Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 62
    Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    3-0 på 17 min mot et tredjedivisjonslag......

Fy fa..
    Vindbjart er i 2.divisjon... uten at det gjor prestasjonen til Start noe bedre.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Er utrolig skuffet over Gummi som har vaert svak i hele sesongen og attpåtil er kaptein. En kaptein skal gå foran og lede gutta, men når kapteinen er en av de svakeste så blir det feil.

Gi kapteinsbindet til Ajer - en av de få som viser vilje!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av DayWalker Vis innlegg
    Hoder må rulle....
    Ja vi kan begynne med vilhjalmsson ...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Mjelde->Daniel Aase
    Mjelde må gå!

Ultras 1905
    Christianssand

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Flere oppsiktsvekkende resultater i cupen i dag:

Fyllingsdalen - Haugesund 3-1
    Gjovik/Lyn - VIF 1-0
    Vard Haugesund - Brann 1-0

I tillegg er det 3 lag som har uavgjort!

Ellers er det bare å hente Daniel Aase. For en publikumsspiller!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det er smått utrolig at ikke Aase er Startspiller. Kanskje vi skal være glade for det for sørlandsfotballens beste. Mjelde hadde bare ødelagt ham.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Fortsatt noen som mener det ikke går ann å satse lokalt?

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    4-0......

Er det like greit å gjennomføre det (klart) annonserte trenerbyttet allerede? Vi trenger kanskje helt blanke ark nå?
    --

Senior Member
    Ble medlem
    May 2012
    Dette er så utrolig skammelig! Direkte flaut og her er det mange som bør gå hjem i skam!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    0-4.

På nivå med da vi ble slaktet av MK...

Mjelde skal slite med å bortforklare dette!

Gruer meg allerede til Molde-kampen til helga!!!!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Starten Vis innlegg
    Fortsatt noen som mener det ikke går ann å satse lokalt?
    Ser at hodnemyr, salvesen og norheim blomster enormt for start ja.
    Ser jo hvorfor Vindbjart bruker siden til hodnemyr som inngangsport... henger ikke med mot gamle lagspillere

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Fattig trøst. ViF er også ute...
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Nytt bunnivå er nådd. Viser vel bare hvor lite bredde vi har i stallen, og hvor lite vi skal slippe oss ned før vi blir rundspilt av i utgangspunktet langt dårligere lag. Hadde vi i det minste møtt et dårligere lag enn Molde til helga kunne vi jo hatt håp om at vi slo kraftig tilbake...
    Her bør spillerne og Mjelde virkelig ha et oppvaskmøte

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Fattig trøst er at jeg hadde 0-0 til pause i forumtippen hehe

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Nytt bunnivå er nådd. Viser vel bare hvor lite bredde vi har i stallen, og hvor lite vi skal slippe oss ned før vi blir rundspilt av i utgangspunktet langt dårligere lag. Hadde vi i det minste møtt et dårligere lag enn Molde til helga kunne vi jo hatt håp om at vi slo kraftig tilbake...
    Her bør spillerne og Mjelde virkelig ha et oppvaskmøte
    Er ikke vanskeligere enn å nevne Hodnemyr, Vilhjalmsson og Owello så har man ihvertfall de som ikke skal spille mot MFK. 1 omg er ikke overraskende men den attityden som kommer utpå i 2omg er skremmende. Hadde spådd U eller knepen seier til Start, altså en gjevn kamp, ikke dette vaset her

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Utrolig å se Tippeligaspillere bli så til de grader utspilt av et 2. divisjonslag! Et helt lag som stiller med minimal innsats, evne, og motivasjon.
    Selv om det er et helt lag som spiller kollektivt dårlig er det tre spillere som skiller seg ut:
    Dahle: Treffer knapt en pasning i første omgang. Har alltid et dårlig touch som gjør at han mister ballen. Det er ikke rart at vi fikk låne han, for han har ikke nivået som behøves.
    Gummi: For en laber kaptein! Ser helt oppgitt ut tidlig og gjør ingenting for å mane laget til kamp. Veldig ofte sent ute, og det eneste som redder han er dytting av den andre spilleren. Ufattelig dårlig innsats, og ser deretter ut som om han klager til dommeren etter kampen. Benken neste kamp og Ajer som kaptein!
    DeJohn: Ute og sykler både her og der i forsvar. Det virker som om han belager seg på hodeløse takling, som altfor ofte bommer. Med en Norheim som jeg forventer null og niks av, sitter vi igjen med en aldrende danske som kanskje holder mål i midten bak

Hvis dette er det en Mjelde på utgående kontrakt klarer å få gutta til å yte, da er det nok på tide med nye krefter. Tørum gikk når han så at han ikke klarte å gjøre det han ønsket, når det gjelder Mjelde så vet jeg ikke helt hva han ønsker å gjøre. Lange og høye innlegg uten mål og mening? Var det kampplanen?
    Dersom Mjelde fremdeles er trener 1. august blir jeg særdeles forbauset. Med et 4-0 tap for Vindbjart er jeg livredd for hva Molde kan finne på. Vi har tapt 8-1 mot dem tidligere og med dagens spill ligger vi på samme nivå

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Cuplaget Start slår til igjen. Yrkesstolthet, gutter, hva er det?

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Godt å se at planen til MIM om ikke å gå videre i NM og satse fullt på serien!
    Men Start burde nok gitt litt mer gass, slik at de ikke får 4 i sekken, blir så mye snakk om slikt...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Espen K G Vis innlegg
    Utrolig å se Tippeligaspillere bli så til de grader utspilt av et 2. divisjonslag! Et helt lag som stiller med minimal innsats, evne, og motivasjon.
    Selv om det er et helt lag som spiller kollektivt dårlig er det tre spillere som skiller seg ut:
    Dahle: Treffer knapt en pasning i første omgang. Har alltid et dårlig touch som gjør at han mister ballen. Det er ikke rart at vi fikk låne han, for han har ikke nivået som behøves.
    Gummi: For en laber kaptein! Ser helt oppgitt ut tidlig og gjør ingenting for å mane laget til kamp. Veldig ofte sent ute, og det eneste som redder han er dytting av den andre spilleren. Ufattelig dårlig innsats, og ser deretter ut som om han klager til dommeren etter kampen. Benken neste kamp og Ajer som kaptein!
    DeJohn: Ute og sykler både her og der i forsvar. Det virker som om han belager seg på hodeløse takling, som altfor ofte bommer. Med en Norheim som jeg forventer null og niks av, sitter vi igjen med en aldrende danske som kanskje holder mål i midten bak

Hvis dette er det en Mjelde på utgående kontrakt klarer å få gutta til å yte, da er det nok på tide med nye krefter. Tørum gikk når han så at han ikke klarte å gjøre det han ønsket, når det gjelder Mjelde så vet jeg ikke helt hva han ønsker å gjøre. Lange og høye innlegg uten mål og mening? Var det kampplanen?
    Dersom Mjelde fremdeles er trener 1. august blir jeg særdeles forbauset. Med et 4-0 tap for Vindbjart er jeg livredd for hva Molde kan finne på. Vi har tapt 8-1 mot dem tidligere og med dagens spill ligger vi på samme nivå
    MIM har jo" nylig " sagt at han er skuffet over hvor lite start har ekspandert siden han tok over, og det var utenfor hva han ønsket.
    Start er akkurat der jeg mener de skal være ut i fra hva som skjedde i oppkjøringen, de er over hva jeg trodde var mulig i TL med HITTIL god lagmoral og innsats .
    Det å dra opp MIM kortet hver gang det kommer en liten motbakke og holde kjeft når det går bra tyder på dårlig holdning blant folk.

Lignende tråder

1. Svar: 6
    Siste innlegg: 02-01-2017, 00:47
  2. Svar: 19
    Siste innlegg: 01-25-2016, 08:58
  3. Svar: 11
    Siste innlegg: 03-08-2015, 23:08
  4. NM 2.runde: Jerv - Start (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 43
    Siste innlegg: 05-09-2014, 11:00
  5. Treningskamp: Start - Vindbjart (Sørlandshallen)
    By Frankieboy in forum IK Start
    Svar: 7
    Siste innlegg: 02-03-2014, 09:29

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •