Side 3 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 61
    Senior Member
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Polerer bil og kommer ikke tilbake før start lanserer ny trener...
    Kan ikke Magne Kristiansen også stikke, også finner Club 21 ut av at de vil hjelpe Start som virker hjelpeløse.
    De kjøper Mjelde ut av kontrakten og gir et tilbud til Nordlie som gir laget ny gnist og får laget til å prestere ved å få følgende resultater:

Særp 08 2-3 Start
    Start 1-0 LSK
    Vif 1-1 Start
    Start 0-2 Rosenborg
    Sandefjord 1-3 Start
    Start 2-2 Mjøndalen
    Stabæk 2-1 Start
    Start 3-0 MFK

4-2-2 14-10 14

Som totalt gir oss:
    9 - 6 - 15 43-55 33

Bak oss havner Mjøndalen med 30 poeng, TIL med 26 poeng og Sandefjord med 20 poeng...det hadde vært noe!
    Det er i alle fall lov å drømme om det i disse dager.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Der gikk TIL opp i 1-0 over RBK! Fa..
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det er sjokkerende å se hvordan vi gir fra oss enda en kamp. Hjemme mot Odd tok det fire minutter, idag gikk det nesten like fort. I første var vi helt fraværende og så igrunnen ut som om vi helst ville blåse av resten av sesongen og ta turen ned til OBOS først som sist.

Da er det imponerende hvordan laget kom ut av garderoben til andre. Da var vi gode, og Salvesen skulle selvsagt utliknet. At slike sjanser misses er desverre symptomatisk for et lag som sliter. Når Haugesund økte var det nesten som forventet. Laget skal ha for at de satset alt i andre, men det var neppe veldig smart å gi Haugesund så store rom å kontre i. Når de satt 0-2 var det tross alt fremdeles mye tid igjen.

Vi hadde uflaks som ikke utlignet. Men det er samtidig ikke spesielt overraskende syns jeg. Det mangler fremdeles en god offensiv plan etter min mening, det blir for tilfeldig. Stokkelien blir alt for lite involvert, og Salvesen ender opp med å få mulighetene på innlegg. Det burde i større grad vært omvendt.

Selv om vi var gode i andre var dette et langt steg i feil retning. Dette var en kamp vi skulle vinne, istedet sitter vi igjen med en fæl følelse og null poeng. Nå sitter det antakelig ordentlig i hodet til spillerne, og det spørs om de klarer å komme ute av det.

Senior Member
    Ble medlem
    Oct 2012
    KAMPSTATISTIKK

IK Start Haugesund
    56% Ballbesittelse 44%
    14 Avslutninger 10
    5 Avslutninger på mål 8
    2 Avslutninger i stengene 0
    9 Cornere 3
    446 Pasningsforsøk 374
    320 Vellykkede pasninger 233
    6 Frispark for 10
    60% Ballbesittelse siste 5 min 40%

Alt i alt er det statistisk sett en opptur fra turen i Drammen faktisk - da hadde vi ballen 28 % av tiden.
    I dag fikk vi spille litt mer mot et lag som satset på kontringer.

Strømsgodset IK Start
    72% Ballbesittelse 28%
    11 Avslutninger 10
    3 Avslutninger på mål 5
    0 Avslutninger i stengene 0
    3 Cornere 2
    569 Pasningsforsøk 213
    465 Vellykkede pasninger 117
    14 Frispark for 10
    69% Ballbesittelse siste 5 min 31%
    Sist endret av stoltesoldater : 08-30-2015 kl 19:23

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2013
    Tromsø ser langt fra så hjelpeløse ut som Start dessverre

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av stoltesoldater Vis innlegg
    Alt i alt er det statistisk sett en opptur fra turen i Drammen faktisk
    Ja, Start hadde kanskje fortjent bedre.

Samtidig har dette laget vist store defensive svakheter over lang tid, og med klassisk 4-4-2, en sentral midtbane av juniorspillere og nye konstellasjoner bakerst, lå det nok dessverre i kortene at det kom til å bli noen baklengs.

Jeg er veldig overrasket over laguttaket. Mjelde valgte definitivt å gå all in. Jeg hadde trodd han skulle bygge videre på kampen i Drammen og prioritere defensiv trygghet. Men han valgte tvert i mot å gå offensivt til verket.

Det kunne ha lykkes. Haugesund utnyttet Starts defensive slagside i starten, men jeg synes Start spilte seg brukbart opp utover første omgang, og i første halvdel av andre var det enveiskjøring. Da spilte Start veldig bra fotball, og burde scoret flere mål. Men det ville seg ikke, og da blir man nesten alltid straffet.

Det ser naturligvis bekmørkt ut nå med syv strake tap. Samtidig er det positive ting å ta med seg fra dagens kamp. Spillemessig var dette langt over pari under Mjelde. Segberg imponerte stort i debuten. Hoff viste seg fra en mye bedre side enn han har hatt for vane i det siste. Og Salvesen var strålende i andre omgang da Start jaktet utligningen. Bare så synd han skuslet bort gigantsjansen sin.

På den negative siden er det jo direkte pinlig å registrere at Vikstøl drar på seg gult kort og karantene på overtiden. Mannen har jo impulskontroll som en seksåring med ADHD. Det virker også som om Stokkelien er et stykke unna matchform etter en lovende debut mot Godset. Hammer har vel heller ikke tilført stort foreløpig.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    NOK en gang er det personlige feil som ødelegger for oss. Ved alle 3 målene imot gir man fra seg ballen i midtbaneleddet, slik at motstanderen får motorvei rett mot vår forsvarsfirer. Og vi vet alle at vår forsvarsfirer da er usedvanlig sårbar (selv om vi er uheldige på 0-1 hvor ballen går via Hammer og sender spilleren alene gjennom).
    Vi møter ikke opp til kamp den første halve omgangen, og spillerne er ikke på i det hele tatt. På slutten av omgangen kommer vi oss, men angrepsspillet vårt består stort sett av lemping av ball. i 2.omgang går vi ut i 100 og kjører over Haugesund (vet ikke hva Mjelde gjorde i pausa, men det hjalp). Vi skaper mange sjanser, men dessverre viser fremdeles ikke Salvesen de samme avslutningene i Tippeligaen som han gjør for Start 2, og Stokkelien treffer heller ikke mellom stengene på sin sjanse. Istedenfor gir vi bort ballen 2 ganger i midtbaneleddet igjen, og straffes 2 ganger av Haugesund-spisser som holder høyere klasse enn våre. Salvesen blir på mange måter syndebukk i og med at han brenner bl.a en gigantsjanse på 0-1, samt at han er spilleren som gir ballen bort ved 2 av baklengsmålene. I tillegg spiller han det som antageligvis er hans dårligste omgang noensinne for a-laget i 1.omgang. Etter den omgangen var jeg klar til å gi han opp. Men han var meget god første del av 2.omgang, og spilte da sine beste minutter for a-laget. Men dessverre, dette kan lett overskygges av bommen hans. Positivt var det uansett å se at Mjelde fremdeles hadde evnen til å motivere spillerne sine i pausen. Det kan indikere at han fremdeles har deres tillit. Ellers så synes jeg Breimyr var god på venstrebacken, og Hoff spilte en av sine bedre kamper for året (uten at det sier så altfor mye). Ajer skuffet meg stort i dag, og har vel hatt en nedadgående kurve (sliten?)
    Alt-i-alt en av de bedre kampene vi har spilt hjemme i år, men vi ødelegger for oss selv.

Senior Member
    Ble medlem
    Sep 2012
    Er det bare jeg som la merke til at når spillerne diskuterte med benken, så snakket de konsekvent med Odd Berg? Mjelde holdt seg helt i bakgrunnen. Det var også Berg som stod for mesteparten av dirigeringa underveis i kampen.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Må si at Start spilte latterlig dårlig første halvtimen. De ble rundingsbøyer, og null press på ballfører. Klarte ikke å holde ballen i laget. Det var juniorfotball de presterte. Betydelig bedre i 2 omgang, men ighen ødelagt av personlige feil og for dårlig ferdighetsnivå.

Ser at Mjelde vil gi spillerne noen dager med egentrening, Nå må mannen våkne, er det ikke snart på tide med øvelse i samhandling og struktur på spillet. I fjor gav han spillerne en gulrot, det var FRI en uke. Mannen er varig svekket spør du meg. Det står om klubbens eksistens, og så legges det opp til noen dager fri, GUD BEDRE, dette går rett vest.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Borkis Vis innlegg
    Tromsø ser langt fra så hjelpeløse ut som Start dessverre
    Vel, det er vel ikke mange uker siden TIL ble totalt rundspilt på hjemmebane mot Godset og tapte 0-6. Man får jo masse ekstra tenning og energi mot RBK og det tror jeg også Start får når bartelaget kommer til Kr.sand. Samtidig var TIL også heldige som fikk med seg poeng da Helland brant straffespark rett fQr slutt..

Nå om kampen. I dag her vi marginer mot - noe bunnlag ofte har. Vi har 2 i stengene, Salvesen bommer på åpent mål, det blir reddet på streken minst en gang av Haugesund og vi har både flest sjanser og mest ballinnehav. I dag er vi totalt sett best og hadde fortjent minst 1 poeng.

Jeg synes det laget leverer i 2.omg er noe av det bedre jeg har sett helt siden Stabaek var på besok og tror vi kan ta poeng både mot Sarpsborg og LSK om vi spiller slik. Var noen som kritiserte at Hodnemyr kom inn i 2.omg, men jeg synes han var bra og skapte mye framover med farten sin. Det var en god periode der vi presset på og da er han en bra mann å bruke. Salvesen og Stokkelien skapte sjanser, og selv om de ble brent, så er det bra at det skapes sjanser. Plutselig begynner disse å sitte og da har vi gode nok spisser.. I bakhånd har vi Ikenna som forhåpentligvis vil bidra etterhvert.

Nå er det 2 uker pause og det kan vaere bra. Da får vi mer tid til å samspille gutta. Det er ikke enkelt med 3-4 nye spillere som skal inn samtidig. Jeg tror denne pausen er bra for oss og at vi vil vaere bedre rustet når vi skal til Sarpsborg i neste kamp.

I dag syntes jeg synd på gutta. Vi har spilt mange svake kamper i det siste, men dette var et langt steg opp.. og heldigvis sliter alle de andre lagene under oss. Så lenge de gjor det er det ikke kritisk!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av stoltesoldater Vis innlegg
    Alt i alt er det statistisk sett en opptur fra turen i Drammen faktisk - da hadde vi ballen 28 % av tiden.
    I dag fikk vi spille litt mer mot et lag som satset på kontringer.
    Jeg synes ikke ballbesittelse nødvendigvis sier så mye om prestasjonen. Mot Godset la vi oss bevisst lavt og lot dem styre spillet, da er det naturlig at vi ikke har ballen så mye. På tross av lavt ballinnehav produserte vi likevel flest sjanser, og var bare et uheldig selvmål og et unødvendig straffespark unna seieren. For min del står Godset kampen frem som den klart beste kampen, vi spilte som et lag og fulgte en tydelig plan.

I går var det mer tilfeldig igjen. Det er klart vi var uheldige, hadde Salvesen utliknet kunne det fort sett veldig anderledes ut. Men vi blir felt av personlige feil, itillegg til at vi gav Haugesund enorme rom å kontre i. Jeg sitter igjen med følelses av at det var mye desperasjon utpå der i går, hvor vi skulle satse alt og dermed ikke klarte å opptre helt rasjonelt. For det var virkelig ingen grunn til å blottlegge seg så tidlig i andre omgang, vi lå under 0-1 og hadde masse tid igjen.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    NOK en gang er det personlige feil som ødelegger for oss. Ved alle 3 målene imot gir man fra seg ballen i midtbaneleddet, slik at motstanderen får motorvei rett mot vår forsvarsfirer. Og vi vet alle at vår forsvarsfirer da er usedvanlig sårbar (selv om vi er uheldige på 0-1 hvor ballen går via Hammer og sender spilleren alene gjennom).
    Vi møter ikke opp til kamp den første halve omgangen, og spillerne er ikke på i det hele tatt. På slutten av omgangen kommer vi oss, men angrepsspillet vårt består stort sett av lemping av ball. i 2.omgang går vi ut i 100 og kjører over Haugesund (vet ikke hva Mjelde gjorde i pausa, men det hjalp). Vi skaper mange sjanser, men dessverre viser fremdeles ikke Salvesen de samme avslutningene i Tippeligaen som han gjør for Start 2, og Stokkelien treffer heller ikke mellom stengene på sin sjanse. Istedenfor gir vi bort ballen 2 ganger i midtbaneleddet igjen, og straffes 2 ganger av Haugesund-spisser som holder høyere klasse enn våre. Salvesen blir på mange måter syndebukk i og med at han brenner bl.a en gigantsjanse på 0-1, samt at han er spilleren som gir ballen bort ved 2 av baklengsmålene. I tillegg spiller han det som antageligvis er hans dårligste omgang noensinne for a-laget i 1.omgang. Etter den omgangen var jeg klar til å gi han opp. Men han var meget god første del av 2.omgang, og spilte da sine beste minutter for a-laget. Men dessverre, dette kan lett overskygges av bommen hans. Positivt var det uansett å se at Mjelde fremdeles hadde evnen til å motivere spillerne sine i pausen. Det kan indikere at han fremdeles har deres tillit. Ellers så synes jeg Breimyr var god på venstrebacken, og Hoff spilte en av sine bedre kamper for året (uten at det sier så altfor mye). Ajer skuffet meg stort i dag, og har vel hatt en nedadgående kurve (sliten?)
    Alt-i-alt en av de bedre kampene vi har spilt hjemme i år, men vi ødelegger for oss selv.
    Enig i det meste her.

Ajer har en klar nedadgående kurve. Hoff var tilbake. Vikstøl får hjerneblødning, og kjefter på seg gult kort og karantene i det 90 minutt. Christensen er tilbake i neste kamp så noen stor krise er det ikke. Salvesen og Stokkelien bli kanskje for like som spillertyper. Kanskje Hoff bør få sjansen som spiss snart? Breimyr på venstrekanten var en av våre beste i dag. Gøy å se laget etter pause. Da spiller vi bra før alt rakner som følge av juniorfeil. Hammer er en ok stopper som viser at han har bra med fart.

Mjelde hadde altså bedre oversikt over formutviklingen til Hoff, og Breimyrs ferdigheter som venstreback, enn hva jeg hadde. Hvem skulle tro...

Igjen taper vi kampen på juniorfeil. Det blir noen slike når man spiller med mange juniorer.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    I tillegg spiller han det som antageligvis er hans dårligste omgang noensinne for a-laget i 1.omgang. Etter den omgangen var jeg klar til å gi han opp. Men han var meget god første del av 2.omgang, og spilte da sine beste minutter for a-laget.
    Fint at vi for en gangs skyld kan være enige i vuderingen av Salvesens prestasjoner.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012

var vi på samme kamp

Frnkieboy, du sier at vi fortjente minst 1 poeng. Baserer du dette på sjansestatistikk og balleinnehav og andre faktorer som betyr null og niks ? Vi er udugeligge foran mål, og antall mål er det eneste som betyr noe i fotball.
    Vi tapte fortjent igår rett og slett.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Den som skuffet meg mest i går var faktisk Ajer. Han var kanskje ikke den dårligste på banen, men ut fra hva han har vist tidligere var han langt under pari i går. Han gjør noen merkelige, og til dels egoistiske, valg i farlige situasjoner. Spesielt skuddet fra langt hold, hvor Hoff er helt ledig på høyre siden. Enten så mangler han overblikket jeg trodde han hadde, eller så har målstatistikken hans større påvirkning på avgjørelsene hans enn godt er.
    I tillegg viser han tendenser til å være en "Mathisen-light". Det er flere situasjoner hvor han enkelt kan sende en pasning til medspiller, men i stedet velger å forsøke å drible av motstander. Resultater var som oftest at han mistet ballen. Det har vi sett Jesper gjøre tidligere, og nå kommer det litt frem hos Kristoffer også. Han har i tillegg en del korte pasninger, som om vellykket kunne ført til noe spennende, men som i stedet er litt for løse og ender opp hos en motspiller.
    Jeg håper det er et engangstilfelle, men i går så Ajer litt for nonchelant ut i spillestilen for min smak

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av tigerberget4ever Vis innlegg
    Frnkieboy, du sier at vi fortjente minst 1 poeng. Baserer du dette på sjansestatistikk og balleinnehav og andre faktorer som betyr null og niks ? Vi er udugeligge foran mål, og antall mål er det eneste som betyr noe i fotball.
    Vi tapte fortjent igår rett og slett.
    Jeg baserer det på folgende:

- Vi har 2 stangskudd
    - Salvesen bommer på åpent mål
    - Haugesund har minst 1 redning på strek
    - Vi har flest sjanser
    - Vi har mest ballinnehav

Haugesund var klart best i 1.omg mens Start var klart best i 2.omg. (det sier også Haugesund trener Grindhaug) og dermed synes jeg at vi hadde fortjent minst 1 poeng.

Ellers så vet jeg at antall mål er det eneste som betyr noe i fotball, men hver kamp har en historie - utover resultatet. Det regner jeg med at du også forstår. Hva mener du med kampen Start-FFK i 2005? Synes du ikke det har noe som helst å si når man skal beskrive den kampen at Start hadde 4 stangskudd i 1.omgang? Ser du ikke at det er positivt at Start kommer til sjanser og at bare marginer gjor at vi ikke tar poeng mot Haugesund - og bare marginer gjorde at vi ikke slo FFK i 2005?

Det er samme tingen andre veien også. I Haugesund i det motsatte oppgjoret var hjemmelaget best spillemessig, men Start scoret på sjansene. At Start da vant 2-0 gir ikke et riktig bilde av hvordan den kampen var.
    Da Start vant 1-0 over Godset i kvaliken i Drammen for endel år siden, ble vi rundspilt etter alle kunstens regler. Espen Johnsen reddet alt som kom og det var et ran at vi vant den kampen. Det er lov å se på andre ting enn bare resultatet og i kampen mot Haugesund var det mange positive ting framover på banen. Det at vi skaper såpass mange sjanser og er klart det beste laget i 2.omg gjor at jeg ser muligheten for at vi kan klare dette til slutt...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Jeg baserer det på folgende:

- Vi har 2 stangskudd
    - Salvesen bommer på åpent mål
    - Haugesund har minst 1 redning på strek
    - Vi har flest sjanser
    - Vi har mest ballinnehav

Haugesund var klart best i 1.omg mens Start var klart best i 2.omg. (det sier også Haugesund trener Grindhaug) og dermed synes jeg at vi hadde fortjent minst 1 poeng.

Ellers så vet jeg at antall mål er det eneste som betyr noe i fotball, men hver kamp har en historie - utover resultatet. Det regner jeg med at du også forstår. Hva mener du med kampen Start-FFK i 2005? Synes du ikke det har noe som helst å si når man skal beskrive den kampen at Start hadde 4 stangskudd i 1.omgang? Ser du ikke at det er positivt at Start kommer til sjanser og at bare marginer gjor at vi ikke tar poeng mot Haugesund - og bare marginer gjorde at vi ikke slo FFK i 2005?

Det er samme tingen andre veien også. I Haugesund i det motsatte oppgjoret var hjemmelaget best spillemessig, men Start scoret på sjansene. At Start da vant 2-0 gir ikke et riktig bilde av hvordan den kampen var.
    Da Start vant 1-0 over Godset i kvaliken i Drammen for endel år siden, ble vi rundspilt etter alle kunstens regler. Espen Johnsen reddet alt som kom og det var et ran at vi vant den kampen. Det er lov å se på andre ting enn bare resultatet og i kampen mot Haugesund var det mange positive ting framover på banen. Det at vi skaper såpass mange sjanser og er klart det beste laget i 2.omg gjor at jeg ser muligheten for at vi kan klare dette til slutt...
    Nei til syvende og sist så betyr det null og niks, bittert og kjipt der og da, men fllaks/uflaks jevner seg ut og går like mye på ferdigheter. Jeg har ingen problemer med å forstå hva du tenker her, og tenkte slik før jeg også. Men å henge seg opp i situasjoner 10 og 16 år tilbake itid er bortkastet enegi. Hører fremdeles supportere som klager på dommeravgjørelser i 2005, det blir bare rett og slett for dumt. En kamp har sin egen historie der er jeg enig, men det er det det er... historie. Resultatet ble 3-1 er det eneste som betyr noe. At Start var best i andre omgang er jeg bare delvis enig i. Vi har et forsvar som er et mareritt og se på. Men tipper det er ganske morsomt å spille mot.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Vi kan ikke basere oss på stolpeskudd, 100%sjanser som ikke går inn. Kampen i går var langt unna godkjent.
    Å vurdere Salvesen som god da han serverer hfk assist og brenner sjanser er i overkant optimistisk.
    Jeg vurderer spisser etter mål og assist, ikke antal skudd, sjanser og kilometer.
    Blir det ikke mål så er det likegyldig

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av tigerberget4ever Vis innlegg
    Nei til syvende og sist så betyr det null og niks, bittert og kjipt der og da, men fllaks/uflaks jevner seg ut og går like mye på ferdigheter.
    Uflaks og marginer jevner seg ut over tid, ikke i enkeltkamper. Og av og til er det faktorer utenfor et lags kontroll som kan avgjøre kamper, så dermed kan man ikke kategorisk si at et lag ikke fortjener mer enn det får i enkeltkamper. Dommeren kan f.eks avgjøre kamper, og dette er utenfor et lags kontroll.
    Jeg sier ikke at dette var tilfellet i kampen mot Haugesund, men å kategorisk si at man ikke fortjener mer enn resultatet sier er ikke nødvendigvis riktig.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Steinar Lindgren Vis innlegg
    Å vurdere Salvesen som god da han serverer hfk assist og brenner sjanser er i overkant optimistisk.
    Jeg vurderer spisser etter mål og assist, ikke antal skudd, sjanser og kilometer.
    Blir det ikke mål så er det likegyldig
    Så hvis en spiss gjør en fantastisk jobb med å binde opp motstandere, rydde unna på egen defensiv dødball, er 3.sist på mange mål og herjer vilt med motstanderen så er han en dårlig spiss så lenge han ikke scorer selv eller er nest sist på en scoring? En spiss er en del av et lag, og har andre oppgaver enn å score og servere assister. Han er også lagets første forsvarslinje f.eks.

Når det gjelder Salvesen så har han en grusom 1.omgang, men er meget god i 2.omgang bortsett fra balltapet og den dårlige avslutningen. Men han skaper også mye og vinner mange dueller. Jeg har ikke noe problem med å se at balltapet og sjansesløsingen lett kan overskygge det andre han gjør, men det er likevel en del av prestasjonen som skal vurderes. Alt er ikke svart-hvitt (faktisk er veldig få ting det)

Lignende tråder

1. 14 Serierunde: HAUGESUND - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 35
    Siste innlegg: 07-07-2016, 18:55
  2. 11.Serierunde: HAUGESUND - START (kamptråd)
    Svar: 36
    Siste innlegg: 06-02-2015, 18:02
  3. 17.Serierunde: FK HAUGESUND - START (kamptråd)
    Svar: 118
    Siste innlegg: 08-02-2014, 00:05
  4. 2.serierunde: START - FK HAUGESUND (kamptråd)
    Svar: 53
    Siste innlegg: 04-10-2014, 16:00
  5. 20. Serierunde: Start - Haugesund (kamptråd)
    Svar: 49
    Siste innlegg: 08-21-2013, 13:38

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •