Vis avstemningsresultater: Hvor tror du VIF havner denne sesongen?

Stemmere
10. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen
  • 1-4 plass

0 0%
  • 5-7 plass

2 20,00%
  • 8-10 plass

7 70,00%
  • 11-13 plass

1 10,00%
  • 14-16 plass

0 0%
Side 2 av 3 FørstFørst 123 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 49
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Nå presser vi i hvert fall! Liker å se at Salvesen er mye involvert og gjør en positiv figur når han får muligheten.

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Naa spiller Start meget bra. Kom igjen gutter saa kommer scoringen!!

Salvesen er god paa topp!

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Enig med Drillo, ikke vanskelig å skjønne at disse lagene ligger i bunnen. To meget svake lag så langt.

Vi har faktisk vært det beste laget siste 5-10 min, og kommet til 3 bra avslutninger men avslutningene er for dårlige.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Håper til og med Pedersen ser at Børufsen er best på venstrekanten...

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Vi mister ballen hele tide nå...bare juniorfeil, på juniorfeil....enig med Drillo at det lukter nedrykk av det vi driver med nå. Rett og slett juniorfotball. Selv mot et vif-lag som er det svakeste jeg har sett på veldig mange år.(tabellposisjonen gjenspeiler det)

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Oslo
    Vi hadde et visst trykk midt i omgangen, men begynnelse og slutten er det veldig lavt nivå på. Trist å se at vi ikke klarer å holde det opp i lengre perioder, og at det er så stor forskjell på topp- og bunnnivået vårt...i en og samme omgang til og med
    Mer av det offensive spillet hvor ballen går raskt og direkte. Mindre av sleivpasninger og umotiverte klareringer!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Salvesen og Robstad har vært lyspunktene i en ganske nitrist affære. Også litt pluss fra Børufsen.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Enig i at det er lyspunkter i midtperioden. Men alle avslutningene våre er like dårlige....og i store deler av kampen i starten og på slutten er det ren juniorfotball.

Senior Member
    Ble medlem
    Oct 2012
    Det startet på nesten den verste tenkelige måten.
    Like fullt har laget spilt seg opp, og Chidi må legge fra seg unotene hvor han mister ballen på egen banehalvdel.

Venstresiden og Salvesen er det mest positive som andre har nevnt.

Kan vi klare poeng her så skal vi være fornøyde.
    VIF er og skal være bedre enn oss med det mannskapet.
    Sist endret av stoltesoldater : 04-24-2016 kl 20:10

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Ikke noe til Salvesen......synd han ikke er litt sterkere i kroppen så kunne det blitt en farlig sjanse.

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Enig i at det er greit med 1 poeng. Men vi har spilt 7 kamper, og har 0 seire og er allerede 3 poeng bak sikker plass. Så egentlig er det kun 3 poeng som er godt nok mot nest-jumboen. Vi har godset i neste og så Brann i Bergen. Det blir ikke noe enklere å ta 3 poeng i de kampene....

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Jeg synes Sandnes har spilt en bra kamp. Salvesen har også spilt bra. Håper vi kan få til en scoring mot slutten. Bare send Opdal fram til å ta frispark...

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Sjekk jobben Segberg gjør i 2-0 målet.
    Dette er uakseptabelt, innbytter i tillegg.
    Vi trenger rett og slett ikke en slik dritt

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Dette er tragisk. Vi måtte egentlig vinne for å henge med, men vi er 3 mål unna seier. Vi skaper nesten ingenting. 3 elendige kamper på rad nå. Ja, vi er litt bedre i denne kampen, men det er mest fordi vi møter det dårligste laget av de 3 og det dårligste VIF på en mannsalder, likevel er vi 2 mål unna å ta poeng. Skjønner egentlig ikke hvilke lag vi skal slå.....

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av bosve Vis innlegg
    Skjønner egentlig ikke hvilke lag vi skal slå.....
    Må være Donn...
    Har ikke fått mer trua på å overleve etter denne kampen for å si det sånn. Frykter for at vi slår Sandefjord sin rekord på 27 kamper uten seier

Senior Member
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Må være Donn...
    Har ikke fått mer trua på å overleve etter denne kampen for å si det sånn. Frykter for at vi slår Sandefjord sin rekord på 27 kamper uten seier
    Synd å si det, men laget er ikke bedre.
    Enten så selger vi til sommeren, og har noen kroner klare til nedrykket eller så gambler vi på at en rik onkel slår på stortromma.

Senior Member
    Ble medlem
    Jul 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av bosve Vis innlegg
    likevel er vi 2 mål unna å ta poeng.
    Ett mål ville nok holdt til poeng. Siste spikeren kom etter at Start først la om til tre bak og deretter flyttet frem en stopper. Det var et desperat forsøk som ikke ga særlig offensivt, men som åpnet fullstendig opp defensivt. Og hadde kapteinen oppført seg som en, ville det kanskje holdt med null mål. For Vålerenga skapte ikke stort de heller.

Jeg synes ikke dette var helt galt. Det var en relativt jevn kamp mot et antatt bedre lag der Start skapte noen få sjanser og styrte spillet i små perioder. Sammenlignet med siste to kamper var dette et steg i riktig retning selv om motstanden nok var et steg ned.

Jeg var veldig fornøyd med lagoppstillingen. Det var fint å slippe Skogmo, og Wichne viste seg i mine øyne som en overlegent bedre høyreback. Det var fint å se Børufsen tilbake på venstrekanten, og selv om han fremdeles er langt unna normal standard, var han bedre enn på lenge. Og det var fint å se Salvesen på topp. Selv om han ikke gjorde noen stor kamp, så er det jo et helt annet nivå på bidraget hans sammenlignet med tidligere valg. Og så var det flott å se Sandnes på høyrekanten. Så lenge Start ikke har noen anstendig høyre kant, er det bedre å bruke en atletisk, hurtig spiller som Sandnes som tar for seg i duellene og gjør den defensive jobben hundre prosent. Faktisk synes jeg han presterer overraskende bra i det offensive spillet også, og med unntak av et par farlige og unødvendige hothead-frispark like utenfor boksen, gjør han i mine øyne en bra kamp.

Jeg håper Salvesen, Sandnes og Wichne får tillit i neste kamp også. Så må vel Pedersen også vurdere hvor lenge kapteinen skal få ødelegge, og om ikke tiden er overmoden for å la Rasmussen starte i stedet for en formsvak og halvskadet Hoff. Ajer må vel inn selv om prestasjonene hans på ingen måte krever det. I så fall er vel både Gummi og Nwakali på såpass nedadgående at de kan ha godt av en tur på benken.

Jeg føler sykdom, skader og formsvikt tvinger Pedersen til å gjøre laguttak som hever laget i dag. Det skaper ikke akkurat tillit til hans disposisjoner så langt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2013
    Forferdelig kamp av begge lag.
    Vi klarer tidvis å legge press men vi har fomlesen på topp, teknikk somen meitemark.
    Men for mange balltap, mye støtte og høyrekant var helt elendig.
    Ofte press fra egen banehalvdel, det funker ikke vettu Pedersen, ikke i kontringer en gang.
    Nå lurer jeg på hvordan dette skal gå, snart 10 mnd uten seier og det ser ut til at Pedersen og co har hvilepuls

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Enig i at kampen ikke var helsvart. Blant annet fikk Wichne vist seg noe frem. Kan han løse klubbens utfordring på høyrekanten?
    Eller trengs han som høyreback?

Jeg mener konkurransen er tøffere på back-plass enn kantplass, og ville derfor kjørt ham frem.

Senior Member
    Ble medlem
    Aug 2013
    Må si jeg reagerer på to hendelser i dagens kamp. Det gjelder ved begge målene Enga får. Ved første målet gidder ikke Vikstøl følge etter, og står å ser på at han scorer - hva med stangskudd eller keeperretur - håpløst av kapteinen.

Ved andre scoringen gjør innbytter Segberg akkurat det samme - meget spesielt av en ung innbytter som skal vise at han er god nok - dette virker slapt og likegyldig.

Lignende tråder

1. 17.Serierunde: START - VÅLERENGA (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 21
    Siste innlegg: 07-25-2016, 15:55
  2. 4.Serierunde: START - VÅLERENGA (kamptråd)
    Svar: 74
    Siste innlegg: 04-28-2015, 13:34
  3. 30.Serierunde: VÅLERENGA - START (kamptråd)
    Svar: 20
    Siste innlegg: 11-09-2014, 22:45
  4. 19.Serierunde: Vålerenga - Start (kamptråd)
    Svar: 95
    Siste innlegg: 08-13-2013, 22:15
  5. 5.Serierunde: Start - Vålerenga (kamptråd)
    Svar: 39
    Siste innlegg: 04-22-2013, 18:44

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •