Side 2 av 4 FørstFørst 1234 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 63
    Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Det kan de kun takke seg selv for

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Ok omgang. Men vi er fremdeles i en blindvei offensivt. Målet bør Opdal ta etter min mening.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Det er deprimerende å se hvor lite sluttprodukt vi har. Noen småfikse kombinasjoner på midten, kombinert med mye løping og hard jobbing. Men straks vi nærmer oss 35m fra motstanderens mål, har vi ingenting å by på. Defensivt bra, men pent mål som Opdal og Heikkilä ikke imponerer på

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Det er deprimerende å se hvor lite sluttprodukt vi har. Noen småfikse kombinasjoner på midten, kombinert med mye løping og hard jobbing. Men straks vi nærmer oss 35m fra motstanderens mål, har vi ingenting å by på. Defensivt bra, men pent mål som Opdal og Heikkilä ikke imponerer på
    Dels enig. Men vi blir snytt for tidenes klareste straffe, når Storflor har armen i 90 grader ut fra kroppen og ballen treffer han i albuen.

Vi sliter skikkelig på den siste firedelen.
    --

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Klar keepertabbe

Nå imponerer heller ikke finnen i forkant av skuddet

Rasmussen, og Nigerianeren fremstår som klassespillere sammenliknet med resten av laget, som også dessverre mangler vilje

Må være kjedelig for laget med en kaptein som fremstår så lite ledende i nød!! Definitivt ikke en mann jeg ville hatt med i krigen

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av krs Vis innlegg
    Dels enig. Men vi blir snytt for tidenes klareste straffe, når Storflor har armen i 90 grader ut fra kroppen og ballen treffer han i albuen.
    Tidenes klareste er det ihvertfall ikke. Er nok straffe, men ikke altfor klar i mine øyne. Hadde blitt rimelig forbanna hadde vi fått straffe mot oss på en slik situasjon ihvertfall. Bortsett fra at vi nok skulle hatt straffe har Strømsgodset vært nærmere både 2 og 3-0 enn vi har vært 1-1. At vi klarer å spille litt ball sammen på midtbanen er ikke veldig viktig for kamputfallet...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Opdal var helt feilplassert på det skuddet. Greit at man står langt ute for å gjore målet mindre, men her inviterte han jo til at Storflor kunne plassere ballen over han..

Klar straffe, og som Ajer sier så hadde det nok blitt blåst om det var andre veien. Er ofte slik at dårligere lag får slike avgjorelser mot seg. Storflor har ingen grunn til å ha armen i en slik posisjon og han drar fordel av det - og når så ballen treffer armen (som også Storflor innrommer) så skal det blåses straffe. Hadde blitt blåst frispark om det var midt på banen..

Uansett - igjen forbedring offensivt. Ser ut som om Daniel Aase kommer inn snart. Vi trenger litt mer magi og en som kan gjore det uventede... Kunne også tenke meg Salvesen inn, men jeg synes både Nwakali og Rasmussen er gode, så da er det kanskje Ajer som må vike - eller Gummi og at Ajer går et hakk ned.

De John spiller en god omgang synes jeg..

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Herlig utligning!

Borufsen (som viser at han må spille på venstrekanten) med et flott innlegg og helhjertet innsats av Sandnes - som viser at han går i krigen i den duellen.

Ellers morro med Nwakali som virkelig begynner å bli varm i troya. Veldig naerme utligning litt tidligere da han kom alene på venstreakanten.

Kom igjen gutter. Dette kan vi absolutt klare!!

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Det er så sinnssykt enkelt å komme til store sjanser mot oss! Vi må kjempe som gale for å skape noe som helst, mens motstanderen tilsynelatende tasser i angrep og skaper store sjanser

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Hjelper lite å score et mål, så lenge motstanderen bare kan score så fort de gidder. Gikk vel ikke 5 min engang før godset hadde scora. Vi må vinne denne kampen. 1 poeng er for lite. Score mot oss er vel det samme som å ta godteri fra barna...

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Veldig lite helhjertet forsvarsarbeid. Vikstol skuffer igjen. Heikkila synes jeg har levert en svakere kamp og ellers så er det ikke noe krigerinnstilling til hver ball.

På skuddet til Nguyen så er det flere som bare står og ser på...

25 minutter igjen. Vi kan klare en scoring til... minst

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Nwakali ut? Ja vel. Håper for SP sin skyld han var utslitt eller skada, for han har vært vår beste spiller i dag i mine øyne, og en av de få som kan skape noe offensivt

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    uff....Salvesen treffer jo ikke ballen med hodet....var jo nesten ferdigscora. For noen goalgettere vi har....

Senior Member
    Ble medlem
    Apr 2012
    Hadde Salvesen bomma der....ja da hadde jeg gikk opp. Heldigvis er det 2 min igjen.....kanskje rekker ikke godset å score?

Moderator
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av bosve Vis innlegg
    uff....Salvesen treffer jo ikke ballen med hodet....var jo nesten ferdigscora. For noen goalgettere vi har....
    Og du sa...?

Senior Member
    Ble medlem
    May 2013
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Og du sa...?
    Bosve har jo helt rett. Han traff ikke ballen med hodet, han traff den med foten

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Sted
    Risør
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frankieboy Vis innlegg
    Og du sa...?
    Headinga på corneren var skikkelig dårlig. Der skal han score. At han scorer på blankt mål rett før slutt hjelper selvfølgelig, men den skal han også score på 10 av 10 ganger. Men han er ihvertfall på rett plass.

2.omgang var et skritt i riktig retning offensivt, og man ser hvor viktig det er med spillere som Aase som kan skape noe på egenhånd. Defensivt virker det utrolig lett å skape store sjanser på oss

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Dette endte med å bli en stor opptur, heldigvis. Prestasjonen var enda et steg i riktig retning, men vi har ikke nok kvalitet defensivt eller offensivt til å vinne dessverre. Men vi scorer to spillemål, noe som er ganske lenge siden sist i seriesammenheng, og vi klarer å etablere et bra trykk på slutten.

Ellers var det herlig å se Aase tilbake på banen. Han har en evne til å holde på ballen og komme seg rundt på kanten som ingen andre. SAmmen med Salvesen reddet han poenget i dag.

Senior Member
    Ble medlem
    Oct 2012
    Sitat Opprinnelig skrevet av jbasma Vis innlegg
    Headinga på corneren var skikkelig dårlig. Der skal han score. At han scorer på blankt mål rett før slutt hjelper selvfølgelig, men den skal han også score på 10 av 10 ganger. Men han er ihvertfall på rett plass.

2.omgang var et skritt i riktig retning offensivt, og man ser hvor viktig det er med spillere som Aase som kan skape noe på egenhånd. Defensivt virker det utrolig lett å skape store sjanser på oss
    Ja, men det spørs om den kom litt brått på han der med andre spillere som bommet på ballen rett før han. Det kan være en medvirkende årsak.

Ellers et greit mål, men det var viktig. Første mål i sesongen av en spiss? Da teller jeg ikke Rasmussen sitt mål mot Molde da han er i 10er-rollen.

Jevnt over en grei kamp fra vår side, men som i de siste 10 årene gjør vi masse rare feil defensivt og/eller er passive foran eget mål.

Senior Member
    Ble medlem
    Mar 2012
    Topp tre

3 poeng - Robstad
    2 poeng - Sandnes
    1 poeng - Rasmussen

Hvor ble det av den tråden hvor vi skulle kåre beste spiller?
    --

Lignende tråder

1. 20. Serierunde: STRØMSGODSET - START (kamptråd)
    By Frankieboy in forum Kamptråder
    Svar: 13
    Siste innlegg: 08-15-2016, 13:20
  2. 21.Serierunde: STRØMSGODSET - START (kamptråd)
    Svar: 43
    Siste innlegg: 08-27-2015, 22:27
  3. 12.Serierunde: START - STRØMSGODSET (kamptråd)
    Svar: 40
    Siste innlegg: 06-08-2015, 12:01
  4. 20.Serierunde: START - STRØMSGODSET (kamptråd)
    Svar: 83
    Siste innlegg: 08-19-2014, 17:43
  5. 1. Serierunde: STRØMSGODSET - START (kamptråd)
    Svar: 44
    Siste innlegg: 04-01-2014, 07:28

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere postene dine
  •