evt kjøp. Her har det vært litt for mange bomkjøp. Han trenger nok flere og bedre folk å sparre med. En sportsdirektør er fortsatt savnet. I tillegg synes jeg han har lagt om til 4-5-1/4-3-3 for sent. Mjelde er ikke feilfri, men jeg har vanskelig for å se hvilke andre realistiske kandidater som vil kunne gjøre en bedre jobb? Mourinho kommer aldri til å trene Start, og Philip Lahm kommer heller aldri til å bli vår nye høyreback.

Jeg sitter også med et inntrykk om at samarbeidet med lokale klubber går bedre nå. Overgangen til Hodnemyr gikk "smooth" uten at Venndølene denne gangen saboterte, jf Simon Larsen saken.

Det viktigste er uansett at han har samlet klubben og det blir neppe noen rekefest på hytta til Mathisen med det første.
    100% enig. Meget bra og ikke minst forfriskende balansert innlegg
    Sist endret av jbasma : 09-20-2014 kl 08:56

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    100% enig. Meget bra og ikke minst forfriskende balansert innlegg
    Jasså? Håper du virkelig Mjelde får fortsette i mange år, jbasma?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Det er nå virkelig slik at treneren ikke bestemmer økonomien i klubben. Å gi ære til Mjelde fordi klubbens økonomi er på bedringens vei er virkelig et bomskudd, spesielt når man ser hvilke spillere han har brukt penger på de siste årene, og hvor bra disse har passet inn i klubben og hans "system". I tillegg er det et hån mot det arbeidet de over Mjelde har lagt ned for å få skuta på rett kjøl. Dette er IKKE Mjeldes fortjeneste!

"Straks" det kom en talentfull 16åring til klubben, så ble han kastet utpå. Mjelde er altså ikke redd for å gi unge spillere tillit om han mener de er gode nok.
    Mjelde fikk servert et av landets største talenter på sølvfat og det var tilnærmet et folkekrav at han skulle få spilletid etter den begredelige talentsatsingen Mjelde har stått for siden han kom til klubben. Etter en stor opphausing av Ajer i sin første kamp ble han avspist med minutter på slutten av kampen. Å si han har blitt satset på siden da er å overdrive stort. Han er god nok, men det er muligens også de som blir kåret til banens beste i sin første kamp fra start. Ajer er blant et fåtall av talenter i Norge og Mjelde har derfor ikke noe annet valg enn å la han spille. De som ikke har et kjent navn har derimot blitt forkastet umiddelbart, selv etter å ha levert ok, og tildels veldig gode, kamper for A-laget. Tror du at Børufsen eller Vikstøl ville vært i førsteelleveren vår dersom Mjelde var trener da de kom til klubben som unggutter?

Hva gjelder sørlandske talentene, har disse "alltid" vært for dårlige. Vi har ikke produsert en ok tippeligaspiller siden Doffen, så det skal ikke Mjelde ha skylden for.
    Både Børufsen, Vikstøl og Mathisen må vel regnes som "ok tippeligaspillere". Eller?

Derimot er det nå mye spennende på gang med 15- og 16-åringene i klubben. Ajer får spilletid og flere er på landslag. Det er en klar forbedring. Mjelde har til nå hatt to tenåringer på banen, og Salvesen får garantert flere muligheter denne sesongen. Situasjonen er faktisk ikke så ille.
    Hva har Mjelde å gjøre med at flere av våre unggutter er på aldersbestemte landslag? Ikke trener han dem, og ikke tar han ut noen landslag. At vi er så heldige å få opp flere talenter samtidig, har da ingenting med vår førstelagstrener å gjøre. De er jo ikke akkurat aktive på førstelaget, som er hans arena.

Mjelde er ikke feilfri, men jeg har vanskelig for å se hvilke andre realistiske kandidater som vil kunne gjøre en bedre jobb? Mourinho kommer aldri til å trene Start, og Philip Lahm kommer heller aldri til å bli vår nye høyreback.
    Snakk om stråmenn. Siden vi aldri får Mourinho får vi ta til takke med Mjelde? Det er ikke enten eller. Se til Stabæk. De lå med brukket rygg og fikk likevel en tidligere amerikansk landslagstrener til sitt lag. Vi får en som har trent i lavere divisjoner i en årrekke før han kom til oss. Hvorfor skal vi si oss fornøyd med det?

Dette er vel det første poenget ditt som faktisk Mjelde kan ta kreditt for. Her har han vært bra frempå!

Jeg håper Mjelde får fortsette i mange år, og gleder meg til å se hvor langt 15-16åringene våre kan komme.
    Jeg håper Mjelde klarer å samle klubben til å overleve i Tippeligaen i år og deretter tar plastposen sin og drar. En trener som bruker mindre enn fire år på å se at spillerstallen ikke passer til 4-4-2 er absolutt å foretrekke.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det er ikke problemer med å finne feil med hverken IK Start eller Mjelde, men det får da for pokker være måte på å male fanden på veggen…. Men for enkelte av dere her inne virker det som om når noe går bra så er det på tross av Mjelde og når noe går dårlig så ha Mjelde alt ansvar uansett? Feks - "klubben" henter Tripiz og Acosta, mens Mjelde alene henter Olafinjana? Haters got to hate….

Økonomi
    Mjelde har hatt ekstremt begrenset handlerom på overgangsmarkedet og stort sett måtte raske sammen det han fikk tak i. Det gikk slik:

Sarr - Bra spiller som desv ble solgt.
    Castro - OK spiss, men slo ikke helt til. Skulle gjerne hatt han her nå som Viljamson er skadet.
    Sandnes - Ok squadspiller som gir oss dekning som vi ellers ikke hadde på venstresiden.
    Acosta - Vår beste forsvarsspiller denne sesongen.
    Olafinjana - Flopp - Ren bommert spillemessig men skal angivelig ha "lederegenskaper" ute på banen som er vanskelig å se ;-)
    Tripiz - Innertier. Kanskje vår beste spiller så langt.
    Hodnemyr - Langsiktig prosjekt hvor det er for tidlig å felle noen dom.

Olafinjana og muligens Castro kan betegnes som noe annet bra/meget bra. Men som jeg også har nevnt så er det fortsatt rom for forbedringer.

Ajer
    Mjelde virker ikke akkuratt som typen som lar seg styre av noe folkekrav. Takk Gud for det. Hadde folkekravet i Kristiansand bestemt hvordan Start skulle drives, hadde vi vært konkurs for lenge siden. Jeg tror Børufsen og Vikstøl også ville fått muligheten under Mjelde, slik Salvesen får nå.

Børufsen, Vikstøl og Mathisen
    Har du sett spillerbørsen for disse ;-) (Børufsen 58 plass, Vikstøl 98 plass og Mathisen fant jeg ikke tall for)
    http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false
    De dominerer ikke i ligaen, men gjør en grei jobb for et lag som sliter med nedrykksspøkelse.

Edit --- Doffen har tross alt spilt for landslaget og i Premier League, selv om det sistnevnte gikk til hel…. Han holder et helt annet nivå enn de tre som nevnes her.

Ungutter
    "Hva har Mjelde å gjøre med at flere av våre unggutter er på aldersbestemte landslag? "
    Vel han er hovdtrener og legger føringer for det meste av sportslig aktivitet i klubben. Så han har en stor del av æren for dette. BB, og resten av junioravdelingen skal selvfølgelig også ha sin del…

Alternative trenere
    Ja, Stabæk har skutt gullfuglen, og de har også klart å tiltrekkes/utvikle noen virkelig bra spillere. Som følge av nærheten til Norges eneste storby, er det lettere å hente spillere enn hva det er i periferien. Hoseth er en fantastisk signering. Grunnen til Bradely kom antar jeg skyldes kontaktene rund Diskerud. Vi har, så vidt jeg kan se, ikke det samme internasjonale kontaktnettet. Det begrenser seg til han ene agenten som pusher costaricanere.

Som jeg har nevnt er ikke alt perfekt, men det får være måte på svartmaling i fra enkelte her inne.
    Sist endret av krs : 09-20-2014 kl 09:00 Årsak: Skrivefeil
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    San Christian
    Som jeg har nevnt er ikke alt perfekt, men det får være måte på svartmaling i fra enkelte her inne.
    Enig i at svartmaling er unødvendig, men det spesielle nå er at klubben på en måte kastet kortene på onsdag.

Klubben proklamerer "store forandringer" og alt fra kultur til spillestil skal gjennomgås. Man nullstiller seg selv og det er jo fordi man befinner seg nær nullpunktet sportslig og interessemessig - essensielle elementer i driften av en fotballklubb.

Så gjenstår det å se hvilke endringer som gjennomføres.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peder A. Sten Vis innlegg
    Jasså? Håper du virkelig Mjelde får fortsette i mange år, jbasma?
    Se bort ifra første del av siste setningen, Peder, så er jeg 100% enig. (har redigert innlegget mitt nå). Usikker på om jeg ønsker Mjelde i mange år fremover, det kommer helt an på hvilken trener som evt overtar. Vi kan ha både bedre og værre trenere enn Mjelde.

Følgende er ikke rettet spesielt mot deg, Peder, selv om du er sitert øverst i innlegget mitt:
    Ellers så er det dessverre (og dette har jeg påpekt flere ganger tidligere jeg også) som om enkelte her inne kun leter og fokuserer på negative ting de kan finne frem til/påstå om Mjelde. Når noe positivt skjer er det fordi de andre i klubben gjør en god jobb, og på tross av Mjelde. Når noe negativt skjer er det kun Mjelde sin skyld. En debatt hvor man kun er opptatt av å se den ene siden av en sak er ingen debatt, men propaganda. Derfor etterlyser jeg innlegg hvor man både kan anerkjenne jobben Mjelde har gjort, samtidig som man kritiserer han for det han har mislyktes med. Ikke innlegg som kun har som mål å svartmale eller glorifisere.

Og til slutt vil jeg stille spørsmålet om det er riktig å lage en egen tråd for hvem som skal overta for en trener som er under kontrakt med oss. Hadde han fått beskjed om at han ikke ville fornyet den, eller fått sparken, ja da hadde den vært på sin plass. Men han er tross alt vår trener enda... Da kan vi like gjerne lage en ny tråd som heter "vår neste høyreback" eller "vår neste venstrekant" hvis man er misfornøyd med spillerne vi har her. I mine øyne er ikke dette noe man gjør, men det er min mening.
    Sist endret av jbasma : 09-20-2014 kl 09:21

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det er interessant det klubben sier, men kanskje mest interessant at de sier det. Det betyr i det minste at de skjønner alvoret, og at de må foreta seg noe.

Så gjenstår det å se hva de eventuelt mener må gjøres, og hvordan de skal gjøre det. Men det et åpenbart at dette er en bredere evaluering en bare prestasjonene til førstelaget. Noe som er bra.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    MIM har helt sikkert forbedringspunkter, men neste trener om han heter Guardiola, jan banan eller Ole Gunnar så må de forholde seg til klubbens økonomi.
    De må fortsatt høre fra ledelsen at vi må leie ut 1 og selge 1 i sommer ( Oladapo, Castro ) og ikke få en dritt tilbake, eller jo noe svært svært billig tilbake.
    Og da du får 2-3 skader i tillegg oppå dette så er det forstatt , ja beklager noen brødhuer som mener MIM gjør en dårlig jobb.
    Klubben har foretatt seg noe, svekket det sportslige fremfor å redde økonomien slik at NFF kan få tall som godkjennes.
    Det er svært få trenere som ville akseptert det MIM må jobbe med.
    Den neste treneren bør vel være en mirakelmann!!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    ...De må fortsatt høre fra ledelsen at vi må leie ut 1 og selge 1 i sommer ( Oladapo, Castro ) og ikke få en dritt tilbake, eller jo noe svært svært billig tilbake....
    (Regner med at du mener Sarr )
    Det du mener er vel at det måtte leies ut en spiller og selges en spiller om Olofinjana skulle hentes inn. Tviler på at differansen mellom salgssum på Sarr pluss besparelsen av Sarrs lønn og lønnen til Olofinjana er særlig stor. Mjelde ønsket en ny defensiv midtbanespiller inn og det var prisen.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    ...Ellers så er det dessverre (og dette har jeg påpekt flere ganger tidligere jeg også) som om enkelte her inne kun leter og fokuserer på negative ting de kan finne frem til/påstå om Mjelde. Når noe positivt skjer er det fordi de andre i klubben gjør en god jobb, og på tross av Mjelde. Når noe negativt skjer er det kun Mjelde sin skyld. En debatt hvor man kun er opptatt av å se den ene siden av en sak er ingen debatt, men propaganda. Derfor etterlyser jeg innlegg hvor man både kan anerkjenne jobben Mjelde har gjort, samtidig som man kritiserer han for det han har mislyktes med. Ikke innlegg som kun har som mål å svartmale eller glorifisere...
    Ja, vi ligger fem poeng foran gamleklubben hans og syv poeng foran fjorårets bronselag og på en foreløpig ganske så sikker plass midt på tabellen, alt takket være MIM. Vi kunne tross alt vært i Sandnes Ulf sin posisjon og den har han styrt oss godt unna. DET skal han ha ros for.

Men... Ja, det er et men.. Mister Mjelde har vel ikke akkurat tvunget oss til å måtte lete etter negative ting. Du er vel ikke superfornøyd med sesongen så langt du heller? Flest mål imot I HELE TIPPELIGAEN. Faktisk akkurat 2 mål i snitt. Det til tross for at det har blitt jobbet med det defensive "hele tiden".

Det MIM virkelig skal ha ros for, det er det han gjorde i dag. Jeg tror det satt langt inne å gjøre alle endringene han gjorde. Spesielt det å ta ut Solo og Seyi tror jeg satt langt inne. Seyi skulle være den nye Markus og Solo er vel hans mest brukte spiller. Jeg tror spesielt det å ta ut disse to var et sjakktrekk og de får nå plutselig en kjempejobb med å spille seg tilbake i førsteelleveren. I tillegg til det som jeg nevnte i en annen tråd her forleden, det å ta Gummi ut av forsvaret. Det kunne vært spennende med en litt mer offensiv Paniagua i stedet for Gummi hjemme mot Sarpsborg neste helg...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    En ensom svale gir ingen sommer.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av DelPiero Vis innlegg
    En svale til neste helg, så begynner det å ligne på sommer...

Uansett - det viktigste nå er å komme oss gjennom denne sesongen uten å rykke ned, så vil jeg tro at man får litt svar i tiden fram mot jul! Tror uansett ikke det blir noen ny kontrakt på Mjelde fQr tidligst neste sommer. Det er uansett viktig for han å avslutte bra denne sesongen med tanke på evt nye treneroppgaver andre steder - dersom dette blir siste sesong i Start.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av DelPiero Vis innlegg
    Men det er et sikkert tegn på at det ikke er vinter? Det er fort slike ensomme svaler som sørger for fornyet kontrakt i Eliteserien.

Senior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Hvem mener egentlig folk her at bør overta klubben? Denne tråden er jo snart en ny MIM tråd.
    Jeg håper inderlig at Monsemann forsvinner i vinter eller senest neste sommer, men hvem skal vi få inn?
    Er jo ikke bare å erstatte MIM med hvem som helst, vi har jo prøvd en del før uten å lykkes nevneverdig.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •