Side 2 av 15 FørstFørst 123412 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 282
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Hvem er neste mon tro?
    Setter pengene på Jan H. Halvosen i B/G, eller Jonevret i Viking...
    --

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av EternalSunshine Vis innlegg
    Da var Aabrekk ferdig i Aalesund allerede. At han ville få sparken er ikke overraskende, men jeg hadde håpt på litt mer tålmodighet i nordvest.
    Greit at de har fått en tragisk start på sesongen, men de har tross alt spilt borte mot Molde og RBK. Trekker dog ned at de har 1-10 i målforskjell på disse. Med 0-2 hjemme mot TIL sist og i tillegg misnoye med treneren fra spillerne så var det nok ingen vei utenom - selv om det var veldig tidlig.
    Nestemann er nok gjerne en svenske litt lenger SQrover...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Glimt ligger under mot Aalesund.

Jeg tror definitivt at Glimt rykker ned denne sesongen. De virker utrolig svake og taper de denne så begynner de å bli hektet av. Jan Halvor kan fort bli neste trener som mister jobben...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Utgangspunktet ser særdeles dårlig ut, men det er litt tidlig å avskrive dem synes jeg. Det er mange poeng igjen å kjempe om.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stig Hornnes Vis innlegg
    Utgangspunktet ser særdeles dårlig ut, men det er litt tidlig å avskrive dem synes jeg. Det er mange poeng igjen å kjempe om.
    Jo det er tidlig, men de er altfor avhengige av en spiller og mangler en målscorer. I tillegg var de elendige i det meste av oppkjoringen. Hadde glatt satt en hundrings på at Glimt rykker ned, men er som du sier tidlig og mye kan ennå skje!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Stabæk på andre plass. Det er smått sensasjonelt det de har fått til.

Bob Bradley er det nærmeste man kommer en trollmann i trenersammenheng.

Det virker også som om de gjør mye riktig i forhold til spillerlogistikk. Er det lov å håpe på at Inge A. Olsen en gang blir sportsdirektør i Start, eller vil Stengel-saken for alltid gjøre det vanskelig for han å bytte jobb. Han er vel ikke i samme klasse som Morgan Andersen?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Stabæk på andre plass. Det er smått sensasjonelt det de har fått til.

Bob Bradley er det nærmeste man kommer en trollmann i trenersammenheng.

Det virker også som om de gjør mye riktig i forhold til spillerlogistikk. Er det lov å håpe på at Inge A. Olsen en gang blir sportsdirektør i Start, eller vil Stengel-saken for alltid gjøre det vanskelig for han å bytte jobb. Han er vel ikke i samme klasse som Morgan Andersen?
    Inge A. Olsen er definitivt ikke i nærheten av Morgan-klasse. Morgan ble dømt for dokumentforfalskning og falsk politianmeldelse. Inge A. Olsen ble frikjent. Nå tror ikke jeg IAO ønsker å flytte fra Bærum, men Stengel-saken er ikke diskvalifiserende i mine øyne.

Bob Bradley har gjort det godt i Stabæk, men de har også fått bra betalt. Spennende å se hvor langt han klarer å ta laget til slutt.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av EternalSunshine Vis innlegg
    Nå tror ikke jeg IAO ønsker å flytte fra Bærum, men Stengel-saken er ikke diskvalifiserende i mine øyne.
    Ikke umulig at Inge Andre Olsen vil tilbake til Sorlandet. Han vokste jo opp i Sogne og Sorlendinger kommer ofte hjem igjen etterhvert. Jesper har jo skrytt noe voldsomt av han på TV2 i det siste så at det er en sterk ressursperson er udiskutabelt. Men selv om IAO onsker seg hjem til Sorlandet, så må jo Start også ha behov, og akkurat nå synes jeg Even Brandsdal gjor en god jobb med klubben. Selv om publikum (som vanlig) holder seg borte, så lander de nye sponsorkontrakter til stadighet og med stort kutt i utgiftene er det vel et reelt håp om at vi ikke går i minus denne sesongen..

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Resultater så langt:

Mjondalen slo TIL og RBK slo LSK. Begge bra resultater for Start.
    Akkurat nå leder Stabaek 2-0 over VIF på Ullevaal (Asante scoret igjen) men akkurat her betyr det lite hvordan det går, da begge lag antas et stykke over oss.

I morra spiller Sandefjord mot Aalesund. Jeg håper på U eller B her
    Sarpsborg spiller mot Haugesund og her håper jeg på en H.
    Glimt spiller hjemme mot Godset. Her håper jeg på en borteseier
    Viking spiller hjemme mot Odd. Her betyr det lite så jeg håper på en U

Og så avsluttes dagen med Molde - Start der vi selvfolgelig håper på en B.

Så får vi se hvordan det går...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Noen som forstår hva en god trener som Bradley gjør i Norge?

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Store Tå Vis innlegg
    Noen som forstår hva en god trener som Bradley gjør i Norge?
    Stabæk har en god sportsdirektør.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Er det lov å håpe at vi sikret oss prosenter av et evt videresalg av asante, eller gjorde vi ikke det?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Litt kjipt å se at Asante scorer i kamp etter kamp etter kamp, selv om jeg unner han det. Særlig når vi sliter på høyre kant selv. Ventrekanten vår med Børufsen har vært bra, men det har vært for dårlig på høyre.

Jeg blir ikke veldig overrasket om Asante scorer 15+ mål i år. Foreløpig så ligger han an til minst det antallet. Og han spiller ikke spiss engang. Jeg så ikke bort i fra at Asante skulle ta et steg til i år, og jeg tror heller ikke at Bob Bradley er den verste mannen for Asante sin utvikling.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Er det lov å håpe at vi sikret oss prosenter av et evt videresalg av asante, eller gjorde vi ikke det?
    Han gikk på billigsalg, så jeg vil tro at Start har fått med noen prosenter ved evt videresalg.. Skandale hvis de ikke har det!
    Sist endret av Frankieboy : 05-10-2015 kl 01:39

Administrator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Forbanna irriterende at vi mistet både Rasmussen og Sigurdsen før sesongen med skader, dette er 2 spillere som kunne blitt spennende offensivt på høyrekanten i år... Vi har vært Max uheldige med skader før sesongen av 2 av de mest lovende talentene på Sørlandet. Rasmussen som en ung versjon av Aase og sigurdsen med fart som kunne utfordret både på høyrekanten og bakromsspiss.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Men selv om IAO onsker seg hjem til Sorlandet, så må jo Start også ha behov, og akkurat nå synes jeg Even Brandsdal gjor en god jobb med klubben.
    Den ene ekskluderer ikke den andre etter min mening. Jeg ville tenkt at IAO kunne vært aktuell dersom Start skulle hatt inn en sportsdirektør eller lignede. Men da itillegg til daglig leder.

Om IAO er riktig mann har jeg for øvrig få meninger om. Men det er ingen tvil om at Stabæk har gjort mange riktige ting i perioden han har vært der.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ny runde er i gang og med Starts tap i Molde har bunnstriden kommet vesentlig naermere.

Akkurat nå spiller Mjondalen mot RBK og her håper og forventer jeg borteseier.
    TIL leder mot VIF, og også her håper jeg på borteseier da jeg regner med at TIL vil kjempe langt nede denne sesongen.

I morra spilles folgende kamper - med det utfallet jeg tror er best for Start:

Aafk - Sarpsborg 08: Uavgjort (jeg tror begge disse lagene vil komme rundt midten av tabellen)
    Haugesund - Viking: Borteseier (Haugesund har slitt så langt og kan fort havne i bunnstriden)
    LSK - Molde: Borteseier (LSK kan fort havne langt nede)
    Odd - SIF: Hjemmeseier (Jeg tror ingen av disse vil havne i bunnen, men Godset har slitt mest til nå)
    Stabaek - Sandefjord: Hjemmeseier (Stabaek imponerer og rykker aldri ned. Sandefjord vil slite og taper denne)

Hvis Start da vinner i tillegg har vi en god luke til den absolutte bunnstriden..

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Ny runde er i gang og med Starts tap i Molde har bunnstriden kommet vesentlig naermere.

Akkurat nå spiller Mjondalen mot RBK og her håper og forventer jeg borteseier.
    TIL leder mot VIF, og også her håper jeg på borteseier da jeg regner med at TIL vil kjempe langt nede denne sesongen.

I morra spilles folgende kamper - med det utfallet jeg tror er best for Start:

Aafk - Sarpsborg 08: Uavgjort (jeg tror begge disse lagene vil komme rundt midten av tabellen)
    Haugesund - Viking: Borteseier (Haugesund har slitt så langt og kan fort havne i bunnstriden)
    LSK - Molde: Borteseier (LSK kan fort havne langt nede)
    Odd - SIF: Hjemmeseier (Jeg tror ingen av disse vil havne i bunnen, men Godset har slitt mest til nå)
    Stabaek - Sandefjord: Hjemmeseier (Stabaek imponerer og rykker aldri ned. Sandefjord vil slite og taper denne)

Hvis Start da vinner i tillegg har vi en god luke til den absolutte bunnstriden..
    Tro kan vinne fotballkamper selv om man ligger under 0-2 for Norges beste lag For laget som var levnet null håp i år.

Da nytter det ikke ha ambisjon om å håpe på å tape med mindre enn 2.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mjøndalen seier mot Rosenborg var ikke helt med i planen. Jeg synes de begynner å få faretruende mye poeng nå. Tromsø derimot fortsetter å tape, selv om de spiller god fotball. Det er med andre ord lite som så langt tyder på at det ikke blir fryktelig jevnt i bunnen utover sesongen.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Imponerende av Mjøndalen ja. Vi har mye å lære av moralen og innsatsen deres. Det er derfor de ligger foran oss, selv om vi er et bedre fotballag.

Lignende tråder

1. Svar: 68
    Siste innlegg: 12-03-2017, 14:53
  2. Tippeligaen 2016 - Tabeller, andre kamper, dommere +++
    By EternalSunshine in forum IK Start
    Svar: 7
    Siste innlegg: 08-05-2016, 11:39
  3. Svar: 51
    Siste innlegg: 09-21-2014, 16:36
  4. Tabell og andre kamper i Adeccoligaen 2012
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 44